NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2017 15 mei (1) Yvankah - ... jaar - 1e kindje - 6e ronde (1e ronde MMM) 16 mei (3) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 1e ronde Elise2014 - 29 jaar - 2e kindje - 9e ronde Abos - 26 jaar - 1e kindje - 8e ronde 17 mei (3) Sweetgirl86x - 30 jaar - 1e kindje - 18e ronde BZD - 34 jaar - 2e kindje - 5e ronde nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - 7e ronde (3e na mk) MMM 18 mei (3) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 3e ronde Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 7e ronde Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 2e ronde 19 mei (4) Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - 1e ronde Nikki - 36jaar - 3e kindje - 2e ronde 20 mei (6) Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 5e ronde Mama-van-M - 37 - 2e kindje - 8e ronde Niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde Madeliefjelief - 37 jaar - 2e kindje - 5e ronde Littlegirl1989 -27 jaar - 1e kindje - 16e ronde 21 mei (2) Saar24- 3e kindje - 5e ronde met clomid Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - +/- 9e ronde Datumloos (1) Rianne - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk Totaal: 23 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Yvankah ik ben in oktober vorig jaar gestopt met de pil en wij gaan ook voor het eerste kindje, spannend allemaal he ik hoop dat het snel 15 mei word! @Chanbee @mama-van-marlinda veel succes met de testen hoor, ik ben benieuwd! @Elise2014 Nee, helaas laat mijn werk dat niet toe, heb er wel over nagedacht maar het ging niet en ik baal wel maar heb zoiets van misschien moet het zo zijn en het is maar een maand (positief denken probeer ik dan maar haha) @Littlegirl1989 nou dat hoop ik ook! volgende maand fingers crossed
Ow jeetje nog veel meer reacties, moet nog wennen aan het nieuwe forum haha @Luuna @miniVosje nou het is elke keer wel wennen indd en vooral de eerste nacht, ik ben dan ook s'nachts op mijn hoede voor inbrekers e.d. wat nergens op slaat natuurlijk maar goed haha
Hoi allemaal, ik heb een gênante vraag... ik heb tijdens de dagen dat ik het vruchtbaarst ben soms wat moeite met... uuuhhh he gaat dan gewoon wat moeilijker... hebben jullie tips? Het is niet dat ik mijn vriend niet aantrekkelijk vind integendeel! Maar omdat het dan allemaal in mijn hoofd speelt en je doet het wat vaker en het is dan niet zo spontaan meer... begrijpen jullie mij?
@nizzie86 het klopt hoor! Dank je voor het erbij zetten. Ik ben 26 jaar. @Lindy1985 het is zeker spannend! Vooral dat wachten... ik probeer altijd om er niet te veel mee bezig te zijn. Maar dat lukt me niet. bij ieder dingetje wat anders is dan zegt mijn vriend ook meteen "oh ja! Je bent zwanger hoor!" Heel leuk dat hij ook zo meeleeft maar het werkt niet echt mee om het los te laten haha. @Tjemmie dat herken ik wel een beetje. Deze keer was het helemaal op commando door de gyn, dat werkt ook echt niet mee.
NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2017 15 mei (1) Yvankah - 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde (1e ronde MMM) 16 mei (3) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 1e ronde Elise2014 - 29 jaar - 2e kindje - 9e ronde Abos - 26 jaar - 1e kindje - 8e ronde 17 mei (3) Sweetgirl86x - 30 jaar - 1e kindje - 18e ronde BZD - 34 jaar - 2e kindje - 5e ronde nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - 7e ronde (3e na mk) MMM 18 mei (3) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 3e ronde Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 7e ronde Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 2e ronde 19 mei (4) Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - 1e ronde Nikki - 36jaar - 3e kindje - 2e ronde 20 mei (6) Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 5e ronde Mama-van-M - 37 - 2e kindje - 8e ronde Niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde Madeliefjelief - 37 jaar - 2e kindje - 5e ronde Littlegirl1989 -27 jaar - 1e kindje - 16e ronde 21 mei (2) Saar24- 3e kindje - 5e ronde met clomid Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - +/- 9e ronde Datumloos (1) Rianne - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk Totaal: 23 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ja, klinkt bekend. Niet direct bij mij, maar juist bij mijn man. Beetje last van iets wat lijkt op faalangst. Juist in de belangrijkste dagen afgelopen maand was het wel gezellig, maar niet "effectief gezellig" om het maar zo te omschrijven En ja, ook in mijn hoofd merk ik dat ik stiekem denk "oh, dit zou wel eens DE keer kunnen zijn".. Gelukkig merkt mijn man daar niets van en kan ik mezelf toch dwingen om te genieten van het moment zelf. Hoe? Geen idee... Gister wilde ik het per se gezellig maken zonder hem te dwingen Dat is gelukt. Heb wat spannends aan gedaan onder mijn ochtendjas en gewacht tot hij thuis kwam van werk (om half 12 's avonds). Dat was voldoende voor hem, aangezien ik dat niet zo vaak doe En voor mezelf werkte dat ook erg goed, omdat ik vooral bezig was om mijn man (weer) te verleiden, ipv met zwanger worden bezig te zijn.
