Hier heel gek, als dit mn menstruatie is... Gisteren wat bloed op het toiletpapier, vanochtend alleen bruine afscheiding. middag en avond wel bloed op toiletpapier, maar op 1 miniscuul vlekje nog niks in het maandverband.
Dandelion87: Hoe slaap je als je het niet weet? als je gaat piekeren of er slechter door slaapt zeg ik doen en ander zou ik gewoon wachten tot morgen ochtend. Of je heb zo testdrang, dan gewoon doen! Deze maand heb ik dat ook ineens, normaal wacht ik op me nod (en altijd die dag rood dus verslijt bijna geen tesjes ) maar deze maand doe ik ineens raar. Barbsan: kan nog alle kanten op toch? Ik ga duimen voor je, geen bloed geeft moed! patruusje: Balen van je witte test, hoop dat jij ook snel een streep ziet. SpecialGift: Echt?? Ik dacht dat ik zelf streepjes zag. Bovenste zag ik ook alleen hoor, is de laatste test die ik heb gedaan. Maar denk gewoon dat hij fake is, lees ik hier vaak. Wel lief dat je meekijkt!
Hopelijk is het geen menstruatie @babbelboxje bij mij ook 3 dagen over tijd veel menstruatie klachten gehad lage rugpijn wel steken in lies etc. Geen menstruatie gister negatief getest
Ik kon toch niet meer wachten en heb net een testje gedaan, volgens mij een positieve test, de vorige keer was de test spierwit en nu zie ik toch wel een streepje, wat denken jullie?
Nou ik gun het jullie ook enorm hoor! Had zelf niet gedacht zo snel een streepje te zien. Ik riep nog naar ml dat We nog een maandje door konden klussen toen ik ineens een streepje tevoorschijn zag komen. We kunnen het beide nog niet echt geloven dus doe over twee dagen gewoon weer een testje voor de zekerheid. Durf nog niet te positief te zijn eigenlijk.
Frustrerend hier die menstruatie die niet door zet. Het is alsof je continu moet omschakelen in je hoofd. Zou het dan toch, zou het dan niet... Dan is het rood, dan bruin, maar doorzetten doet het niet
Goedemorgen, Ik ben waarschijnlijk op rood maar nog niet officieel.. Zucht!!! Ik ben wel teleurgesteld en een paar dagen geleden was ik heel erg veel vermoeiend en paar dagen zomaar erg huilen. Mijn man dacht dat misschien komt door spanning en/of beetje stress.. Ik denk ook.. Volgens mij, als 1 jaar bezig lukt niet dan mag naar huisarts??