Zucht, dan doe ik het zelf wel weer. Nou ja, niet vandaag. Nondeju, ik ben de hele dag in de weer geweest en heb toch het gevoel niets bereikt te hebben. Kennen jullie dat?
Ha ramen wassen, moet ik ook nog doen, bleh! Iemand de lijst nog bij de hand? Wie zijn de eerste met NOD de 15e? En nog helemaal geen vroege testers of...? Hier wel getest (10dpo) maar wit. Ietswat gevoelige borsten, regelmatig zere rug/buik en uitstraling naar benen. Ook heb ik idee dat ik sterker ruik (geuren, niet mezelf ofzo. ). Durf er eigenlijk niet op te hopen. Jullie kletsen inderdaad wel veel, hahaha! Laten we inderdaad hopen op een mooie rose lijst!
Ja haha. Te vaak. @Ana leigh we gedragen ons inderdaad allemaal erg braaf deze ronde. Vorige keer hadden we met 8dpo al testers (it wasn't me )
NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2017 15 mei (2) Yvankah - 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde (1e ronde MMM) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 2e ronde 16 mei (4) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 1e ronde Elise2014 - 29 jaar - 2e kindje - 9e ronde Abos - 26 jaar - 1e kindje - 8e ronde Ana leigh - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde 17 mei (4) Sweetgirl86x - 30 jaar - 1e kindje - 18e ronde BZD - 34 jaar - 2e kindje - 5e ronde nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - 7e ronde (3e na mk) MMM Anita85 - 32 Jaar - 2e kindje - ivf - MMM 18 mei (4) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 3e ronde Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 7e ronde Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 2e ronde Leooonie - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde 19 mei (4) Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - 1e ronde Nikki - 36 jaar - 3e kindje - 2e ronde Niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde 20 mei (6) Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 5e ronde Mama-van-M - 38 - 2e kindje - 8e ronde Madeliefjelief - 37 jaar - 2e kindje - 5e ronde Boboti - 26Jaar - 1e kindje - ? ronde MMM 21 mei (2) Saar24- 3e kindje - 5e ronde met clomid Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - +/- 9e ronde Littlegirl1989 -27 jaar - 1e kindje - 16e ronde Datumloos (0) Totaal: 26 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] te verwijderen. Volgens mij is dit hem, ik heb nog even ana leigh en abos blauw gemaakt!
Hey meiden wat een gezelligheid hier!! ik heb het vermoeden dat m'n ongi er nu echt aankomt.... heb al een week lang last van roze/rode en sinds dinsdag bruine afscheiding, krijg nu weer puistjes en m'n borsten gaan zeer doen. Als meer dan een jaar van de pil ma t wil nog niet echt normaal verlopen helaas... Jullie soms ook van die gekke cyclussen??
Mijn cyclusrijtje tot nu toe 47-33-41-44-46-32-42-26-51-88-33-28-37-31-32 Dus ja haha, mijn cyclus kan heerlijk raar doen af en toe. Na die 88 blijft de boel eindelijk een beetje normaal daaronder. Hopelijk blijft dat voorlopig ook zo. Wel snel @Leooonie , dat is 6dagen eerder dan je had gedacht?
Jeetje das wel erg onregelmatig! 88 dagen pffffff. Ja nou ik heb blijkbaar altijd na m'n eisprong al bloedverlies... heb de hele periode door last ervan dus vind het lastig te bepalen wanneer ik nou ongesteld ben of niet. Er staat ook bij dat we in ronde 4 zitten maar officieel zijn we al een klein jaar bezig maar sinds januari actiever vanwege de problemen
Alleen bloedonderzoek en spermaonderzoek. Volgende week nog inwendig onderzoek en dan hopelijk ook meer duidelijkheid
@Littlegirl1989 Ah ok wie precies het zelfde, wij moeten 1 juni terug komen voor uitslagen en een echo etc hopelijk voor ons allebei dus meer duidelijkheid... heb je zelf een vermoeden?
