Ik heb gelezen dat het wel een week kan duren voordat je hcg uit je lichaam weg gaat, maar natuurlijk hoop ik anders voor je! Andere dames ook spannend zeg! Kat blijkt koorts te hebben, een virus, vocht gekregen en een andere spuit en nu gelukkig weer iets beter!pffieuw
@Noom Ik wil je ook geen valse hoop geven. Maar zij wist dus ook pas later dat ze zwanger was, aangezien ze gewoon ongsteld werd. Precies dezelfde dag als altijd, en wel wat minder maar niet heel gek ofzo.. Volgende maand werd ze niet ongesteld, en toen bleek ze dus al een tijdje zwanger! Ik hoop echt voor je dat het een innestelingsbloeding is.
Ik hoop gewoon dat ik geen vliegen zie en dat wat ik voel echt is. Misschien morgen vroeg naar de kruidvat bij ons. Die is morgen open en toch ook al eens testen met hun test. Ik duim alvast voor iedereen die hier morgen gaat testen Hopelijk is je kat snel weer ok Fiol
Ik heb meegemaakt dat ik 4 dagen gebloed heb en toch zwanger was. Maar geen stolsels en geen buikpijn.
Hier sinds gistermiddag nog steeds minimaal bruin bloedverlies. Heb hoop maar ook angst.. Ben zo moe, ga morgen alle pagina's lezen
Wat een hoop berichten en testen al hier! Voor degene met de streepjes (die ik echt bij allemaal zie, zij t turen of niet) voorzichtig gefeliciteerd!! Ik heb me gelukkig ingehouden met testen.....want vanmiddag uit het niets bezoek gekregen van de rode duivels.....totaal geen voortekenen van ongi gehad Ik mag dus op Rood! NOD was een gok naar m'n eerste cyclus van 35 dagen, nu dus 25 dagen....handig rekenen zo voor de volgende ronde... Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen! Dag 1 is weer gestart!
Ik denk helaas dat dit vals positieve streepjes zijn. Ik heb ook wel eens deze testen gebruikt en had ik echt duidelijk zichtbare streepjes, net als jij, maar ik was echt niet zwanger. In het bloedonderzoek was m'n hcg namelijk<1 en ik werd op m'n nod gewoon ongesteld.
Heb expres nog geen testen in huis. die haal ik vrijdagavond wel als ik dan niet ongesteld ben geworden. Helpt wel ze gewoon niet in huis hebben haha. Heb ook laatste week als ik te snel omdraai of in bed mezelf omdraai dat ik dan een felle steek voel in mijn buik, alsof er iets uitrekt
Ik vind het nog steeds bizar dat er dus zoveel vals positieve testen kunnen zijn.. of vals negatief.. Het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn voor fabrikanten!? Vriendlief zegt dat mijn borsten groter zijn.. nou daar is de hoop alweer 😄
Rae spannend maar bruinverlies hoeft niets erg te zijn, lees ik hier vaak. Verstandig babbelbox. Hier zojuist een trekpleister test gedaan ( ik dacht Kruidvat te hebben, maar volgensmij zijn ze hetzelfde) maar hij is wel erg wit😲. Als ik lang kijk lijk ik iets te zien, maar volgens mij wil ik dat😊.
Fiol: ik denk dat de foto iets te wazig is.. ik lijk wel iets te zien hoor! Mijn kv was spierwit.. hopelijk test ik volgendee keer niet voor nod 😂
Hihi, zo leuk. Ja, je hebt dan zo wat al de hoop opgegeven en ineens ben je toch zwanger. Zo gek he..
Zooo ik had vanacht zo erge kuitkramp. Ik ken deze kuitkramp alleen van mijn zwangerschap. En doordat wilde ik bijna gaan testen, maar ben snel op de plee gaan zitten en gaan plassen. Ik wil het echt volhouden tot aan mijn nod. @noom Ik hoop dat het toch een zwangerschap voor je is. Heb je al opnieuw getest? Ik had met die test ook een keer positief getest met echt een duidelijke streep, maar werd gewoon weer ongesteld en was dus niet zwanger.
Ik denk dat je gelijk hebt patruusje, ik gaf de test aan mijn zoon van 5 ( die weet toch niet wat het is) en gevraagd hoeveel streepjes hij ziet. 1 uiteraard, dus ik kijk is heel goed, maar nee 1!😂😂😂 Hoe is het met jou? De foto is zo wazig, omdat je op die andere niets zag😱😱. Specialgift heel goed! Ik ga toch die briefjes ophangen met doorspoelen op de wc. Spannend hoor, een vriendin van mij wist ook dat het raak was door die krampen. Succes met wachten meiden!
fiol ik lijk wat te zien. Hier vanochtend met kv getest. Heb veel last van bekken en onderbuik. En had een tuurstreep. Even aan vl laten zien om te checken of ik niet gek werd en hij zag t ook. Spannend!
ik zie twee streepjes!! (En hebben niet meerdere 'zwangeren' wat ongi ging krampjes? Ik ben geen ervaringsexperte helaas )