Dat is goed nieuws!! Druk weekend zeker, krijgen bezoek uit Japan. Dus vandaag en zondagavond maar gezellig maken Manlief slaapt nu nog (nachtdienst gehad), denk dat ik hem dadelijk lief waker ga maken @Elise2014, jij ook een fijn weekend
Woohoo @nizzie86. Alle omstandigheden voor een gunstige test zou je zeggen dan let's go for the 6! @Luuna , wat bijzonder, bezoek uit Japan! Familie? Veel plezier, als je een beetje lief bent vindt hij dat vast geen probleem toch
Hier verwacht ik mijn ei pas volgend weekend ( als ik deze cyclus al een ei krijg...) Ik ben al lang blij dat ik niet meer bloed. Deze cyclus ook weer met teunisbloemolie gestart vanaf dag 3 ipv 1 maar ben benieuwd of dat z'n vruchten weer zal afwerpen net als beide voorgaande keren.
Vrienden, heb er een half jaar gewoond voor mijn studie Dit jaar gaan we ook naar Japan op vakantie, dan kan ik mijn man rondleiden. Heel benieuwd of ik daar zwanger heen mag
@rianne2985, hier ook oas volgende week. We wachten gewoon rustig af @Luuna ik ben zoooo jaloers ik wil zo graag nog een keer naar Japan. Wens is om naar het noorden te gaan, Akita. Aangezien wij twee japanse hondjes hebben uit dat gebied. Maar het is zo duur en in het noorden ook nauwelijks toerisme, danwel gidsen dus dat wordt echt een uitdaging.
Bij mij begint het eieren zoeken ook pas volgende week. Maar de dames die al zo ver zijn. Veel plezier.
We gaan het vanaf vandaag om de dag gezellig maken, zo is er altijd een vers voorraadje wat klaarligt mocht het zover zijn met mn ei. Tijdens mijn laatste zwangerschap had ik er helemaal geen behoefte aan ( ahhhh arme vriendlief... ) dus we we hebben sowieso wat catching up te doen
NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2017 15 mei (1) nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - 7e ronde (3e na mk) MMM 16 mei (3) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - 1e ronde Elise2014 - 29 jaar - 2e kindje - 9e ronde Abos - 26 jaar - 1e kindje - 8e ronde 17 mei (2) Sweetgirl86x - 30 jaar - 1e kindje - 18e ronde BZD - 34 jaar - 2e kindje - 5e ronde 18 mei (3) Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - 3e ronde Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - 7e ronde Patricia28 - 34 jaar - 2e kindje - 2e ronde 19 mei (4) Luuna - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - 1e ronde Nikki - 36jaar - 3e kindje - 2e ronde 20 mei (5) Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - 5e ronde Mama-van-M - 37 - 2e kindje - 8e ronde Niki86 - 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde Madeliefjelief - 37 jaar - 2e kindje - 5e ronde Littlegirl1989 -27 jaar - 1e kindje - 16e ronde 21 mei (2) Saar24- 3e kindje - 5e ronde met clomid Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - +/- 9e ronde Datumloos (1) Rianne - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk Totaal: 21 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Hello Ladies, Ik heb mezelf zojuist ook toegevoegd aan de lijst . Heb mee een poosje afwezig gehouden van de NOD groepen, omdat ik mezelf gek maakte! Maar merk dat ik het wel fijn vindt om ervaringen te delen met de rest. Inmiddels in de 8e ronde, en ik wordt maar niet wijs van mn cyclussen! Vorig jaar juli 2016 spiraal eruit (Mirena), toen meteen ongesteld geworden en daarna 62 dagen niks.. Toen cyclussen van: 32/32/32/46/29/41. En nu, om positief te blijven, ga ik uit van 32 dagen en zal mijn NOD 16 mei zijn.. Ben al een poosje bezig met ovulatie testen, maar ook daar wordt ik niet wijzer van. Ik test altijd vrij duidelijke strepen, bijna zo donker als de controle streep. En nu dacht ik, weet je wat, ik probeer eens een andere test. Zwanger en Kids besteld. Zojuist een test gedaan, en ja hoor, weer zo'n duidelijke streep. Ben benieuwd wat de testen morgen en overmorgen doen, of ze zo donker blijven of dat dit dan toch de 'knaller' is? De onduidelijke cyclussen helpen ook niet echt mee... Meer dames met dezelfde onduidelijkheden?
Hoi Abos, welkom! Weer iemand die al zo lang bezig is, jeetje! Mijn cyclussen zijn ook niet altijd regelmatig. De laatste tijd wel gelukkig, maar wij lopen sinds deze week in de MMM om er achter te komen wat er scheelt. Ik hoop voor jou ook snel een positieve test!
