NOD Lijst 15 t/m 21 mei

Discussion in 'NOD forum' started by Luuna, Apr 19, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    Ik ben ook benieuwd!! Laat het ons gauw weten :D

2. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    @mama-van-marlinda wat ben jij veel afgevallen zeg! Wat knap!
    Hier tijdens de zwangerschap van m'n dochter veel aangekomen (ruim 15 kilo) en ben nu ruim 27 kilo afgevallen :D
    Hoe heb je het gedaan?

3. Snies

Snies Fanatiek lid

Dec 22, 2015
    2,132
    3,214
    113
    Hallo dames,
    Het liefst zet ik mij er ook bij op de lijst..
    Maar weet het nog niet zeker vanwege dat dit mijn eerste cyclus weer zal zijn na de miskraam.

Heb na de miskraam een "cyclus" gehad van 43 dagen waarbij geen eisprong was.
    Nu vermoed ik die dus wel gehad te hebben vanwege slijmerige afscheiding.. Als ik daar vanuit moet gaan, zal zondag mijn NoD dag zijn.

En laat ik nu al een week lang misselijk zijn met een trekkend gevoel in de onderbuik en steekjes in de lies wat een soort spierpijn veroorzaakt in de bovenbenen. Met daarnaast de vermoeidheid.. Kan ieder moment wel slapen.

Ik durf eigenlijk niks te hopen, en verwacht eerlijk gezegd ook niet dat dit zwangerschaps tekenen zijn.. Maar je weet het nooit. ;)
    Jullie weleens al een week van te voren goed misselijk geweest en trekkend gevoel in de buik gehad?

Heb geen testen meer in huis, en wil zelf eerst zondag afwachten voordat ik wil testen om teleurstelling en geld weggooien te voorkomen..
    Al is die drang wel groot, bij vorige zwangerschap testte ik ook al paar dagen voor nod positief.

Daarom dat ik nog even voor de zekerheid datumloos ben in dit topic.

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    Zien jullie m?

Attached Files:

5. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2017

15 mei (3)
    Yvankah - 26 jaar - 1e kindje - 6e ronde (1e ronde MMM)
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - 2e ronde
    Sanne86 - 30 jaar - 2e kindje - 9e ronde

16 mei (4)
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 1e ronde
    Elise2014 - 29 jaar - 2e kindje - 9e ronde
    Abos - 26 jaar - 1e kindje - 8e ronde
    Ana leigh - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde

17 mei (3)
    Sweetgirl86x - 30 jaar - 1e kindje - 18e ronde
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - 7e ronde (3e na mk) MMM
    Anita85 - 32 jaar - 2e kindje - MMM (ivf)

18 mei (5)
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 3e ronde
    Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 7e ronde
    Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Leooonie - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde
    RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - 1e ronde

19 mei (4)
    Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Nikki - 36 jaar - 3e kindje - 2e ronde
    Niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde

20 mei (5)
    Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde
    Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 5e ronde
    mama-van-marlinda - 38 jaar - 2e kindje - 8e ronde

Madeliefjelief - 37 jaar - 2e kindje - 5e ronde
    Boboti - 26 jaar - 1e kindje - ?? ronde MMM

21 mei (4)
    Saar24 - ?? jaar - 3e kindje - 5e ronde met clomid
    Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - +/- 9e ronde
    Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - 16e ronde
    BZD - 34 jaar - 2e kindje - 5e ronde

Datumloos (0)

Totaal: 28

Wachtbankje (13), Zwanger (3), Ongesteld (5), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] te verwijderen.

6. Tjemmie

Tjemmie Actief lid

Jan 24, 2017
    329
    142
    43
    Female
    NULL
    Gelderland
    Ik zie een (licht) tweede streepje!!! :):):)

7. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Zeker! Voorzichtig gefeliciteerd :D

Ik sta sinds vannacht officieel op rood. Als het goed is, heb ik mijn volgende eisprong op vakantie. En je weet wat ze zeggen: van een vakantie kom je per definitie zwanger terug. Dus ik feliciteer mezelf ook maar alvast! ;)

rhea90 and Ana leigh like this.
  8. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    Ik zie 'm! Voorzichtige gefeliciteerd!

9. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    Heb nog een test gedaan, want: geen geduld.

Als ik 'm in negatief zet zie ik wel iets. Ik zit nu 2 tot 4 dagen voor m'n NOD.

Attached Files:

10. vuurbloempje

Sep 30, 2015
    89
    0
    6
    Female
    Hallo Snies
    Welkom en gezellig dat je mee komt kletsen.
    Wat vervelend voor je van je miskraam, hopelijk heb je nu snel een mooie test met 2 streepjes.
    Ik herken wel wat dingetjes in je verhaal met name het.. Trekkend gevoel in de onderbuik (Nu een 4 dagen) en steekjes in de liezen, Zelf heb ik er alleen geen hoofdpijn bij maar wel ontzettende last van me onderrug.
    Ik was aan het terug lezen bij mijn vorige zwangerschap en had toen precies hetzelfde. Alleen had ik toen nog gevoelige borsten en nu ook klein beetje alleen geef ik ook nog steeds borstvoeding aan mijn dochter dus weet niet of ik überhaupt daar iets van zal voelen.
    Ik heb alleen geen idee wanneer mijn eisprong is geweest (dacht pas eind vorige week)
    Wat spannend he. Hoop zo voor jou dat het hele duidelijke signalen zijn en het dit keer allemaal goed zal gaan. Zal voor je duimen.

11. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

Apr 13, 2017
    2,538
    1,685
    113
    @niki86 ik zie hem ok, gefeliciteerd.

Ik denk dat ik al bijna op rood kan...

12. vuurbloempje

Sep 30, 2015
    89
    0
    6
    Female
    Jaa ik zie hem.... :D

Sorry ik zie hem nog niet. Over 2 daagjes misschien nog een keertje testen en hoop voor je dat hij dan duidelijk te zien is.

13. Snies

Snies Fanatiek lid

Dec 22, 2015
    2,132
    3,214
    113
    Dankjewel!
    Ja, probeerde er nog niet mee bezig te zijn omdat ik ook weet hoe je voor de gek gehouden kunt worden door je eigen lichaam.
    Maar ik kan er gewoon niet omheen, heb toch last van bepaalde kwaaltjes..
    Tijd moet uitwijzen of het van een aankomende menstruatie is of een zwangerschap.

Ga in ieder geval vandaag testen bestellen, zal ik dan morgen binnen hebben.. Dan zou ik op zijn vroegst donderdag ochtend kunnen testen.
    Maar moet eigenlijk ook gewoon geduld leren hebben..

Alleen soms ben ik zo misselijk of hoofdpijn dat ik iets wil innemen, mocht ik niet zwanger zijn hoef ik daar niet op te letten wat ik in neem.

En zo blijf je iedere maand bezig.. Ondanks wanneer je jezelf beloofd er een maand minder mee bezig te zijn haha. :p

14. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Hey @Snies welkom nog op de valreep bij ons clubje :)
    Wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Ik hoop voor je dat het raak is, lastig hoor.

@niki86 ik zie ook heel licht iets, hopelijk is het raak!

@nizzie86 alvast gefeliciteerd dan maar ;)

@RachelleNM ik zie hem niet... hopelijk komt hij nog

Ik heb vanochtend als een volleerde junk de badkamerkastjes doorgestruind op zoek naar een verloren test :rolleyes: maar niet grvonden en als ik nu het streepje van nizzie zie die dagen voor mij haar NOD heeft fan is dat maar goed ook want ik zit pas op 7dpo.
    Mijn hoofd en hart zijn aardig aan het battelen met elkaar. Ben nog steeds niet lekker, toen ik vanochtend de honden had uitgelaten werd ik slap en misselijk. Nu wat gegeten en het gaat, maar het smaakt me niet. Echt typische klachten bij mij van een beetje buikgriep, maar mijn hoofd wil wat anders :rolleyes:

Edit: en om me nog chagrijniger te maken wil die vriendin en collega die net zwanger is graag gezellig een keer samen eten. Zie er al tegenop om haar donderdag pp het werk te zien, laat staan te gaan eten en alle zwangerschapskwaaltjes te horen. Vorige keer kreeg ik ook een heel verhaal over wat je wel niet allemaal mag eten als je zwanger bent.

15. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    Ja ach, wie hou ik ook voor de gek :rolleyes:

16. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    @Littlegirl1989 erg herkenbaar, al die 'kwaaltjes'. Of toch gewoon kwaaltjes :D

17. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Allereerst: :')
    Dan: ik hoop zo dat het van iets anders komt! Maar ik vrees ervoor. Buikgriep heerst momenteel :(.

18. Littlegirl1989

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Ik vrees ook. Voel me niet echt ziek verder. Alleen misselijk en moe. Geen diarree meer. Dus snap er niks van, maar aangezien mijn lijf iedere maand anders is ga ik niet uit van zwangerschapskwaaltjes.

19. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    @Littlegirl1989 Het is zo lastig om die kwaaltjes van andere te onderscheiden, en al helemaal als je elke maand iets anders voelt. Er zit, vrees ik, echt niets anders op dan afwachten. Heb je een beetje afleiding de komende dagen? Wil je echt wachten met testen tot je NOD?

20. Littlegirl1989

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Ik zeg nog steeds ja, haha. Maar iig tm donderdag na de gyn. Dus dan kan ik hoogstens vrijdag een test halen en zaterdag testen en dan kan die ene dag er ook nog wel bij is mijn redenering :cool:
    En afleiding, tm donderdag iedere dag werk, vrijdag schoonmaak en boodschappendag. Weekend eigenlijk alleen zondag druk, dus om die reden zie ik mezelf nog wel smokkelen en zaterdag testen, maar we zullen zien.

Share This Page