15 mei (6): Simmer, 27 jaar, 1e kindje, 4e ronde na 2e mk rae, 31 jaar, 4e kindje, 2e ronde na bbz Duckje, 28 jaar, 1e kindje, 3e ronde Isii, 30 jaar, 1e kindje, 2e ronde Mirjam2112, 30 jaar, 4e kindje, 1e ronde Babbelboxje, 28 jaar, 1e kindje, 3e ronde 16 mei (4): Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, 4e ronde na mk MamavanHayden, 26 jaar, 2de kindje, 23ste ronde meisje26, 34 jaar, 3de kindje, 3e ronde Newdawn, 35 jaar, 1e kindje, 2e ronde na ma 17 mei (7): Miek1981, 33 jaar, 2e kindje, 2e ronde 15augustus, 24 jaar, 1e kindje, 8e ronde PBB, 24 jaar, 2e kindje, 1e ronde Voetstap, 34 jaar, 2de kindje, ronde ?? Dobbie, 32 jaar, 2e kindje, 2e ronde Wiella, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 19 18 mei (3): Fiol, 38 jaar, 2e kindje, 2e ronde Ellamalou, 30 jaar, 1e kindje, 2e ronde Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 8 Abb, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 31 Caprice, .. Jaar,..kindje, ..ronde 19 mei (8): Vlinder2010, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Marieke333, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 dogs84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Mystiek, 30 jaar, 1e kindje, ronde 19 Barbsan, 20 jaar,1e kindje, ronde 1 Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 (na 2e mk) JChris, 24 jaar, 5e ronde, 1e kind Nuage, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na 5e mk) Jet83, 31jaar, 2e kindje, ronde 1 20 mei (6): Beertje 1987, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Marl1ntje, 28 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Anno2014, 32 jaar, 2e kindje, 7e ronde Patruusje 32 jaar, 2e kindje, 3e ronde SpecialGift, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde Lilliesleaf, 30 jaar, 1e kindje, 2e ronde na MA 21 mei (1): Fairy80, 34 jaar, 1e kindje, 3e ronde Datumloos (5): Jackelien, 33 jaar 1e ronde, 3e kindje Miekje87, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde na vroege mk (in totaal 2e ronde) Bodien, 27 jaar, 2e kindje en 5e ronde (1e na vroege miskraam) Liesje1989, 26 jaar, 2e kindje, 6e ronde ( 1e kindje = vlinderkindje) Neeltje1985, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde na vroege MK Totaal: (41) ♡ Zwanger 0 (), ♡ Ongesteld (6), MMM (3)*, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET[/QUOTE]
Babbelboxje, zie net pas dat we even oud zijn, allebei in ronde 3 zitten en voor een eerste kindje gaan! Najaaaaa, wat toevallig . Ga je morgenochtend ook testen?
Ben ik ook benieuwd naar! Ik heb mijn nod ook de 19e. Heb gisteren en eergisteren al getest zonder resultaat. Vandaag even niet, morgen wel en dan met kv2v5 en als ik twijfel heb ik nog een Action.
Ik heb vandaag juist wel getest met een zwanger en kids test (maar die is over de datum). Resultaat= wit. Ik denk dat ik zondag met Kv2v5 ga testen.
Spannend allemaal meiden. Jackeline, jou verhaal stemt mij wel gerust, ik ben ook echt al een paar dagen misselijk en voel ook van alles (kan natuurlijk ook allemaal in het hoofd zitten), maar negatieve test. Ik dacht dat je misselijk werd van de hcg dus ik snap er ook niet veel van. snel weer aan het werk!
ik heb vanochtend ook een test gedaan maar die is wit. Voel me niet anders en denk dat ik gewoon ongesteld ga worden morgen of zondag.
Wat spannend allemaal! Ik twijfel erg.. Gisteren een witte test gehad, maar ben erg misselijk en heb een dikke buik.. Verder geen klachten.. Vandaag testen of morgen/zondag?
Ja? Omdat ik gisteren witte test had? Bedankt voor de tip . Heb nog 2 2v5K liggen en nog een sensitest.. Moet weer eventjes nieuwe kopen
Hallo allemaal, Mag ik bij jullie op de lijst? Ik zit al bij 2 lijsten hiervoor, maar nog steeds niet ongesteld en ook omo witte testen, dus denk dat mijn cyclus nog van slag is na mn miskraam van 2 maart. Disneymama, 26 jaar, 2e ronde (na mk), 2e kindje, nod onbekend.
Mijn nod is de 20e en wil eigenlijk ook dan pas gaan testen... Maar net zat ik in de auto te denken dat ik morgen de kv+ test ga halen en dan zondag testen, maar ik kan me natuurlijk altijd nog bedenken De lijst komt trouwens langzaam op gang deze keer... Hopelijk levert dat veel roze op!
een paar uurtje geleden, mijn baarmoedermond of wand voelt wel soort trillen zoals kriebelen. Daarna mijn onderbuik of darmen beweegt dat ik snap gewoon niet. Misschien heb je ook meegemaakt?
Dag lieve (toekomstige) mama's, Ik zou graag mee doen voor deze ronde 22 jr bezig voor eerste kindje sinds deze maand bewust bezig. Ik zit nu op 14 dagen na eisprong, vanmorgen negatief getest. Ik heb witte vlo,e,d en af en toe steken in zij en onderbuik. Hopelijk is het alsnog raak vrij al 11 maanden zonder voorbehoedsmiddel met mijn man. Wel een onregelmatige cyclus zit nu op dag 37. Iemand die hetzelfde heeft? Succes dames!
@littlemunchki, ik probeerde je bericht terug te zoeken haast niet te doen op mijn telefoon. Hoelang ben je nu over tijd? Liefs