Welkom @Abos De lijst begint al aardig te groeien de eerste zullen al weer aan het zoeken gaan. Succes en veel plezier iedereen. Dit is volgens mij de leukste week daarna begint het wachten een gek maken( van mezelf)
Dankjewel @Littlegirl1989, Ik zie dat jij nog een stuk langer bezig bent. Spannende periode, de MMM! En je bent nog zo jong. Hopelijk komen er goeie resultaten uit! Kan jij wel je eisprong vinden? Toevallig had ik laatst een afspraak bij de dokter voor iets anders, meteen ook onze kinderwens besproken. Ook hij gaf aan dat ik nog zo jong was en het eerst zo wilde afwachten tot een jaar. Dat snap ik ook wel. Het zijn alleen alle dingetjes bij elkaar waardoor het er niet makkelijker op wordt. De eisprong niet kunnen vinden. Onregelmatige cyclussen. Van het klussen krijg ik heel snel blaasontsteking en schimmelinfectie. Jaren terug bijna chronische blaasontsteking gehad, en na een antibiotica kuur van meerdere maanden via de uroloog daar vanaf gekomen. Maar de schimmelinfectie is nogal hardnekkig en komt snel terug. Van kinds af aan heb ik dit al, wat eigenlijk nooit voor komt bij kinderen. Mijn moeder heeft het ook heel snel en krijgt er elke maand een pilletje voor om het te onderdrukken. (Lekker smakelijk dit haha). Gelukkig slaat het niet meer door dat ik steeds een kuur nodig heb, maar het is altijd wel gevoelig en jeukerig, en de afscheiding is niet zo fijn. En verder is het van binnen ook niet erg bevorderlijk om te klussen, omdat het niet heel vochtig wordt van 'nature'. Hier gebruiken we nu dan glijmiddel voor die gebruikt mag worden bij een kinderwens Succes allemaal en hopelijk veel positieve testen straks!
Pff ja he @miniVosje ! Maar ik vind de tweede wachtperiode "leuker" dan de eerste, ondanks de teleurstelling aan het einde. @Abos ik ben inderdaad nog jong. Mijn man en ik zijn al 12 jaar samen en 5 jaar getrouwd, dus er wel hartstikke klaar voor haha. Ik heb nu 1x ovulatietesten gebruikt en toen idd 2 dagen een positieve test gehad, daarna na 14dagen menstruatie dus dat lijkt nu volgens het boekje te zijn. Maandag begin ik weer met ovutesten. Wat een hoop gedoe bij jou zeg, wat lastig! Ik heb ook wel snel last van schimmels daaronder, vervelend is dat! Niet zo erg als bij jou gelukkig. Wat voor glijmiddel gebruiken jullie? Ik heb er toevallig van de week voor zitten kijken, ik wil voorkomen dat ik straks weer stroef wordt. Begreep dat KYjelly ook geschikt was? Nouja, voor nu nognniet nodig, maar als we straks echt op commando moeten dan denk ik van wel
@Abos met de zwanger en kids ovulatietesten en van sensitest had ik ook heel snel duidelijke strepen, wat het juist niet duidelijk maakt wanneer je nou echt je piek hebt. Waren waarschijnlijk te gevoelig voor mij. Uiteindelijk kreeg ik echt wel knallers ( zie foto )maar ik vond het heel irritant dat ze steeds zo duidelijk waren. Een tip: ik gebruik nu ook ovulatietesten van de action, die zijn niet zo gevoelig en knallen echt alleen als ik mijn piek heb dus hoef niet te twijfelen Succes met eieren spotten dames, ik moet nog even een week wachten.
Ik heb de digitale van cb. Wel duur, maar werkt goed voor mij, want ik ben echt een piekeraar. Ik hoop dat als ik een paar keer een positieve test heb gehad rond dag 19 dat ik dan vertrouwen heb in mezelf.
@miniVosje dank je wel! Deze periode is inderdaad wel het leukste zoals @Littlegirl1989 ook al zei . Spannend weer! Elke cyclus toch die hoop... @Littlegirl1989 Fijn dat je wel je eisprong kan vinden! Nu de rest dus afwachten. Dan gaan de dagen ineens langzaam hè. De glijmiddel die jij noemt ken ik niet. Ik gebruikte altijd al een vrij neutrale glijmiddel, ook ivm die infecties, maar er staat niet op of het wel of niet zaaddodend is dus ik durfde het toch niet aan. Heb nu Conceive Plus gekocht van Sasmar. Bevalt goed, maar pas net in gebruik. Wel prijzig maar dat heb ik er wel voor over .
@rianne2985 bedankt voor de tip! Heb er nu net 50 besteld maar zal, als dat nodig is dan die van de action eens proberen! Ik heb precies hetzelfde probleem als jou, en daardoor wordt het echt onduidelijk ja. Wauw jouw test is echt zon mooie knaller ja! Toch daar maar op wachten... Die van CB ga ik niet aan beginnen, aangezien ik zon onregelmatige cyclus heb, dan kost het een vermogen Haha!
@Abos Ky jelly is het glijmiddel dat huisartsen en gyns vaak ook gebruiken als er iets naar binnen moet hij is me aangeraden in het LUMC toen we daar kwamen ivm vaginisme. Uiteindelijk is dat goed gekomen en die tube dus niet meer gebruikt, maar het was wel altijd prettig glijmiddel. Voogens mij ook geen zaaddodende eigenschappen. Begreep wel dat glijmiddel altijd een nadelig effect heeft, omdat het de bewegelijkheid van de zaadcellen aantast, dus het heeft nooit de voorkeur om te gebruiken.
Ik dacht eerst dat die testen van action echt flut waren want kreeg bijna geen 2e streepje. Maar kan ineens van de een op andere dag knallen, dus dat zegt niks gelukkig. Op 6-3 nog heel vaag streepje. Op 7-3 dacht ik dat ie eraan kwam dus daarom 4x getest ( oeps ) maar niet dus en op 8-3 de knaller!