Gefeliciteerd voor de zwangere! Tot nu toe niet echt een succesvolle ronde deze maand hè 😕 Hier zou ik indien ik een normale cyclus had gehad gister kunnen testen. Maar sterk het vermoeden dat eisprong 16 mei is geweest. Maar wel gevoelige borsten en wat lage rug pijn. Kan dus nog alle kanten op.
Gisteren hormoonbalans laten checken in mijn bloed vandaag uitslag Progesteron licht verhoogd Oestrogeen 48 (dus gemiddeld) FSH laag LH laag HCG 0 ik ga mij dus ook definitief op rood zetten. Ik zit in deel 2 van mijn cyclus (kan je daaruitmaken ) en ben niet zwanger De HA zei dat mijn regels die langer uitblijven te maken hebben met mijn MK maar ze verwacht dat ik volgende week ongesteld ga zijn. Ik moet ook om de enkele dagen een ovulatietest doen om te zien of ik geen anovulatie krijg. en zowiezo ook om de zwangerschap wat te plannen. Ik wens iedereen die op roze is veel succes. Op naar een volgende ronde. Ps ik baal wel dat ik vorige week niet al de hormonen heb laten meechecken met mijn andere bloedtest.
Ik ben anders nog steeds niet ongesteld nog steeds wit verlies en steekjes in buik. Toch zal ik blijkbaar wel ongesteld worden word er gek van
Ja ik zie het... Gister nog getest negatief maar vandaag niet meer maar ook geen ongi. Jij? Wat een hel he.. zit me steeds af te vragen of er iets mis met me is.
Ik ben eindelijk ongesteld!!!! 15augustus en Bitterose, waarom laten jullie niet jullie hormoonspiegel checken zoals ik deed bij de HA. Aan de hand daarvan wist ik dat in de luteanse fase was en dat het binnen de enkele dagen moest komen
♥ NOD lijst 15 t/m 21 mei 2015 ♥ 15 mei (6): Simmer, 27 jaar, 1e kindje, 4e ronde na 2e mk rae, 31 jaar, 4e kindje, 2e ronde na bbz Duckje, 28 jaar, 1e kindje, 3e ronde Isii, 30 jaar, 1e kindje, 2e ronde Mirjam2112, 30 jaar, 4e kindje, 1e ronde Babbelboxje, 28 jaar, 1e kindje, 3e ronde 16 mei (4) Jeszss, 31 jaar, 2e kindje, 4e ronde na mk MamavanHayden, 26 jaar, 2de kindje, 23ste ronde meisje26, 34 jaar, 3de kindje, 3e ronde Newdawn, 35 jaar, 1e kindje, 2e ronde na ma 17 mei (8): Miek1981, 33 jaar, 2e kindje, 2e ronde PBB, 24 jaar, 2e kindje, 1e ronde Voetstap, 34 jaar, 2de kindje, ronde ?? Dobbie, 32 jaar, 2e kindje, 2e ronde Wiella, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 19 Littlemunchkin, ..jaar, ...kindje, ...ronde Dandelion87, ... jaar, 1e kindje, 2e ronde 18 mei (5): Fiol, 38 jaar, 2e kindje, 2e ronde Ellamalou, 30 jaar, 1e kindje, 2e ronde Happyr, 23 jaar, 2e kindje, ronde 8 Abb, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 31 Caprice, 34 Jaar, 1ste kindje, 1st onofficiele ronde na MK 19 mei (13): Vlinder2010, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Marieke333, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 dogs84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 9 Mystiek, 30 jaar, 1e kindje, ronde 19Barbsan, 20 jaar,1e kindje, ronde 1 Cosy, 29 jaar, 1e kindje, ronde 10 (na 2e mk) JChris, 24 jaar, 5e ronde, 1e kind Nuage, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na 5e mk) Jet83, 31jaar, 2e kindje, ronde 1 Mimy1, ? Jaar, ? 1e Kindje, ronde 5 L4atje, ? Jaar, ? Kindje, ronde 5 August, ? Jaar, ? Kindje, ronde 12 15augustus, 24 jaar, 1e kindje, 8e ronde 20 mei (7): Beertje 1987, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde Marl1ntje, 28 jaar, 1ste kindje, 3de ronde Anno2014, 32 jaar, 2e kindje, 7e ronde Patruusje 32jaar, 2e kindje, 3e ronde SpecialGift, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde Lilliesleaf, 30 jaar, 1e kindje, 2e ronde na MA Fairy80, 34 jaar, 1e kindje, 3e ronde 21 mei (0): Datumloos (7): Jackelien, 33 jaar 1e ronde, 3e kindje Miekje87, 27 jaar, 1e kindje, 1e ronde na vroege mk (in totaal 2e ronde) Bodien, 27 jaar, 2e kindje en 5e ronde (1e na vroege miskraam) Liesje1989, 26 jaar, 2e kindje, 6e ronde ( 1e kindje = vlinderkindje) Neeltje1985, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde na vroege MK Disneymama88, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde (na mk) Bitterrose, 22jaar, ronde? Totaal: (49) ♡ Zwanger (5), ♡ Ongesteld (30) MMM (3)*, Negatieve Test (2) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET.
Hier nog steeds geen positieve test en ook niet ongi. En ik ben me toch misselijk, opgeblazen gevoel, Gerommel in mijn buik, gezwollen pijnlijke borsten. Dus nog maar even afwachten, heb wel vaker een langere cyclus. Helaas deze ronde veel rood, sterkte meiden! En gefeliciteerd voor de zwangere onder ons.
Moet je voor de hormoonbalans bloed laten prikken of doen ze dat dmv urine? Zou nu ondertussen ook wel eens willen weten waar ik aan toe ben. Heb het idee dat alles nog wat van slag is na het verwijderen van mijn mirena spiraal. 7 april.
Ik heb precies hetzelfde gevoel. Ook nog geen ongi ik test dinsdag wel weer ga me nachtdienst in maandag, werkt niet echt bij een regelmatige cyclus. ,, @caprice ik zit toch in mijn luteale fase? Als ik 30 mei eisprong heb gehad. Heb binnekort een andere dokter daar ga ik dan heen. Hopelijk is die wat rapper.,
Ik ben 17 t/m 21 mei ongesteld geweest, waarvan 3 dgn amper, en 2 dgn zwaarder. Maar voel me vanavond alsof k zo weer ga menstrueren. Kheb zeker te veel gegeten vanavond met gourmetten haha Ik klets verder in het volgende NOD topic! Op naar de volgende spannende ronde
En nog niks vandaag? Hier nog niks temp wel steeds rond 37 vorige week rond 36,7 in de ochtend Heb zaterdag testje gedaan van action zag een heeeeel vaag streepje binnen afleestijd ga zo toch ff langs apotheek testje halen, en anders morgen ha bellen