Is ook hoor @nizzie86 Heb er deze ronde wat minder moeite mee, postte het net ook in het pcostopic. Als hij echt zo lang is, betekend het dat we de MMM misschien kunnen beginnen met alleen hormonen, en niet meteen richting IUI hoeven. Vooral voor mijn man wel fijn, die vind IUI echt wel al heel heftig en liet al doorschemeren dat hij dan misschien nig even zelf wilde proberen. En als hij 28dagen blijkt te zijn dan lijkt het er op dat de fertiliteitsvpk nog wel eens gelijk kan krijgen dat er sprake is geweest van extreem lang ontpillen. Blijkbaar komt dat bij een zeldzame groep voor, die langer dan 1.5jaar nodig heeft. En dan staat voorlopig niks ons in de weg om het toch op een natuurlijke weg te kunnen proberen. Bovendien is haar tip om gewoon om de dag seks te hebben tot ruim na de eisprong dan erg prettig geweest, ik weet iig dat als hij eerder is geweest, we de kansen benut hebben.
@Tassie11 het ziet er naar uit dat hij eraan komt hoor, ik zou doortesten om het te volgen maar deze is al wel erg donker!
@Littlegirl1989 Ja, inderdaad! Aan niet-MMM-stellen geven ze sowieso altijd het advies: om de twee, drie dagen seks, de hele maand lang, dan zit je altijd safe. Ik hoop zo voor jullie dat het gewoon op de natuurlijke manier gaat lukken!
@Littlegirl1989 laten we hopen dat hij dan vroeg is geweest. Fijn dat je toch in de dag hebt geklust, heb je de kan in ieder geval @Tassie11 ik vind hem ook duidelijk al ben ik niet heel bekent met de testen
Ik ga langzaam naar mn ei toe zo te zien. Vorige 2 cyclussen werd de controlestreep echter niet donkerder dan de teststreep.. Ben dus erg benieuwd of het deze keer nog verder gaat oplopen? De onderste test is vergelijkbaar met mn donkerste test van de afgelopen maanden. Zo maar weer een 3e testje wagen. De testen hiervoor waren allemaal omowit, dus heb ze weggegooid. Wat denken jullie?
Hmm inderdaad, wat ik al had verwacht, deze test is weer veel lichter dan die van gisteravond. Beetje vergelijkbaar aan de bovenste van mijn vorige reactie. Kan ik die van gisteravond dan als positief beschouwen?
Heb net getest en test streep is donkerder dan controle streep dus we maken het vandaag extra gezellig en dan mag ik ook op het wacht bankje. Mijn nodig is dus idd 19 mei whoehoe
Het gaat goed hier met de testen! Succes allemaal dames op naar nog meer positieve testen, maar dan over 2 weken de zwangerschapstesten
Ik heb vandaag mn ei denk ik. Gister dus posi ovu test. Heb de hele dag al een zwaar gevoel in mn onderbuik. Had ik vorige maand ook. Wel grappig dat ik t zo goed merk.
Hey iedereen! Ik kom zo binnen vallen maar dat heeft er eigenlijk mee te maken dat ik een NOD datum heb, hihihi. Ik heb pco en was gisteren bij de gynaecoloog voor controle over de stand van zaken en wanneer ik de bloedtest (opnieuw) zal laten doen. Het is namelijk alweer 3,5 jaar geleden sinds het onderzoek. Bij de inwendige echo bleek dat ik eergisteren of de dag daarvoor een eisprong heb gehad! Ofwel: met een dag of 11 zal ik menstrueren of hopelijk niet. Aan mijn onderschrift zie je wel dat ik dat niet had verwacht, ik zit namelijk nu op CD 20. Heb dus weer een klein beetje houvast m.b.t. mijn cyclus..... NOD is dus 16 mei.
Ik wil even mijn frustratie kwijt Als ik op het wachtbankje zit (of voorheen dacht te zitten) kan ik daar zo in op gaan dat ik me echt ellendig kan voelen. Nu was het de laatste tijd wel iets minder, maar nu ik weet dat er deze keer een kans is, is het weer behoorlijk aanwezig. Die onzekerheid en iedere keer de teleurstelling.. ik wordt er gek van. Daardoor erg emotioneel en vlieg heel snel uit. Hoe medelevend mijn vriend kan zijn, zo onbegripvol kan hij ook zijn. Ik krijg al dagen te horen dat ik het "gewoon even van me af moet zetten". Wat ik graag wil, maar ik weet niet hoe. Hebben jullie dit ook? Of hebben jullie tips?
Lastig he?! Die knop omzetten gaat gewoon niet zo makkelijk. Na mijn ei ben ik er ook veel mee bezig. Bij elk gevoel, verandering denk je; zal het...? Proberen afleiding te zoeken en leuke dingen te doen. Of bijv aan een nieuwe netflix serie te beginnen (hebben wij ook gedaan; Gossipgirls). Verder kunnen we niet veel doen dan afwachten en wachten en wachten....