Hoi Mede zwangeren: (allereerst GEFELICITEERD) en nog onwetende medezwangeren! Geven jullie je ook op voor MOEDERS VOOR MOEDERS? Hiermee kan je meiden die moeite hebben met zwanger worden helpen! Het enige wat je er voor hoeft te doen in je urine opvangen in speciale moeders voor moeders flessen. Het hormoon uit je urine zorgt er voor dat deze meiden een eispong krijgen. Voor ons dus een kleine moeite en voor hen erg belangrijk! En je krijgt ook nog een leuk kadotje voor je kleintje! MOEDERS VOOR MOEDERS kan je urine gebruiken vanaf week 6 tot en met week 16! Dit was even mijn raclame spotje ik doe in ieder geval mee! https://www.moedersvoormoeders.nl
Dat lijkt me meer een reactie om te plaatsen in een club zwangeren en niet in t nod topic ddara. Hier zijn namelijk nog niet zoveel mede zwangeren. Vind t ook niet heel tactvol eigenlijk....
Ik vond het hier juist heel goed passen omdat het juist iets is waar ja vroeg in je zwangerschap aan moet denken dan kan je zo veel mogelijk meiden helpen.... En hier zullen straks hopelijk heel veel meiden zwanger zijn dus verwacht hier juist mensen te bereiken. En daarbij is het toch juist heel mooi als de zwangere van deze periode de niet zwangere willen helpen in de toekomst zwanger te worden? Ik ben voor het eerst zwanger en ik vind het iets heel moois om zwanger te zijn en om meiden die niet zwanger kunnen worden met mijn zwangerschap te helpen.... en doe sinds vandaag mee aan moeders voor moeders en vind het een heel mooi initiatief! Dus wat er niet takt vol aan is begrijp ik eerlijk gezegd niet, sorry!
Ik heb bij m'n eerste zws ook meegedaan met MvM en zal dit de volgende zws ook zeker weer doen... En wat betreft er niet heel tactisch is, dit is (nog) niet bepaald een roze lijst, dus weinig dames hier zijn daadwerkelijk zwanger!
Ik mag op rood helaas. Proficiat aan de zwangeren! Succes nog aan de testers! En voor wie minder geluk had deze maand, ik duim dat daar snel verandering in komt!
Wat jammer Ellamalou en Vlinder2010, ik duim voor een positieve test volgende maand, ik gun het iedereen zo enorm!
Gisterenavond 0.00 naar bed . Wekker ging om 6.50. Hele dag heel erg moe geweest. Geen eetlust. Voelde me vanochtend ook een beetje koortsig. Kan te weinig slaap zijn maar nu was k wel erg moe. Kwam thuis van mn werk en gelijk op de bank geploft en een dutje gedaan. Daarna was mn eetlust weer terug en heb ik 6 sneeen geroosterd brood met suiker gegeten. Vanochtend een heel klein drupje bloed gehad. Daarna een klein beetje bruin. Vanaf eind vd ochtend tot nu helemaal niks meer. Blijf het maar een rare menstruatie vinden dus ik sluit nog niks uit Edit: net na dit berichtje toch weer een heel klein beetje bloed.
Wat vreemd Babbelboxje... En wat jammer voor de meiden op rood... Deze maand lijkt niet erg succesvol voor de meesten... Hopelijk mag ik op roze blijven staan!
1 mei was het einde van mijn ovulatie. Dus ik ga nu maar van de 15e uit. Ik dacht net dat ik ongesteld werd, Mega veel witte vloed, weet niet wat ik hiervan moet denken normaal heb ik dat niet voor mijn ongi , zeker niet in deze mate hopelijk is er nog hoop!:
Ik heb echt een depridag vandaag. Ik weet precies geen weg met mezelf. Ik zou moeten ongesteld worden maar ben het nog niet. Dit moest normaal gisteren of ten laatste vandaag. Nu ben ik dus echt verward. Beetje teleurgesteld want ik wil zo snel mogelijk weer aan de slag. Ik vraag mij af of dit hormonaal is want normaal ben ik altijd mijn happy zelve.
Kan zeker hormonaal zijn caprice, maar of t hormonaal van een zwangerschap of van een naderende menstruatie is is dan weer niet te zeggen Bitterrose loopt ook al lekker over tijd dus. Nou meiden gelukkig doen we t wel samen deze maand
ik vermoed niet van zwangerschap, heb vrijdag bloed laten trekken en daar was mijn HCG waarde <5 negatief Heb eerder het gevoel de controle kwijt te zijn over mijn lichaam. Heb altijd netjes mijn cyclussen van 22 dagen gehad (soms 21 soms 23 ) maar die miskraam heeft mij blijkbaar meer verward dan ik dacht
Ha dames, Ja ik leef nog, bijna 2 weken geleden 1 dagje testjes met een streep en daarna omowit....nu nog steeds niet ongesteld. Dus ja, misschien toch een LH piek te pakken gehad met een ultra gevoelige test. Dus ga maar van mijn eisprong uit en dan is komende vrijdag mijn NOD. 't is inderdaad een sobere maand qua roze op de lijst. Ik wens een ieder succes met testen/ NOD overleven en eventueel een nieuwe ronde...