@Lindy1985 nee je neemt ook niet zomaar een maand vrij he... Jammer maar inderdaad, het is maar een maand.. In januari was mijn man 5 dagen in het buitenland. Ook precies met mijn eisprong, zucht. En afgelopen maand zat ik tijdens mijn eisprong in het buitenland, ook zo lekker handig. Ik denk dat ik op het wachtbankje zit. Net weer een ovulatietest gedaan maar het streepje is bijna weg. Had maandagmiddag en gistermiddag een vergelijkbaar streepje, dus ik denk dat ik mn piek op de test gemist heb. Had gisteren last van m'n buik, dus denk dat ik m'n eisprong gisteren gehad heb. Gisteren was manlief weer voor een nacht weg (vanavond weer thuis), maar maandag hebben we het nog gezellig gemaakt. Dus nouja,a op hoop van zegen dan maar. @Luuna aahh heel goed! Was een gezellig avondje dus @Tjemmie ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo'n last van heb.. Ik heb altijd wel zin wanneer m'n menstruatie is afgelopen totdat m'n eisprong is geweest. Na m'n eisprong is m'n zin ook weer over ofzo, haha. Beetje jammer wel
Mijn vriend heeft dat ook soms last van ''faalangst''.. gelukkig gaat dat de laatste tijd wat beter. Maar dat is een goed idee van jou om wat spannends aan te trekken en hem te verrassen..! Ik doe dat ook (bijna) nooit Dankjewel voor je reactie
Veel plezier ermee! Hopelijk werkt het voor jullie ook En als je andere dingen bedenkt die goed werken, hoor ik die ook graag
Spannende dagen weer voor een aantal. Ik zal duimen. Hier nog steeds een tweede streep te zien op de testen, Maar worden wel steeds lichter. Ik heb gisteren contact gehad met de huisarts en uitgelegd dat ik het vertrouwen beetje kwijt ben in mijn lichaam en daarom toch wat extra bloedonderzoeken wilde, dus dat heb ik vanmorgen maar gelijk laten prikken. Ben gewoon heel benieuwd waar mn HCG op zit nu, En dan prikken we dat over een week ofzo nog een keer....kijken hoeveel het afneemt. Ook even laten checken of vitamine B12 ok is. Zit me toch niet helemaal lekker gezien mijn geschiedenis met Colitus Ulcerosa en medicijngebruik. Ben benieuwd! Maar goed....dus ook geen flauw idee of ik deze maand überhaupt wel een eisprong heb en ik wil niet aan de ovutesten, die zijn nu toch niet representatief met al dat HCG nog in mijn lijf. Maar we 'klussen' alsnog gewoon alsof het wel zo is
@Yvankah fijn dat ze dan zo snel al reageren! Hopelijk snel duidelijkheid dan. @nizzie86 woohoo, de eerste op het wachtbankje. Ik hoop dat hij raak is! En @Luuna ook al! Ooh en op pagina 2 stromen er nog meer binnen, haha. @rianne2985 wat lastig, hopelijk snel een positieve test! @Tjemmie sorry, ik herken het totaal niet, dus heb ook niet echt tips. Ik voel me juist heel goed in mijn vruchtbare dagen. @Nikki15 wat lastig, kan me voorstellen dat je nu graag door wil in plaats van dit... Ik heb echt een rotgevoel over deze ronde... mijn ovutesten zijn nog hartstikke wit, terwijl ik vorige keer op dag 19 mijn positieve test had. Ha dnu toch al iets meer streepje verwacht... wil niet weer zo'n giga ronde hebben *zucht*
Je man verleiden werkt denk ik het beste, zo probeer ik het ook altijd. Ik vertel meestal niet van nu niet het, want meestal lukt het dan niet. Maar volgens mij merkt hij wel rond welke week weer zijn, dan probeer ik hem meer en meer te verleiden. Wij hebben een klein appartement dus loop affentoe naakt rond, onder het mom de bodylotion moet eerst drogen, dan een paar lieve woorden.... @Littlegirl1989 hoop niet dat het zo'n lange wacht wordt voor je. Maar jr ovulatie is toch pas dit weekend verwacht, wacht het nog even af. Het is nog vroeg
Ik herken dat wel, het beste is als mijn man niet weet dat het weer zover is. Dan moet het echt uit zn tenen komen om maar zo te zeggen Haha! Probleem is, bij elke verleidingsmaneuvre vraagt hij nu: is het weer zo ver? Ook als het niet zo is Nou mijn ovu testen, ik weet het nog niet... inmiddels paar dagen verder, en ze blijven licht. Misschien was de 1e toch positief. Hoewel ik soms een cyclus heb van in de 40 dagen dus dan duurt het nog ff. Ik blijf vrolijk door testen en ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden, zo lastig onregelmatig!
@Nikki15 Duimen voor een goede uitslag!! @Littlegirl1989 Balen als je dat gevoel al hebt. Maar het is nog te vroeg om op te geven, gewoon door gaan. @Abos Ik vind de eerste heel erg donker! Ik zou zeggen positief.. Maar ja, ik ben geen held in het lezen van ovu testen.
@Abos Ik vind die van 15 april best positief, maar ik heb verder geen ervaring met ovulatietesten, dus ik heb geen idee waarom ik op je reageer .