NOD Lijst 15 t/m 21 mei

Discussion in 'NOD forum' started by Luuna, Apr 19, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

Mar 16, 2017
    839
    377
    63
    I
    Ik hoop dat het zich al zo snel bij je genormaliseerd is! Die pijntjes zouden dus ook heel goed je hormonen kunnen zijn net als bij mij. Voelde ook echt aan als eisprong dit weekend, maar was het dus toch niet! Zou voor ons beide ook wel heel snel zijn geweest misschien...wellicht dat je temp daarom nog steeds laag is en je testen niet echt aanslaan. Die overigens ook juist kunnen aanslaan vanwege je HCG. Misschien een idee om ook je HCG te laten testen hoe hoog deze nog is?

2. Tassie11

Tassie11 Actief lid

Jan 18, 2016
    271
    91
    28
    Nee geen hormonen gebruikt.

3. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Nee het heeft geen zin om mijn HCG te laten testen denk ik, ik denk dat ik net aan aan de 25 zit aangezien de zwangerschapstest net aan positief was...Ik doe er na mn vakantie gewoon nog 1. Zaterdag gaan we lekker een weekje naar Spanje :)

Ik had naast die krampjes ook vruchtbaar slijm...Maar ja je lichaam kan je zo voor de gek houden he? We maken het gewoon regelmatig gezellig en dan zien we wel.
    Een menstruatie is zelfs welkom nu, dan weet ik iig dat alles weer werkt ;)

4. vuurbloempje

Sep 30, 2015
    89
    0
    6
    Female
    Lieve meisjes. Ik ga helaas toch buiten deze groep vallen. Ik heb nog steeds geen tekenen van een eisprong. Dus of in de hele vroegte is hij al geweest (wat ik me echt niet kan voorstellen want voel hem altijd) of hij is enorm laat dit keer. Zit niks anders op dan afwachten. Wil jullie dan ook enorm veel succes wensen met wachten en testen. Dat er maar mooie testen langs mogen komen. Ik blijf jullie evengoed volgen als jullie dat goed vinden.

Veel liefs

5. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

Mar 16, 2017
    839
    377
    63
    Tsja, als er wel vruchtbaar slijm is, dan gebeurd er indd wel iets. Ik zit nu ook rond de 25 ongeveer verwacht ik en de Gyn.
    Herkenbaar hoor, desnoods maar menstureren dan weet je indd dat alles weer naar beoren werkt ;)

6. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Bijlezen is beetje lastig, doe ik thuis ff.

Ik heb 18mei afspraak in zkh. Dat is 11dgn na positieve ovutest dus denk 9/10dgn dpo. Ga niet testen voor die tijd heb ik besloten. Eigen risico is toch al op dus dan benut ik de kans om de boel even van binnen te laten bekijken. Weet ik waar ik aan toe ben en geeft me hopelijk antwoorden waarom het zo lang duurt, zelfs als het raak is (waar ik niet zo in geloof).
    As donderdag moeyen we sperma inleveren voor onderzoek, die uitslag krijgen we ook de 18e dan.

@vuurbloempje je mag best mee blijven kletsen van mij hoor!

7. Elise2014

Elise2014 Actief lid

Dec 19, 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Nou, ik hou het weer lekker bij hier op het forum... Ik moet ook zeggen dat ik er wat minder mee bezig ben deze ronde. Maarja, wat wil je, nu al in ronde 9...

@Littlegirl1989 Ik hoop dat je antwoorden krijgt! Hopelijk gewoon goed nieuws, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet meer zo in durft en kunt geloven. Ben benieuwd wat er uiteindelijk uit gaat komen. Nog iets meer dan een week wachten... Die buikpijn kan trouwens heel goed van je eisprong zijn geweest! Daar kan ik ook een dag flinke buikpijn van hebben.

@Abos Spannend meid! Kwaaltjes op 9DPO kunnen best wel toch? Ik weet het ook niet zo goed eerlijk gezegd... Weet ook niet meer goed hoe dat bij mijn dochter was...

@Leooonie he dat is bizar! :( Hoe kan dat nou? Hopelijk krijg je antwoorden vandaag..

@Luuna Ik ben heel benieuwd wat je test morgen zegt! Het zou wel een mooi verjaardagscadeau zijn inderdaad. Ik hoop het voor je! Fijn dat je migraine niet door heeft gezet trouwens!

