Oh wat heftig ! Maar wat fijn dat je er nu van geniet!. Ik ben nu idd nog 21 haha. Moet zeggen dat de 1e keer dat ik zwanger was van mijn vriend dat zijn familie het totaal niet goed opnam. Helaas een miskraam geworden. 2 maanden later was ik weer zwanger en toen was iedereen ineens blij ook apart. Mijn familie vond het echt super. Ben inmiddels nu 5 jaar samen met mijn vriend en willen nu graag voor een 2e gaan. Merk wel dat er niet veel vrouwen van onze leeftijd er zo bewust mee bezig zijn en op zwangerschapspagina. Dus vind het leuk dat er nu ook een leeftijds genootje zit!
Dat is inderdaad wel een beetje vreemd... Maar gelukkig zijn ze nu wel positief! Nee zeker niet haha. Niet zo gek ook natuurlijk
Even een bijleespostje doen na deze intensieve dag, pffff. Heel erg moe, kregen een workout meer dan gepland en die was slecht georganiseerd en daar kan ik echt heel slecht tegen. Uiteindelijk wel gezellig gelukkig! @nizzie86 ben je dan meer van de alternatieve geneeswijze? Of uberhaupt geen geneesmiddelen? Verdorie jij ook al een negatieve test. Wordt geen goede lijst zo @Luuna jij ook weer negatief en @Leooonie ook.... verdorie meiden ik wil roze! @Tjemmie limburgers united hahahha @RachelleNM wat fijn dat jullie wel zo op jullie pootjes terecht zijn gekomen!
@Tassie11 en @RachelleNM lijkt wel taboe als je op jonge leeftijd moeder wilt worden in de huidige maatschappij
Ja snap het aan de ene kant wel hoor. Maar er zijn ook jonge meiden die alles voor elkaar hebben. Ik heb een stabiele relatie van 5 jaar. Een ruime eengezinswoning in een prachtige wijk. Allebij een vast inkomen. Zo kan het dus ook. Zou niet anders meer willen !
Precies. Terwijl ik altijd al heb geroepen dat ik voor mijn 25e kinderen wil. Maarja, je moet eerst carriere maken he.
Ik heb al een paar daagjes steekjes in mijn baarmoeder en heel veel afscheiding.. Ik heb altijd wel wat afscheiding maar dit slaat echt alles.. Ik kwam uit mijn werk en dacht ik ga mij nu eerst omkleden.
Meiden, mijn vriend had gelijk!!!! Ik had vanmorgen een positieve test in handen! Nog wel een licht streepje, dus test over 2 dagen nog een keer. Maar ik mag op roze!!
NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2017 15 mei (3) Yvankah - 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde (1e ronde MMM) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 2e ronde Sanne86 - ?? jaar - 2e kindje - ?? ronde 16 mei (4) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 1e ronde Elise2014 - 29 jaar - 2e kindje - 9e ronde Abos - 26 jaar - 1e kindje - 8e ronde Ana leigh - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde 17 mei (3) Sweetgirl86x - 30 jaar - 1e kindje - 18e ronde nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - 7e ronde (3e na mk) MMM Anita85 - 32 jaar - 2e kindje - MMM (ivf) 18 mei (5) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 3e ronde Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 7e ronde Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 2e ronde Leooonie - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - 1e ronde 19 mei (4) Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - 1e ronde Nikki - 36 jaar - 3e kindje - 2e ronde Niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde 20 mei (5) Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 5e ronde mama-van-marlinda - 38 jaar - 2e kindje - 8e ronde Madeliefjelief - 37 jaar - 2e kindje - 5e ronde Boboti - 26 jaar - 1e kindje - ?? ronde MMM 21 mei (4) Saar24 - ?? jaar - 3e kindje - 5e ronde met clomid Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - +/- 9e ronde Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - 16e ronde BZD - 34 jaar - 2e kindje - 5e ronde Datumloos (0) Totaal: 28 Wachtbankje (15), Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] te verwijderen.
Gefeliciteerd @Yvankah !! Ik heb vanmorgen stiekem getest.. Manlief zei: straks ben je weer blij terwijl het mis gaat, of ben je verdrietig maar is er misschien wel iets. Maar ik kon het niet laten. Ik heb dus een licht positieve test zoals jullie zien... Maar ik ben nog erg voorzichtig. Heb dit al een paar keer eerder gehad. Dus ik hoef nog niet op roze! Test morgen of dinsdag met manlief en dan is ie hopelijk donkerder.
@Yvankah gefeliciteerd de eerst op de lijst laten we hopen dat er veel mogen volgen. @Elise2014 ik zie een licht streepje dus ik duim voor je. Hopen dat hij mooi op loopt. Helaas oom weer te veel met een negatieve test. Sterkte
Yes de eerste roze streepjes!!! @Yvankah wat fijn! Gefeliciteerd!!! Ook heel hoopvol dat jou eerste ronde MMM meteen raak is! @Elise2014 ik zie zeker wat! ik duim mee!
@Yvankah gefeliciteerd!! Fijn dat de mmm zijn werk meteen heeft gedaan geniet ervan @Elise2014 ik duim voor je mee en hoop dat het goed gaat.
Wauw yeah de eerste roze. @Yvankah gefeliciteerd. @Elise2014 ik zie ook zeker wat. Super spannend hopelijk loopt hij mooi op en mag je ook in het mooie roze. Jammer voor de dames met een witte test. Hopelijk komt er nog verandering in en anders volgende ronde. Ik mag eindelijk (tenminste ga ik toch een van uit) op t wachtenbankje. Ben nu mijn langste cyclus voorbij qua eisprong dus wacht vanaf nu 2 weken. Heb wel al aantal dagen echt vreemd gevoel in mijn onderbuik. Dacht eerst dat t van de eisprong kwam maar duurt nu erg lang. Ook de stand van mijn bmm doet heel apart. Gaat op en neer. Dus heen pijl op te trekken dit keer. Ook als het deze ronde niet raak zou zijn heb ik besloten er even niet meer mee bezig te zijn. Heb een beetje slechte dagen vanwege dochterlief. Nou hopelijk volgen er nog meer roze dames.