Nou ik ook! Ik hou je op de hoogte wat de huisarts te zeggen heb. Ik hoop zo dat i ik toch nog een positieve test in handen krijg..
Ik zie hem ook. Ik heb ook geen symptomen op dit moment. Bij mij kwam het ook als een verassing. Maar het kan nog komeb hoor haha.
Huisarts vind het vreemd als mijn menstruatie uitblijft moet ik over een week w zelf weer testen anders over 14 dagen op spreekuur komen. Over de pijn tijdens mijn eisprong zou ik mij geen zorgen hoeven te maken. Nou cyclus dag 43.... zit ik nog op de wachtbank.
Nog steeds veel onduidelijkheid lees ik hier dames, vervelend!! Hoop dat het snel duidelijk wordt voor jullie. Hier was het toch alweer spannend, gisteren wat bloedverlies. Ga je toch gelijk weer terugdenken aan de mk. Maar was ws gewoon een vaatje of iets want het was weinig.
Gefeliciteerd met de posi testjes!! Hier nog niks, maar ik verwacht nu ieder moment ongi te worden, want ik heb mega buikpijn en het voelt gewoon zo Zit nu 1 dag na nod maar ik zit er vaak zat een paar dagen over of onder. Ik ga er dan ook van uit dat ik weer naar volgende maand doorschuif.
Ik ben ook nog niet ongesteld. Wel alleen vanochtend bij het vegen klein beetje bruin bloed. Nu drie dagen overtijd. Hoop dat het of innesteling is, of het door faat gaat zetten.. Zo niet ga ik zondag nog eens testen
Vandaag bloed laten prikken. Van de dokter te horen gekregen dat ik inderdaad zwanger ben! Hopen op een plakbeeb!