Mijn ei is geschat door ff op cd 14, en zit nu op cd 9. Maar voelde mij gisteren ook al niet zo lekker in orde dus kan ook best zijn dat dat mee speelt in de temperatuur. Voor de rest heb ik wel last van de dingen die ik normaal in de week rond mijn eisprong heb. Zoals hogere sexdrive, gevoeligere borsten en tepels en meer vloeiing beneden.
Oh ik heb je verkeerd begrepen ik dacht dat je zei dat je niet in aanmerking kwam voor een vruchtbaarheidsbehandeling, maar juist wel een IVF met PGD. Net gegoogled wat pgd is. Ik kom steeds meer te weten hier op zp. Wat er allemaal voor behandelingen zijn enzo. Een eyeopener.
Er zijn zoveel verschillende behandelingen die je kunt ondergaan, je gaat je meer en meer beseffen wat een wonder het is om een kindje te mogen krijgen. En inderdaad ik heb ook al heel veel geleerd sinds ik op zp zit
hoi , Ik zou me eigen graag bij jullie aan willen sluiten ! Trutje89 2de ronde 1ste kindje nod 19 november . Ik moet nog een beetje wegwijs worden op het forum hihi ! Veel succes iedereen !!
♥ NOD lijst 15 t/m 21 november 2014 ♥ 15: Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 16: iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje 17: Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje mww, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 4 ronde na MK 16 weken, 2e kindje Vv88, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Smood, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje 18: Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje dees, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje 19: papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Suze29, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Trutje89 2de ronde 1ste kindje 20: Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Pluisje82, 32 jaar, ronde 9, 3e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje 21: Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos: Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 27 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Pf heb echt last van extreme moe heid, nog iemand die daar last van heeft? Ook lijk ik een soort van dipje te hebben ofzo.. Voel me niet echt lekker in mn vel. Gelukkig nog 1 dagje werken en dan heb ik weekend. Ga vanaf maandag weer beginnen met ovulatie testen, hoop dat ik nu een eerder ei heb.
Hai! Ik wil me ook graag toevoegen aan de club. Ilona - 24 - ronde 3 - 1e kindje Maar ik ben helaas datumloos gezien mijn cyclus de vorige keer erg lang was en ik nu niet weet hoe deze zich gaat herstellen..
Welkom iedereen! Slim idee om het zo afgebakend te houden qua nod! Blijft het wel wat overzichtelijker door. hier eindelijk einde menstruatie in zicht, 8 dagen is toch wel erg lang vind ik. Misschien soort grote schoonmaak? Was eerste ongi na mk. Hebben meer dames daar ervaring mee?
Ja dat is idd even een soort grote schoonmaak! Ik heb het overigens elke maand, tussen de 8 en de 10 dagen.. Soms mis ik de pil zo
Ja ik vond het ook al zo'n goed idee, de lijst inkorten Hier geen extreem zware menstruatie gehad na miskraam. Maar het is wel een logische verklaring voor nu natuurlijk.
Hier gisteren 1e ovu testje gedaan maar de paashaas is nog niet in zicht. Straks als ik uit mn werk kom maar weer een testje der tegenaan gooien. Volgens de berekening zou een zondag mn ov zijn.
Heb net ook een ovu test gedaan, veel te vroeg natuurlijk. Wel licht streepje maar dat is meestal toch? Is ook eerste keer met testen van 123thuistest dus nog ff kijken hoe ze zijn..
Hier vandaag ook weer een licht streepje gehad. Ingedroog is hij wel donkerder maar dat telt niet mee Ik blijf gewoon testen tot ik nu een knaller krijg Volgens FF zou mijn eisprong zondag moeten zijn
Heb ik ook last van! Pffff! Maar zou ook goed te maken kunnen hebben met de verandering van het weer misschien.
♥ NOD lijst 15 t/m 21 november 2014 ♥ 15: Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 16: iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje 17: Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje mww, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 4 ronde na MK 16 weken, 2e kindje Vv88, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Smood, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje 18: Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje dees, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje 19: papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Suze29, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Trutje89, 2e ronde, 1e kindje 20: Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Pluisje82, 32 jaar, ronde 9, 3e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje 21: Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos: Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje Ilona, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 29 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Neeeej lijkt er op dat ik ziek ga worden. Iedere keer als ik iets eet wordt ik misselijk en volgens mijn man voel ik erg warm aan. Straks maar is even mijn temperatuur opnemen, hoop het toch echt niet. Zul je altijd zien, kun je er eindelijk voor gaan komt er weer iets anders tussen �😡
Welkom nieuwe dames, jullie staan erbij hoor! Hier net weer een ovutest gedaan... Superlicht streepje erop, dat valt tegen...... Ik had gehoopt op een hele donkere omdat ze toch al mooi aan het oplopen waren. Nog even geduld dus... En hier trouwens ook moe, ik ga straks lekker douchen en vroeg naar bed. Kan nooit kwaad, zeker niet gezien ik morgenavond een feestje heb