@Nikki15 Fijn dat je B12 en D goed was. Ik denk inderdaad dat het niet heel gek is dat je nog HCG hebt.. Hopelijk is het snel weg. Wel super fijn dat je meteen weer door mag gaan! Balen van je hoofdpijn trouwens, ook van @rianne2985 :( Hopelijk is het snel over...

@nizzie86 Wat een heerlijk vooruitzicht, over 2 weken in Portugal! Veel plezier alvast :) @rianne2985 voor jou ook een heerlijk vooruitzicht! Lekker van genieten!

@Tassie11 Ik hoop voor je dat de krampjes een goed teken zijn ;)

@vuurbloempje hopelijk heb je snel een positieve test! Sterkte met afwachten... En van mij mag je ook blijven hoor!

Nou, ik hoop dat ik alles een beetje heb gehad zo. Sorry als dat niet het geval is...

Hier inmiddels last van een zeurende buikpijn. Nu een week na eisprong. We wachten het maar weer af... Ik voel weer alles precies hetzelfde als in alle vorige rondes, dus ik ga er maar vanuit dat het niet gelukt is.

8. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    @Elise2014 Bedankt voor de samenvatting over iedereen :p hopelijk voor jou is het toch roze deze maand.. Een week is voor je lijf gewoon te vroeg om te beseffen dat het andere dingen moet gaan voelen, dus wie weet ;)

9. rianne2985

Meiden, ik val waarschijnlijk buiten dit lijstje dus ik ga jullie verlaten. Ik zal nog wel even meespieken hier op de lijst. Heel veel succes iedereen, dat de lijst mooi roze mag kleuren!

10. rianne2985

NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2017

15 mei (2)
    Yvankah - 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde (1e ronde MMM)
    Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde

16 mei (4)
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 1e ronde
    Elise2014 - 29 jaar - 2e kindje - 9e ronde
    Abos - 26 jaar - 1e kindje - 8e ronde
    Ana leigh - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde

17 mei (4)
    Sweetgirl86x - 30 jaar - 1e kindje - 18e ronde
    BZD - 34 jaar - 2e kindje - 5e ronde
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - 7e ronde (3e na mk) MMM
    Anita85 - 32 Jaar - 2e kindje - ivf - MMM

18 mei (4)
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 3e ronde
    Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 7e ronde

Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Leooonie - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde

19 mei (4)
    Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Nikki - 36 jaar - 3e kindje - 2e ronde
    Niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde

20 mei (6)
    Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde
    Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 5e ronde
    Mama-van-M - 37 - 2e kindje - 8e ronde

Madeliefjelief - 37 jaar - 2e kindje - 5e ronde
    Boboti - 26Jaar - 1e kindje - ? ronde MMM

21 mei (2)
    Saar24- 3e kindje - 5e ronde met clomid
    Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - +/- 9e ronde
    Littlegirl1989 -27 jaar - 1e kindje - 16e ronde

Datumloos (0)

Totaal: 26

Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] te verwijderen.

11. Littlegirl1989

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Zo, nu nog even mijn BLP (bijleespost :p)

@Ana leigh lastig die symptomen. Ik vind een opgeblazen buik soaieso al heel vervelend. Zit dan echt meteen heel slecht in mijn vel...
    @Luuna fijn dat de migraine niet is doorgezet. Ik hoop echt op een positieve test morgen, succes!
    @Tassie11 hopelijk goede signalen!!
    @Nikki15 wat fijn nieuws, helemaal good to go!
    @rianne2985 duurt lang, balen zeg!! Hopelijk snel een positieve ovutest dan!
    @Elise2014 positief blijven! Zolang er geen bloed is, is er niks aan de hand! Ik duim!

12. Elise2014

Elise2014 Actief lid

Dec 19, 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    @Luuna en @Littlegirl1989 Dat is ook helemaal waar! Ik ben het geloof een beetje verloren na 9 rondes, maar als je sommige dames hier ziet is 9 rondes ook nog niet lang. Dus wat dat betreft is dat helemaal niet eerlijk naar mezelf toe. Maar toch blijf ik het lastig vinden!

@rianne2985 Ik blijf voor je duimen, hopelijk heb je snel een eisprong!

Wil iemand mij op de lijst ook op het wachtbankje zetten? Dat zit ik al bijna een week, maar vergeet het elke keer bij te werken als ik achter m'n laptop zit (en ipad is zo onhandig..) Dank!