Wat spannend, jullie dus op dezelfde rit! Jullie ook alvast heel veel succes! Poeh, tja.... ik vind het lastig. Zoals je ziet zijn mijn cyclussen heel lang een chaos geweest. Sinds november stabiel, iig qua dagen, maar toen waren we wel redelijk uitgeput en hebben we niets meer getimed ofzo. Alleen seks gehad als we zin hadden. Dus een deel van mij hoopt dat ik gewoon sinds November gezond ben en sinds vorige maand zijn we echt aan het timen met ovutesten en ik hoop dus dat daar nog een gewone natuurlijke zwangerschap uit gaat ontstaan. Dus eigenlijk dat we vorige maand met een schone lei begonnen zijn en nu pas soort van ronde 2 hebben met eerlijke kansen en goede timing. Maar het kan natuurlijk ook nog hartstikke goed dat mijn dagen dan wel stabiel zijn maar dat er nog steeds geen fatsoenlijke eisprong is, dat weet ik niet. En van mijn man, geen idee of zijn soldaatjes goed werken. Er zit niks in zijn familie dus het is niet het eerste waar ik aan denk, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. En bij jullie, al enig vermoeden welke kant het op gaat?
@Littlegirl1989 hier misschien een beter aanbod. Mijn ramen komen wassen (tirol in de bergen. Geweldig om te wandelen en te mountainbiken) haha #balen van de eerste wit testers, wanneer komt de eerste roze? Ben het ermee eens we moeten het beter doen dan deze week NODlijst. Hier sinds gisteren pijn bij de sex. Heb ik wel vaker, al weet ik nooit wanneer precies. Verder ook heel vreemd brandend gevoel aan de rechter kant van me onderrug.nu al bijna een week. Het doet niet zeer, maar voel het wel. Geen idee wat dat is. Kon op internet niks vinden. Ach ik zal waarschijnlijk de laatste zijn deze NOD lijst met uitslag, maar duim voor jullie allemaal
Ja met zulke rare cyclussen raak je gewoon de draad kwijt! Als ik je ene advies mag geven ga je temp bij houden! Met een ovutest weet je namelijk nog niet of je überhaupt een eisprong hebt! Ik doe het nu ook deze maand op aanraden van het zkh! In ons geval denk ik dat ik te weinig progesteron aanmaak maar we gaan het afwachten!
@Leooonie daar heb ik over gedacht, maar ik moet ivm werk 2x per week om 5.15 eruit dus dat zie ik zooooo niet zitten om iedere dag te doen hahaha @miniVosje wanneer kan ik komen
@Littlegirl1989 nu is de ideale tijd. We zitten allebei op het wachtbankje. Dus kunnen nu toch niks doen. En de weersvoorspelling is ook positief, nu onze testen nog....
Hier weer een negatieve zwangerschapstest gehad gisteren, 12/13DPO. Heb het gevoel dat ik morgen ongesteld ga worden, voel menstruatie pijn nu. En heb ook wel last gehad van mn blaas (heb erg vaak blaasontsteking), misschien dat daar mn kwaaltjes wel vandaan kwamen. Dus helaas ik ga er vanuit dat ik de roze lijst niet echt help opkrikken En wat @Leooonie zegt, die onregelmatige cyclussen zijn zo vaag en de ovulatie test kosten rijzen ook de pan uit. Ben zo 20 ovu testen per maand kwijt. Volgende maand ga ik beginnen met tempen. Wij zitten inmiddels ook bijna op een jaar, mochten we dan een afspraak maken bij de dokter voor doorverwijzing, heb ik dat in ieder geval al gedaan!
Carpoolen @Littlegirl1989? Vind dat wel een goede deal! Niet dat ik goed ben ik ramen wassen hoor, mijn schoonmoeder doet dat +- 2x per jaar voor ons
Oh ik ook niet, je ziet de strepen nog hoor. Maar dat maakt niet uit haha. @miniVosje als ik mijn man en de honden mee kan nemen hebben we een deal. Mijn man wil zl jsren een keer door de bergen lopen met de honden. Moeten we het wel snel doen, want donderdag moet ik naar de gyn hahha, mijn man ziet me aankomen! "Ik heb een vakantie geregeld, als ik haar ramen was" @Abos chips..... wat balen zeg, grrrr... hij was je zo gegund. Het kan nog, maar worst nu wel lastig
Ah balen @Abos hopelijk zet het niet door! @miniVosje nou zo positief zijn die weersverwachtingen niet meer helaas.... grrrr @Littlegirl1989 o nee elke dag om 5uur wakker worden om te tempen is niet zo fijn.... ik vond 10 voor 7 eigenlijk al vrij vroeg
@Abos balen zeg, hopen op een beter maand volgende maand en anders een doorverwijzing. @Littlegirl1989 een 2persoons luchtbed heb ik( heeft me vader mee genomen dat hij goedkoop op wintersport kan komen) de honden wordt wat lastig. Al verzorg ik sinds een paar weken een paar op een boerderij 3min lopen van het huis, daar kunnen ze vast in een stal. @Luuna heb genoeg andere klusjes die ik kan verzinnen...