Dat kan heel goed. Na mijn miskraam in januari heb ik echt 2,5 maand nodig gehad om lichamelijk weer bij te komen. En t gevoel van controle over mn lijf had ik net weer een beetje terug, en nu dus vage cyclus. Zit nu op dag 35 van deze cyclus, zo wordt t wachten echt heel lang. Geef jezelf en je lijf tijd. Het is niet niks....
Hopelijk voel je je snel beter ... rottig zeg ik ben sowieso chagrijnig al 2 dagen vandaar dacht ik ook ongesteld te worden. Niet dat ik normaal chagrijnig ben tijdens of voor mijn menstruatie maar goed. Wanneer weer testen jeszss? Heb nog 1 test in huis liggen. Ik dacht misschien volgende week? Ik zit overigens al op cyclusdag 40 Maar ben meestal onregelmatig ongesteld af en toe regelmatig dan zijn het al 35 dagen.
♥ NOD lijst 15 t/m 21 mei 2015 ♥ 15 mei (6): Simmer, 27 jaar, 1e kindje, 4e ronde na 2e mk rae, 31 jaar, 4e kindje, 2e ronde na bbz Duckje, 28 jaar, 1e kindje, 3e ronde Isii, 30 jaar, 1e kindje, 2e ronde Mirjam2112, 30 jaar, 4e kindje, 1e ronde Babbelboxje, 28 jaar, 1e kindje, 3e ronde 16 mei (4): Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, 4e ronde na mk MamavanHayden, 26 jaar, 2de kindje, 23ste ronde meisje26, 34 jaar, 3de kindje, 3e ronde Newdawn, 35 jaar, 1e kindje, 2e ronde na ma 17 mei (8): Miek1981, 33 jaar, 2e kindje, 2e ronde PBB, 24 jaar, 2e kindje, 1e ronde Voetstap, 34 jaar, 2de kindje, ronde ?? Dobbie, 32 jaar, 2e kindje, 2e ronde Wiella, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 19 Littlemunchkin, ..jaar, ...kindje, ...ronde Dandelion87, ... jaar, 1e kindje, 2e ronde 18 mei (5): Fiol, 38 jaar, 2e kindje, 2e ronde Ellamalou, 30 jaar, 1e kindje, 2e ronde Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 8 Abb, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 31 Caprice, .. Jaar,..kindje, ..ronde 19 mei (13): Vlinder2010, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Marieke333, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 dogs84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Mystiek, 30 jaar, 1e kindje, ronde 19 Barbsan, 20 jaar,1e kindje, ronde 1 Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 (na 2e mk) JChris, 24 jaar, 5e ronde, 1e kind Nuage, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na 5e mk) Jet83, 31jaar, 2e kindje, ronde 1 Mimy1, ? Jaar, ? 1e Kindje, ronde 5 L4atje, ? Jaar, ? Kindje, ronde 5 August, ? Jaar, ? Kindje, ronde 12 15augustus, 24 jaar, 1e kindje, 8e ronde 20 mei (7): Beertje 1987, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Marl1ntje, 28 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Anno2014, 32 jaar, 2e kindje, 7e ronde Patruusje 32jaar, 2e kindje, 3e ronde SpecialGift, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde Lilliesleaf, 30 jaar, 1e kindje, 2e ronde na MA Fairy80, 34 jaar, 1e kindje, 3e ronde 21 mei (0): Datumloos (7): Jackelien, 33 jaar 1e ronde, 3e kindje Miekje87, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde na vroege mk (in totaal 2e ronde) Bodien, 27 jaar, 2e kindje en 5e ronde (1e na vroege miskraam) Liesje1989, 26 jaar, 2e kindje, 6e ronde ( 1e kindje = vlinderkindje) Neeltje1985, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde na vroege MK Disneymama88, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde (na mk) Bitterrose, 22jaar, ronde? Totaal: (49) ♡ Zwanger (3), ♡ Ongesteld (14) MMM (3)*, Negatieve Test (7) Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET
Jeetje nog meer dames op rood, balen zeg! Naar hoor de dames met onzekerheid! Bitterrose en wiela succes!