Gefeliciteerd @anita85 wat ontzettend fijn! Andere dames met een positieve test ook gefeliciteerd!!! Ik hou nog steeds een klein beetje moed elke dag een heeeeeeel klein beetje bloedverlies, af en toe een drup en met afvegen soms iets. Wel sinds eisprong vaak beetje ongi pijntjes puistjes maar lang niet zo erg als normaal..
NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2017 15 mei (3) Yvankah - 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde (1e ronde MMM) Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 2e ronde Sanne86 - ?? jaar - 2e kindje - ?? ronde 16 mei (4) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 1e ronde Elise2014 - 29 jaar - 2e kindje - 9e ronde Abos - 26 jaar - 1e kindje - 8e ronde Ana leigh - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde 17 mei (3) Sweetgirl86x - 30 jaar - 1e kindje - 18e ronde nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - 7e ronde (3e na mk) MMM Anita85 - 32 jaar - 2e kindje - MMM (ivf) 18 mei (5) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 3e ronde Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 7e ronde Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 2e ronde Leooonie - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - 1e ronde 19 mei (4) Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - 1e ronde Nikki - 36 jaar - 3e kindje - 2e ronde Niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde 20 mei (5) Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 5e ronde mama-van-marlinda - 38 jaar - 2e kindje - 8e ronde Madeliefjelief - 37 jaar - 2e kindje - 5e ronde Boboti - 26 jaar - 1e kindje - ?? ronde MMM 21 mei (4) Saar24 - ?? jaar - 3e kindje - 5e ronde met clomid Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - +/- 9e ronde Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - 16e ronde BZD - 34 jaar - 2e kindje - 5e ronde Datumloos (0) Totaal: 28 Wachtbankje (17), Zwanger (2), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] te verwijderen.
Ugh, ik word echt zo verdrietig van die topics waarin vrouwen zeggen: 'Huh, ik ben onverwachts zwanger van m'n 536e kindje! Hoe kan dat nou! Het was helemaal niet gepland! Ik heb het maar één keer onveilig gedaan! Ik wil misschien abortus laten plegen!' Ehmmmmm, WHAT UP UNIVERSE? Geef al die vrouwen die het wél zooooooooo graag willen en plannen en het duizend fucking keer onveilig doen en al tijden wachten op hun eerste (!) kindje dan deze baby. Grrrrrr.
@mama-van-marlinda weet jij waarom dat die grens wordt aangehouden? Of dat is ivm vrichtbaarheidskansen of omdat ze wellicht geen medisch-niet noodzakelijke ingrepen doen bij mensen met teveel overgewicht? Ik eet dat een vriendin van mij (bodybuilder met geen gram vet ) in eerste instantie ook geen hernia-ok kreeg want "te hoog BMI". Stomme richtlijn die in haar geva, echt nergens over ging... @anita85 ik heb even geen woorden. Wauw.... gewoon zo wauw, het is je zo mega gegund na dat alles! En @nizzie86 pfff ja... ik merk dat ik daar zo gevoelig voor ben. De dramatopics van mensen die niet na 2 rondes zwanger zijn, mensen die met 1x seks al een kind krijgen, gepland of ongepland, gewenst of ongewenst. Het frustreert me dan zo mega, dat ik er soms slecht van slaap snachts.... dan denk ik verdorie, er staat hier al 2 jaar een kamer leeg waar een kleintje moet komen te slapen. Argh...
@Littlegirl1989 Zo frustrerend, hè. Meid, ik gun het je zó erg. Op de een of andere manier vind ik altijd dat hoe langer mensen ermee bezig zijn, hoe meer ze het verdienen. Terwijl de natuur zo helemaal niet werkt. Zo oneerlijk. Ik ben er rond mijn NOD ook heel gevoelig voor. In de eerste twee weken van mijn cyclus kan ik het wat beter naast me neerleggen, dan heb ik zelf weer een doel en een 'project'. Maar daarna is het uit je handen en rest je niets anders dan wachten, en dan zijn die topics die ik net noemde slopend. Dikke knuffel voor jou, meis. Ik zou met liefde nog een maandje extra wachten als dat betekende dat het voor jou raak was.
Tis jou net zo gegund als mij en als ik dan een verhaal als dat van @anita85 lees dan juich ik stiekem toch wel. Want er zijn mensen die het nog "meer" verdienen dan mij. Die al jaren bezig zijn, de hele MMM al doorgelopen zijn. Maar wat je zegt, zo werkt het niet. Iedereen heeft zijn eigen dobbelsteen en hoe vaak je misgooit maakt niet uit voor je volgende kans. Ik heb juist na mijn eisprong altijd wel goede dagen. Dan denk ik "misschien is het bij ons nu ook wel". De eerste week na mijn WOD (wel-ongesteldheidsdag ) is het hier heel heftig en ben ik alleen maar heel boos en gefrustreerd. Daarna komt idd het project weer om de hoek kijken.
@Littlegirl1989 Ja, zo suf. En die vrouwen die voor een derde of vierde gaan verdienen het natuurlijk óók gewoon, maar het voelt op dat moment zo oneerlijk. En ja, die WOD... Praat me er niet van. Ik moet zeggen dat het me toch best wel bevalt om al op 10dpo een testje te doen. Dan komt mijn menstruatie niet als zo'n mokerslag binnen. O, en ik ga de volgende keer ook iets positiever proberen te zijn in de two week wait! Jouw instelling bevalt me wel.
Ik heb net even een hele huilbui gehad. Me moeder geskyped die de directe vraag vroeg. Waarom ben je nu nog steeds niet zwanger. Vertel hasr normaal alles. Maar vind dit toch anders. Het gaat niet aalleen om mij maar ik en me vriend. Vind dit ook de vervelendste week van de maand. 1 week voor NOD/WOD
@miniVosje ohnee..... wat rot zeg, zo direct. Weet ze dat jullie bezig zijn? Wat heb je gezegd? Pfff, dat komt binnen zeg. Mijn schoonouders hadden daar heel erg een handje van, en mijn zwager ook (vooral de "ik wil voor mijn zoveelste oom zijn hoor" ded altijd pijn...). Ik ben zo blij dat mijn ouders dat nooit hebben gedaan. Grrr, knuffel voor jou meis!
Hou moed! Je mag heus wel boos en verdrietig zijn maar hou moed! En verdrink niet in de molen! Wij hebben bij de eerste keer in de MMM veel uitgesteld of niet gedaan. We zijn toen vergeten te leven. Nu hebben we gedaan wat we wilde. We hebben vorig jaar een nieuw huis gekocht en het helemaal verbouwd. Dat had ik de eerste x echt niet gedaan! Wat ik wil zeggen is Leef! En ik duim net zo hard mee voor jullie allemaal! Het is zwaar voor iedereen of het nu je eerste of derde is. De wens is even sterk! X