Dat is balen zeg! Ik hoop voor je dat je deze maand ook een positieve test krijgt. Kunnen jullie gezellig samen zwanger zijn! Hier op het wachtbankje. Ondanks dat het ronde 45 is blijft het weer spannend. Fijne dag allemaal!
Ga ook nog ff snel naar de winkel nog wat testen halen mijn man is tegenwoordig bijna net zo als ik dit weekend ovulatie testen gedaan zaterdag was nog steeds geen donkere streep zichtbaar dus wij beide echt zo van he jammer nog niet, en toen ik gisteren weer een duidelijke donkere streep op mijn ovulatie test had waren we beide blij voor een streepje... hahaha echt geweldig. Het is nu de eerste maand dat we echt tijd hebben om rond de ovulatie sex te hebben, en dat gebeurd ook zeker wel Ben echt blij dat mijn man en net zo veel zin in heeft als ik Maar nu eerst op naar de winkel
Hoe stom het ook is.. Precies een week na mijn eerste dag van mijn laatste ongi periode, toch voor de zekerheid even een ovu-testje gedaan om te kijken waar ik sta..
Zo'n streepje had ik ook deze ronde toen ik begon met de ovulatietesten. Nu 9 dagen later heb ik pas een knaller. Het kan dus nog wel even duren voor je een knaller hebt (of juist al snel)
@ilonavanH30 ik heb mijn hele cyclus lang zulke streepjes op de ovulatietesten. Zegt dus nog niet zoveel over wanneer je eisprong komt. Ik mag vanmiddag weer langs het ziekenhuis voor een follikel meting. Hopelijk de komende dagen mijn eisprong!
Hallo Dames, Ik kom me ook melden in dit forum. Vermoedelijk is mijn nod op 20 november. Ronde 12 (ik ben de tel kwijt, kan ook 13 zijn). Weet dat ik 1 november vorig jaar gestopt ben met de pil. Dus dan begin je je lichtelijk zorgen te maken. Maar we gaan er weer met volle moed voor. Net nog een ovulatietest gedaan. Lichte streep komt op, zaterdag was er nog zo goed als niets te zien. Dus het begint op te lopen. Hiervoor eigenlijk maar 2x met ovulatietesten gewerkt in het afgelopen jaar, maar nu nog maar eens proberen. Succes allemaal dames! Girlie12, 30 jaar, 12e ronde, 1e kindje, nod vermoedelijk 20-11.
Zooo net weer een testje gedaan. Wel een duidelijke streep maar lichter dan gisteren. Dus vandaag en morgen nog maar even een gezellige avonden met mijn man gaan hebben
Bekijk bijlage 426752 Duuuusss, mij eisprong is gister geweest! Hebben eergisteren avond en gister middag hard gewerkt Vandaag doen we niet heeft geen zin meer. Grappig al tweede ronde predictor app voorspeelt echt precies goed mijn ovu en ongi! Ga pas 12dpo testen. Maar wat positief is dat nu heb ik geen last van rug en moeheid etc na de laatste bevalling (miskraam), niet ziek etc. Dus misschien toch lichaam zal klaar voor zijn deze ronde. Hoop ik zo... Al is het ook eng ivm miskraam, afwijking genen, en pittige dreumes thuis is bedt wel wat!
