Pfff vind t wel spannend nu. De testen van vanochtend was niet veelbelovend. Wel een streep maar nog steeds tuur. Wel veel kwaaltjes. zie op tegen morgen, wat als ik wel ongesteld word. Dan is t dus (zij t heel vroeg) weer mis gegaan. Wordt een lange dag!
Een hoop dames in spanning succes meiden!! Ik lijk wat minder misselijk vandaag, hier dus ook afwachten!! Pffft
Vrees dat ik morgen ook op rood mag Had vandaag een drama humeur en dat voorspelt meestal niet veel goeds
Spannendddddd.... Dat gekriebel ken ik wel, maar zou niet weten of je daaruit kunt herleiden of je wel of niet zwanger bent. Nog eventjes wachten en dan testen zou ik zeggen.
Nee klopt, ik ben net klaar met huishoudelijk gedaan. En krijg ook borsten weer even pijn en heel lichte misselijk.. Mijn baarmoeder is wel nog steeds anders gevoel dan normaal. Dus afwachten! Ik zal wel proberen om 'n paar dagen later dan wel test doen. Omdat nu is te vroeg!! Ik drink normaal altijd spa rood maar smaakt eigenlijk niet zo lekker. Ik drink gewoon op want ik vind normaal lekker spa rood dan andere frisdrank..
Hier nog geen rood, net test gekocht in de supermarkt.heb vriendlief laten afrekenen en ben zelf in de auto gaan zitten haha. Vandaag steeds naar t toilet om te checken of er niet toch menstruatie was. nu ben ik knock out. ga lekker vroeg naar bed en morgenochtend testen!
Nog steeds niet ongesteld maar dat zou voor zondag of echt ten laatste maandag moeten zijn maar vandaag bloedtest laten doen voor te controleren voor toxoplasmose en voor cmv. HCG is negatief dus zeker niet zwanger Ik baal wel dat ik niet imuun ben voor toxoplasmose en CMV
ik wil er wel een foto van nemen want het is een hele boel Nuage Maar de belangerijkste waren CMV, toxoplasmose, listeriose, rubela, hepatitis B en nauurlijk ook HCG waarden
Mijn NOD is op 19 mei! Ronde 5 alweer na onze MA met 9 weken 5 dagen... durf niet goed te hopen. 21 mei een afspraak met mijn gynaecoloog om doorverwezen te worden naar de fertiliteitsarts ivm endometriose.
He jammer Babbelboxje... Maar gelukkig heb je met deze test wel gelijk duidelijkheid! Geen gedoe met tuurstreepjes etc
Nee inderdaad! Ben er best wel even verdrietig van, maar er zijn mensen die nog veel langer bezig zijn en met maar 3 rondes nog op de teller zijn we ook pas net onderweg natuurlijk!
Hè balen babbelbox! Duidelijkheid is wel fijn caprice! Spannend dogs! Andere meiden succes, dat roze moet komen!
Als ik donderdag avond inderdaad innestelingbloeding had dan is misschien het hcg gehalte nog niet hoog genoeg? Menstruatie is in ieder geval nog niet gearriveerd