13. Leooonie

Leooonie Bekend lid

Mar 26, 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Hay meiden!

@Elise2014 positief blijven! Zolang je niet ongesteld bent is het goed toch:D

Ik heb ineens sinds vanochtend geen bloedverlies meer, ik weet van mijn vorige cyclussen dat dit op zich vrij normaal is maar toch hou ik hoop dat het een lange ovulatiebloeding was...
    Het enig waar ik last van heb is een enorme druk in m'n onderbuik wat uitstraald naar m'n rug, niet m'n baarmoeder wat ik normaal heb... hebben meer meiden hier last van?
    o_O

14. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2017

15 mei (2)
    Yvankah - 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde (1e ronde MMM)
    Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde

16 mei (4)
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 1e ronde
    Elise2014 - 29 jaar - 2e kindje - 9e ronde
    Abos - 26 jaar - 1e kindje - 8e ronde
    Ana leigh - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde

17 mei (4)
    Sweetgirl86x - 30 jaar - 1e kindje - 18e ronde
    BZD - 34 jaar - 2e kindje - 5e ronde
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - 7e ronde (3e na mk) MMM
    Anita85 - 32 Jaar - 2e kindje - ivf - MMM

18 mei (4)
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 3e ronde
    Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 7e ronde

Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Leooonie - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde

19 mei (4)
    Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Nikki - 36 jaar - 3e kindje - 2e ronde
    Niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde

20 mei (6)
    Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde
    Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 5e ronde
    Mama-van-M - 37 - 2e kindje - 8e ronde

Madeliefjelief - 37 jaar - 2e kindje - 5e ronde
    Boboti - 26Jaar - 1e kindje - ? ronde MMM

21 mei (2)
    Saar24- 3e kindje - 5e ronde met clomid
    Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - +/- 9e ronde
    Littlegirl1989 -27 jaar - 1e kindje - 16e ronde

Datumloos (0)

Totaal: 26

Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] te verwijderen.

15. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    Oh, mijn duimen draaien!! Rood en roze lijken ook wel op elkaar, helaas ook kwa symptomen..

@Elise2014 op paars gezet. Moed blijven houden :) lijkt me inderdaad niet makkelijk.. Zit pas in ronde 2,dus het is nog te doen hier,maar kan me voordat het iedere ronde zwaarder wordt..

16. Littlegirl1989

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Als je wil is iedere ronde er een teveel, ik snap het goed hoor. Knuffel voor jou

17. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

Mar 16, 2017
    839
    377
    63
    #477 Nikki15, May 9, 2017
    Last edited: May 9, 2017
    Me too! Ik blijf jullie in de gaten houden...maar schuif voor nu mijn NOD maar een maandje op. Volgens de Gyn pas over 1 a 2 weken een eisprong. Hopelijk iedereen roze!

18. Yvankah

Yvankah Lid

May 2, 2017
    35
    12
    8
    Female
    Jeetje wat is er al weer veel gekletst! :)

@Luuna ik duim voor je morgen! Zou toch een mooi cadeautje zijn!
    @Nikki15 Fijn dat alles goed is bevonden bij de gyn.
    @Littlegirl1989 Ik duim voor je mee dat je antwoorden krijgt de 18e. Moet je niet eerst bloed laten prikken om uit te sluiten dat je toch zwanger bent geraakt? Dat moest ik wel, zodat ze niet een behandeling gingen starten terwijl het zelf al gelukt was.
    @Elise2014 Ik ken het wel hoor, ik heb er nu ook erg last van "dat het nu vast ook niet gelukt is". Net na mijn eisprong voel ik vanalles in mn lijf en nu is het alweer een paar dagen heel rustig. Nergens last van... Op moederdag ga ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
    @Leooonie ik heb na mijn eisprong ook last gehad van druk in mijn onderbuik. Heel vervelend.

19. Littlegirl1989

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    @Yvankah ze gaan alleen kijken volgende week donderdag en dan horen we wel wat ze allemaal voor behandeling willen. Neem aan dat ze dan wachten tot na mijn NOD voor ze iets gaan doen. Maar geen idee dus!

20. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    Pff dames, vind het toch wel spannend voor morgen!! :oops: Behalve het forum hier, weet niemand dat ik ga testen morgenvroeg (zelfs mijn man niet en hij is dan al werken). Dus ik ga nu lekker slapen en hopen dat ik met goed nieuws kan komen :)

Trusten!

Share This Page