he bah vandaag ontzettend misselijk steeds ! Vreemd ? Gister positieve ovulatietest gehad , Vandaag niet positief meer . Nou had ik gister ochtend om 11:00 en 19:00 een positieve test ? Van welke test moet ik nu uitgaan ivm springen ei ? X x
@ilonavanh. Zegt inderdaad niks die streep. Het lh-gehalte kan ontzettend schommelen gedurende je cyclus. @piccolina. Vandaag klussen heeft nog wel zin hoor! De kans is heel groot dat je ei vandaag springt. De onderste test is van vandaag toch? Maar als jullie geen zin hebben hoeft het natuurlijk niet want er ligt als het goed is al een legertje klaar En wbt die angst is voor mij ook heel herkenbaar. Maar we zijn nu in afwachting voor een intake voor ivf/pgd en dat traject duurt heeeelll lang. In de tussentijd proberen we het nog zelf, met de risico's van dien. Het moet vast een keertje goed gaan, ook bij jullie, kijk naar je dochter! @trutje. Die twee testen daar zit niet heel veel tijd tussen. Je lh-piek kan tot wel 24 uur duren, vandaar die twee positieve testen. Ik zou ervan uitgaan dat je eisprong vandaag is. @nieuwe dames. Welkom & succes! Ik ga de lijst bijwerken
♥ NOD lijst 15 t/m 21 november 2014 ♥ 15: Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Bibaboe, 38 jaar, ronde 45, 3e kindje Paulin, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm 16: nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Lissy1986, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje HuizeMGL, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje 17: Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje mww, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 4 ronde na MK 16 weken, 2e kindje Vv88, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Smood, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje 18: Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje dees, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje 19: papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Suze29, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Trutje89, 2e ronde, 1e kindje LadyT, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje 20: Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Pluisje82, 32 jaar, ronde 9, 3e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje Stephanie87, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje Girlie12, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje 21: Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Tuutie, 22 jaar, ronde 5, 1e kindje Datumloos: Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Ilona, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 37 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
@adrianna85 Ja laatste is van vandaag maar hij is negatief dat betekent dat eisprong al geweest. Test is 2 dagen positief geweest- dat geeft aan dat eitje 18mm is wat betekent dat het springt binnen dit 18mm (24uur) want elk 24 uur groeit het zeg maar. Als het al negatief is dat betekent dat hormoon is gedaald dat betekent dat eisprong heeft al plaats gevonden. Kon ook in ochtend eisprong zijn maar ik testte 13.00 dus is al te laat. Ik had dat ooit uitgebreid bij arts gevraagd. Negatieve test betekent gewoon dat is al te laat. Sperma heeft ook minimaal 7 uur tot 3 dagen nodig om binnen te komen!
Je eisprong was gisteren als je gisteren positief testte of in de nacht vannacht. Als dat negatief vandaag is je eisprong al geweest Het is echt niet zo dat als je positief test en volgende dag negatief dat het eisprong nog moet komen. Positieve test geeft aan hoogste hormoongehaalte en dat is dan 18mm eitje. Als hormoon daalt dan test je negatief want hij daalt dat gelijk (voor ovulatie gaat hij langzaam op daardoor dus streepjes worden steeds donkerder) Maar als je test met "smiley" test of digitaal dan weet he niet precies of het 16mm of 18mm is dus dan kan je zeggen ik heb positief test dan spring je ei binnen 24 uur. Dus je weet dan niet in wel uur van die 24 uur bevind je zich in begin al of op het end. Je test ook niet in de nacht of zo. Het beste wat mij gyn zei is gewoon om de dag klussen met extra dag op positief getest. Dus ook na positief getest klussen als je niet zeker weet waneer die 24 uur en hoe.
Ik zou ook graag op het lijstje willen. NOD= 21 november, ronde 10, 1e kindje. Het was de bedoeling om deze maand te beginnen voor het eerst met ovulatietesten van Clear Blue, maar dat loopt weer anders dan ik had gewild. Op de een of andere manier alleen maar foutmeldingen, krijg nu een nieuwe houder met 5 staafjes opgestuurd, maar dat duurt een week.. Ik verwacht wel eind deze week mijn eisprong. Ik gooi er nog een test tegen aan morgen in de hoop dat hij het doet, anders echt maar afwachten.. Zonde van het geld dan..
Je ei springt echt binnen 24-36 uur na je lh-piek. D.w.z. Dat je ei 1 of 2 dagen na je positieve test springt meestal (uitzondering daargelaten). Je weet dat je ei gesprongen is bij een temp.-stijging. Bijv. bij mij is m'n ei pas na 2 dagen na m'n piek gesprongen terwijl ik al 2 dagen negatief teste. Dit is ook bevestigd door mijn gyn en heb ik bevestigd gekregen de 2 rondes met echo.
Oké dames bedankt !! Ik ga er gewoon vanuit dat mijn ei vandaag of morgen springt . Ik heb helaas geen temperatuur bij gehouden dat heeft nu waarschijnlijk niet zoveel zin meer .Klopt het wel dat je dan 14 dagen na het springen van je ei je nod is ? X x