NOD Lijst 15 t/m 21 mei

Discussion in 'NOD forum' started by Luuna, Apr 19, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

Apr 13, 2017
    2,538
    1,685
    113
    Ik kan langzaam weer op rood her zet nog niet door. Maar heb ook geen hoop meer...

2. Sweetgirl86x

Jan 17, 2017
    70
    11
    8
    NULL
    NULL
    Heb deze ronde niet veel meegekletst, maar wel veel meegelezen.
    Had even een beetje rust nodig en ben lekker op vakantie geweest.
    Positieve ovulatietest had ik 3 dagen eerder dan verwacht en begon beetje hoop te krijgen deze maand.. maar helaas nu na 3 dagen 'overtijd' nu toch echt bloedverlies en heel veel buikpijn.

Sterkte en knuffel voor iedereen op rood en gefeliciteerd voor de zwangeren!!

3. Patricia28

Patricia28 Actief lid

Dec 14, 2010
    421
    133
    43
    Ik heb echt heel erg testdrang, maar ik heb geen testen in huis. Morgen is mijn nod, ik heb ook heel sterk het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden al heb ik nog nergens last van en normaal is dat al met flinke buikpijn aanwezig.
    Ik wacht het maar even af.

@anita85 Dat is wel een goed teken! Ik duim voor jullie.

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    Wat een warmte he pff. Kids zitten in het badje en ik lig op een ligbedje met een tijdschrift

5. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    Oh, wat een luxe!! Ik zit juist vandaag tot minimaal 5 uur hier :( gelukkig is het vanavond ook nog lekker buiten :p

6. kuonah

kuonah Actief lid

Feb 23, 2017
    213
    120
    43
    Female
    Leidschendam
    Helaas, echt net ongesteld geworden:( mag dus op rood.

7. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
  8. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Verdorie steeds meer rood :(
    En warmte pfff ja. Ik gelukkig net afgewerkt.

W.b. testen bij mij...
    "Mijn naam is littlegirl. Ik ben 30dgn clean"
    "Dag littlegirl"
    "Vandaag had ik een zware dag. Ik liep 3x langs de kruitvat. Mijn handen jeukte, ik kon het bijna niet weerstaan. De behoefte was zo groot. Maar ik heb het gered, het is me gelukt. Nu ben ik 31dgn clean."

Dat vat het wel samen voor mij :oops:

9. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

Mar 22, 2017
    578
    550
    93
    Deze directiesecretaresse zit ook gewoon tot 5uur binnen op kantoor :( maar vanavond heb ik bedacht om lekker in het tuintje toch maar een wijntje te nemen:cool:

Meiden ik lees nog vol spanning met jullie mee, ook al reageer ik niet veel.. dikke knuffels voor degene op rood en voor de meiden op het wachtbankje ben ik duimpjes aan het draaien hoor!

10. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    Ik mag morgen ochtend voor een echo. De arts denkt ook een mk. Helaas pindasaus.

Ik lig ook in de tuin en kind lief is aan het stoeien met een parasol ;)

11. Boboti

Boboti Lid

Dec 30, 2016
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ben superblij voor de zwangeren onder ons!

Ik mag op rood :((((((

12. Patricia28

Patricia28 Actief lid

Dec 14, 2010
    421
    133
    43
    Ohw wat zijn er al veel meiden op rood. Dikke knuffel

13. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Ja pas 12.5 jaar in dienst geweest. Ga je ook nog het zeemanfeest toe?:D:D

14. Tjemmie

Tjemmie Actief lid

Jan 24, 2017
    329
    142
    43
    Female
    NULL
    Gelderland
    Gister schreef ik nog dat ik niks voelde maar nu begin ik het in mijn bovenbenen te voelen dus ik ben bang dat ik op rood kom te staan :( en morgenvroeg ga ik een par dagen naar Barcelona met mijn vriend. Hopelijk kan ik ervan genieten... zucht konden we maar in onze lichamen kijken hè :mad:

15. Yvankah

Yvankah Lid

May 2, 2017
    35
    12
    8
    Female
    Jeetje! Zo lang... wij hadden er vandaag één met 35 jaar:eek: snap niet hoe je dat volhoud hahah.
    Nee ik ga dr niet heen, had ook niet opgegeven. Kan op wedstrijd met mijn paard en vind dat toch iets leuker :oops:
    Ga jij wel?

16. Littlegirl1989

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Waarom gaat iedereen op rood :(:(:( geen succesvolle ronde zo.

Ik heb een uurtje gesport, lekker afleiding gehad!

17. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    Ik heb het weken achter elkaar gehad. Soms veel, soms weinig, soms met wat stolsels. Heel wisselend dus. Met 33 weken had ik weeën en dus kans op een vroeggeboorte. Gelukkig heb ik haar vast kunnen houden tot 39.2 :D En ze had een prima geboortegewicht en lengte (3780 gram en 52 cm).

Ben heel benieuwd morgen! Vind het echt spannend. Ik duim voor je!

Wat een heerlijk weer vandaag :D Wij zijn lekker gaan zwemmen (m'n vriend hoefde pas om half 5 te gaan werken). Mevrouw ligt nu al een uur te slapen, die heb ik niet meer gehoord :rolleyes: Zo moe was ze.
    Morgen is m'n nod, maar heb geen test in huis. Denk ook niet dat het raak is. Wel nog veel afscheiding.

18. droomwens79

Ja 12,5. En daarbij heb ik vroeger ook nog daar gewerkt, blijf het super leuk vinden:D:D ik ga samen met mijn man en al mijn meiden en jongens en hun aanhang:p
    Leuk wat jij gaat doen, heb ik vroeger ook gedaan, had toen ook nog een eigen paardje:)

19. droomwens79

Ik net uurtje wezen snelwandelen:D

20. Littlegirl1989

Aug 2, 2015
    3,090
    2,175
    113
    Klinkt ook heerlijk!

Pff, ik snap mijn lijf gewoon niet meer. Ik had me zo mega voorgenomen om me niet gek te laten worden, maar het gebeurt wel weer. Ik heb buikrampjes, soort van menstruatie maar minder heftig, maar wel doortrekkend naar mijn rug. Af en toe steken rondom mijn lies/iets hoger. Vanavond het eten laten staan, ik was zo misselijk. Argh, misschien haal ik toch morgenmiddag een test en ga vrijdag testen. Het klinkt allemaal weer zo veelbelovend, maar ik ken het riedeltje ondertussen. Ik wil gewoon niet weer teleurgesteld zijn :(

Share This Page