Ah balen he, ik heb inderdaad gewacht morgen testen ben wel erg moe, buikkrampen veel plassen misselijk maar goed me lichaam kan me natuurlijk ook goed voor de gek houden. Ik vreeeeees net als caprice dat me ongi uitblijft. Morgen ochtend weet ik meer hopelijk... @jesszs duim je voor me?
Ja ik was de tweede x zwaar onzeker... Maar ik heb nu een gezonde knul van bijna 10 maanden, dus alles is goed gegaan. Nou hier zie ik met heel veel wilskracht een ienieminie tuurstreepje, maar de krampen zijn al begonnen dus zal vandaag vast ongesteld worden.
Ben benieuwd of t doorzet patruusje! Hier nu ook voor t eerst zwanger sinds mn miskraam in januari, nu gewoon heel blij dat we weer zwanger zijn en hoop dat gevoel zo lang mogelijk vast te houden. Al getest bitterrose?
Ja en alweer een negatieve test!! Ik heb mijn eisprong gevoeld, deze doet namelijk erg zeer. Dus had nu wel resultaat verwacht. vandaag de ha maar bellen, misschien is mijn cyclus weer op een dwaalspoor. P.s mijn banner is ook verdwaald haha , ben 5 dagen over tijd.
Nou eerste bruinverlies is gespot dus ik mag op rood Heel veel geluk zwangere dames dat jullie allemaal een plakker mogen hebben. Andere dames op rood... Op naar roze in de volgende lijst!
Dokterassistent gesproke gezien de cyclus en eisprong word ik morgen door de dokter terug gebeld. Ben benieuwd.. ben niet afgevallen o.i.d Waardoor menstruatie uit zou blijven.
Indien ik tegen dit weekend nog steeds niet ongesteld ziu zijn bel ik ook naar mijn Gyne. Ben nu al 3 dagen overtijd pffff
Hey Bodien, volgens mij zaten we samen in het zwanger forum, wat ontzettend fijn dat het weer gelijk raak is! Van harte gefeliciteerd!!
Hier nog steeds steken en krampen, al een dag of 10 nu non stop eigenlijk. Wel iets oud bloed. We wachten het af, want ik heb het gevoel dat ik ieder moment ongi moet worden en ik wissel wel eens een paar dagen.
Vervelend zeg! Ben benieuwd wat ze gaan doen bij je.. Ik zat al te denken of er iets met mijn eierstokken aan de hand is aangezien ik altijd zon verschrikkelijke pijn heb tijdens mijn eisprong. Ben er pas sinds deze maand achter dat het mijn eisprong is. Ik hoop op het beste , ook voor jouw!
Ik was daarnet te ongeduldig en heb gebeld maar hij is op reis. Dinsdag is hij terug maar zit zijn agenda al vol, maar als ik niet niet ongesteld ben zal zijn secretaresse mij ertussen zetten. dus nog een weekje geduld. Pfff dat heb ik dus helemaal niet meer.... Als het veel pijn doet Bitterrose misschien ook eens over spreken met je Gyne
Hier ook nog geen ongesteldheid 😯 gisteren nogmaals getest. Niks te zien... dat was 11 dpo. (Heb een lf van 11 dagen, tenminste dat was de afgelopen keren zo....) en nu???! Gefeliciteerd voor de zwangere dames!
Ghehe jah dat klopt idd.....jah dit kwam zo onverwachts...Ook omdat ik er totaal niet mee bezig was. Deze ronde was meer voor spek en bonen. Ik deed de test meer omdat het moest. En tot mijn grote verbazing positief. Hoop op een plakbeeb dit x.
♥ NOD lijst 15 t/m 21 mei 2015 ♥ 15 mei (6): Simmer, 27 jaar, 1e kindje, 4e ronde na 2e mk rae, 31 jaar, 4e kindje, 2e ronde na bbz Duckje, 28 jaar, 1e kindje, 3e ronde Isii, 30 jaar, 1e kindje, 2e ronde Mirjam2112, 30 jaar, 4e kindje, 1e ronde Babbelboxje, 28 jaar, 1e kindje, 3e ronde 16 mei (4) Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, 4e ronde na mk MamavanHayden, 26 jaar, 2de kindje, 23ste ronde meisje26, 34 jaar, 3de kindje, 3e ronde Newdawn, 35 jaar, 1e kindje, 2e ronde na ma 17 mei (8): Miek1981, 33 jaar, 2e kindje, 2e ronde PBB, 24 jaar, 2e kindje, 1e ronde Voetstap, 34 jaar, 2de kindje, ronde ?? Dobbie, 32 jaar, 2e kindje, 2e ronde Wiella, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 19 Littlemunchkin, ..jaar, ...kindje, ...ronde Dandelion87, ... jaar, 1e kindje, 2e ronde 18 mei (5): Fiol, 38 jaar, 2e kindje, 2e ronde Ellamalou, 30 jaar, 1e kindje, 2e ronde Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 8 Abb, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 31 Caprice, 34 Jaar, 1ste kindje, 1st onofficiele ronde na MK 19 mei (13): Vlinder2010, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Marieke333, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 dogs84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Mystiek, 30 jaar, 1e kindje, ronde 19 Barbsan, 20 jaar,1e kindje, ronde 1 Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 (na 2e mk) JChris, 24 jaar, 5e ronde, 1e kind Nuage, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na 5e mk) Jet83, 31jaar, 2e kindje, ronde 1 Mimy1, ? Jaar, ? 1e Kindje, ronde 5 L4atje, ? Jaar, ? Kindje, ronde 5 August, ? Jaar, ? Kindje, ronde 12 15augustus, 24 jaar, 1e kindje, 8e ronde 20 mei (7): Beertje 1987, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Marl1ntje, 28 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Anno2014, 32 jaar, 2e kindje, 7e ronde Patruusje 32jaar, 2e kindje, 3e ronde SpecialGift, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde Lilliesleaf, 30 jaar, 1e kindje, 2e ronde na MA Fairy80, 34 jaar, 1e kindje, 3e ronde 21 mei (0): Datumloos (7): Jackelien, 33 jaar 1e ronde, 3e kindje Miekje87, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde na vroege mk (in totaal 2e ronde) Bodien, 27 jaar, 2e kindje en 5e ronde (1e na vroege miskraam) Liesje1989, 26 jaar, 2e kindje, 6e ronde ( 1e kindje = vlinderkindje) Neeltje1985, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde na vroege MK Disneymama88, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde (na mk) Bitterrose, 22jaar, ronde? Totaal: (49) ♡ Zwanger (5), ♡ Ongesteld (25) MMM (3)*, Negatieve Test (5) Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET.