Ja ik ben even afwezig geweest, baalde zo dat het niet gelukt was, ik was zo verdrietig... Maar ik ben er weer met volle moed!
@Tjemmie Logisch hoor, volgens mij kennen we die momenten allemaal wel als je niet in de eerste of tweede ronde aan de beurt bent om 6 te gooien. Maar je bent nog maar net bezig, hoop houden!
Zonde dat je al weg bent uit de stad, ik ken daar echt zo'n leuk restaurantje @kuonah In disney vond ik overigens cafe Mickey echt een aanrader, alle disneyfiguren om je heen zonder dat je uren in de rij hoeft te staan
Zo meiden...ben ik weer. Fikse buikgriep gehad. Begon met vreselijke buikkrampen (5d na de curettage dus was echt even heel bang ) Maar het zette door en zelfs de kinderen hadden last van buikloop en spugen. Tsja...emodagen. Ik ken ze, en hoe! Ik ben van nature heel nuchter en rationeel maar dit heeft stiekem allemaal toch meer impact op me dan van te voren gedacht. Merk vooral dat ik heel boos ben....boos op de tijd vooral. Mijn lichaam laat me al tijden in de steek (dec.nog heftige opvlaming gehad van Colitus Ulcerosa) en dan nu ook de MA....bah! Maar goed....knopje rationeel zijn weer aan en verder. Vandaag dan ook heerlijk met m'n meiden naar K3 geweest, zaten helemaal vooraan dus de dames hebben een geweldige middag gehad...en Mama dus ook
@Nikki15 heel veel sterkte gewenst. Probeer inderdaad leuke dingen met je dochters te doen @kuonah veel plezier @Tjemmie welkom terug, iedereen heeft van die momenten denk ik. Ik meestal als ik ongesteld ben. Zoveel pijn en dan komt bij mij alles eruit. Pijn ok, maar ik wil dat alleen voelen en een doel...(zwanger)
@Abos ik zou toch nog even doortesten voor de zekerheid, ik denk dat ze nog donkerder kunnen namelijk. LH schommelt heel erg dus het kan dat de testjes dan weer lichter worden tussendoor. Kan zomaar ineens een knaller komen morgen of overmorgen hoor! Maar hij kan ook de 28e al zijn piek hebben gehad, das de pest met onregelmatige cyclussen...ik zou sowieso nog even doortesten en ondertussen regelmatig nog even klussen Pfff ik heb sinds de miskraam ineens weer een puistenaanval gehad, ik hou het maar op de hormonensoep die in mn lijf lekker aan het huishouden is
En ik ben zoooooo moe sinds de miskraam. Suf hè, die hormonen. Alsof we niet al genoeg aan ons hoofd hebben.
@Nikki15 jij ook welkom terug! Wat leuk met de kids naar K3! @rianne2985 stom he, die hormonen. Ik had in het verleden ook heel veel last van acne, maar nu gelukkig minder. Eigenlijk sinds mijn hormonen inderdaad meer onder controle zijn. @nizzie86 jij ook al lastige kwaaltjes, bah. Hopelijk trekt het nog bij! Vraagt ook veel van je lijkt me, zowel lichamelijk als geestelijk...
@Littlegirl1989 ik was bij mijn vorige zwangerschap in de eerste ronde zwanger. Voelde altijd erg mijn eisprong dus zei thuis tegen mijn man. Als we er echt voor willen gaan moeten we het nu doen. 2 dagen erna nog een keer en prompt meteen raak nu is eigenlijk mijn lichaam zo op. Dat mijn hele weerstand zoek is en mijn lichaam van de rel. Ik heb niet echt een meisje wat makkelijk is al 10 mnd lang. Begon al bij der geboorte. Dus of t al verstandig is om aan een 2e te gaan. De huisarts vroeg t zich ook af. Dus vandaar doen we het rustig aan. Al is het evengoed wel jammer als de rode duivels zich weer melden.
Wat heftig @vuurbloempje , jeetje. Logisch dat je nog even rustig aan doet voorlopig. Ik zit echt in een dipmomentje zeg, normaal rond deze tijd juist vol goede moed er tegenaan maar de mislukking van afgelopen maand heeft er best wel in gehakt merk ik. Gevoel dat het ons gewoon niet gegund is, hoewel mijn hoofd wel zegt dat dat onzin is. Misschien is er een duidelijke oorzaak en kunnen we die heel snel oplossen. Hoofd en hart niet op 1 lijn.
@Littlegirl1989 Lastig hè, als hoofd en hart zo ver uit elkaar liggen. Als je er rationeel naar kijkt is er geen enkele reden om aan te nemen dat het jullie niet gegund zou zijn. Maar zolang er nog geen kirrende baby in je armen ligt, blijft het gewoon onzeker.
Veel emoties hier. Altijd weer verdrietig te lezen van miskramen, ma's curretges. Het gevoel dat je lichaam "niet doet wat jij wilt". Vertrouwen te blijven houden, er weer voor te gaan.
Hallo meiden, heb even niet van me laten horen maar ik lees dus nog wel mee.. even een baal moment gehad, vriendlief gaat a.s. weekend voor 3 - 4 weken naar het buitenland voor werk.. dit betekent dus geen kansen deze maand, of mijn ei moet ineens erg vroeg zijn maar die kans zal heeeel klein zijn.. ik zal jullie dus ondersteunen deze maand maar helaas schuif ik zelf sowieso een maand op.. Voor iedereen duim ik heel hard dat de eitjes gevonden worden en dat er veel roze namen te zien zullen zijn rond de NOD's en ook veel emotionele steun voor de meiden die toch al een hoop meegemaakt hebben en het lastig vinden vertrouwen te hebben/houden.. dikke knuff voor jullie allemaal
Ah, wat jammer @Lindy1985, ik kan me voorstellen dat je ontzettend baalt. Hopelijk wordt je geduld beloond en wordt het volgende maand een roze maand .
Jammer @Lindy1985 kan me voorstellen dat je daar van baalt! Op naar volgende maand! Aangezien ik geen enkel idee heb wat mijn lichaam doet na de curretage komen we elkaar daar vast ook weer tegen
Het is stil vandaag. Waarschijnlijk iedereen druk aan het klussen Ben benieuwd of het deze week het klussen gaat lukken, man begint vandaag morgen met werken en niet altijd even in komen. Maar ik heb nog tot het einde van de week
@BZD je laatste 2 maanden waren 28 laten we hopen dat het deze maand ook z'n cyclus is maar dan natuurlijk dat je zwanger raakt
Ja hoop ik ook! Nog even getwijfeld of we deze maand over zouden moeten slaan, aangezien de vorige van een ei van 29/30 mei was en ze dan dus heel erg bij elkaar in de buurt zouden kunnen zitten, maar nee, er kan van alles gebeuren, dus kom maar op. Misschien is mei onze vruchtbare maand