Hoihoi, ik mag me ook weer melden voor de volgende ronde. Vandaag twee dagen te vroeg ongesteld geworden. Mijn cyclus is in de war na de laatste miskraam (met 6w) en wordt steeds korter Zet mij maar op 15 november Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje
♥ NOD lijst 15 t/m 21 november 2014 ♥ 15. (1) : Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje 16. (2) : iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje 17. (0) : 18. (1) : Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje 19. (0) : 20. (2) : Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje 21. (1) : MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Datumloos (2) : Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 9 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hey wat balen zeg dat je hier weer bent. Ik had echt goede hoop voor jou met je temp en je testen. Hopelijk lukt het deze ronde wel voor ons! Veel succes. Ik heb echt buikpijn joh, echt een hevige menstruatie, en dat terwijl mijn cyclus slechts 25 dagen was.
Ik meld me hier ook weer. Vandaag helaas ongesteld geworden. Twijfel of ik deze ronde weer ga temperaturen en ovulatietesten ga gebruiken. Misschien probeer ik het dit keer wat meer los te laten om te zien of dat helpt. NOD 15 nov, Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Eind november ben ik jarig, dus wie weet een mooi verjaardagskado
. Wat vervelend dat je zo buikpijn hebt. Ik menstrueer nog niet maar weet wel zeker dat het gaat komen. M'n temp was eergisteren 37,4 en kelderde naar 36,7 😮zo veel heb ik nog nooit gehad m'n temp zit altijd rond 36,8 36,9 vandaag was hij37,0 dus ik weet het niet meer. We wachten maar af
En mijn temp wil juist niet zakken terwijl ik wel ongesteld ben! Mijn NOD mag op 19 november, papillons, 1e kindje, 26 jaar, 7e ronde en ik mag in het groen.
Heb ik ook een paar maand last van gehad, maar mijn cyclus is nu weer zoals het was gelukkig.. Wie weet komt het weer goed!
Trouwens nog een gênant begin van mijn ongi Ik was met mijn zoontje (2 jaar) naar de wc in de sportkantine. Hij wilde niet plassen, maar ik ging wel even. Toen werd ik dus ongesteld net op dat moment. Zoonlief: OHH, was dát nou? (Heel verbaasd kijkend naar wat er in de wc lag... ) Ik dacht; asjeblieft, vertel nu niet tegen iedereen dat er bloed was in de wc hahaha Gelukkig deed hij dat niet! @mamavand. Als je nog niet echt ongesteld bent kan je toch nog zwanger zijn? Niet zomaar de hoop opgeven! Heb je nog getest? @nieuwe dames. Welkom, ik ga jullie erbij zetten!
♥ NOD lijst 15 t/m 21 november 2014 ♥ 15: Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 16: iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 17: 18: Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje 19: papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje 20: Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje 21: MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Datumloos: Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 12 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
De lijst Is nu up tot date maar ik heb de totalen per datum weggehaald. Mijn mening is dat je het toch snel kan zien hoeveel er op welke datum hun nod hebben. En het is alleen onhandig om het telkens aan te passen als er weer iemand bijkomt of verandert van nod. Ik hoop dat jullie dit OK vinden. Zo niet dan moet iemand het even terug veranderen en dan zal ik ook geen lijst meer aanpassen.
Hihi, had me eigenlijk ook altijd afgevraagd waarom die totalen naast de datum stonden ... weg met die rotzooi You go girl!!
Ben heel druk geweest afgelopen weekend en geen tijd gehad om op zp te kijken. Maar wat een leuke verrassing dat er zoveel dames bij gekomen zijn. (trouwens ik bedoel als je eenmaal doormoet omdat je ongi doorgebroken is, dan kunnen we beter samen er voor gaan. Natuurlijk is niet niet leuk dat het vorige ronde niet gelukt is.) Adriana85 ik ben het helemaal met je eens, voegt niet veel toe. En we zijn denk ik allang blij dat je de lijst aanpast.
Hallo, Ik heb nog 7 CB digitale ovulatietesten en het apparaatje over.. Nu ik ze niet meer nodig heb (jeeej!) hoop ik dat ik er hier iemand anders blij mee kan maken?! (Ik hoef er niets voor te hebben) Groetjes Jaenne
Hallo Jaenne, Allereerst gefeliciteerd. Bedankt voor je lieve aanbod. Ik heb zelf voor nu genoeg ovulatietesten in huis, dus wellicht is er iemand die het harder nodig heeft. Maar zonder negatief te willen zijn, zou je ze niet liever nog even houden? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hoop van harte dat alles goed gaat met je zwangerschap.
Hé wat doe jij hier! Moet je niet gaan kletsen over zwangerschapskwaaltjes bij de eind juni mama's ofzo? (Geintje hoor)
hallo meiden ik mag me als het goed is nu ook hier aan melden, ik heb van het weekend na 17 maanden een lichte menstruatie gehad ( geef nog borstvoeding dus moest even wachten op mn regels). Het was geen heftige bloeding dus als vandaag of morgen m'n testjes binnen komen voor de zekerheid even kijken of het geen innestelingsbloeding was. We hebben een zoontje Wessel van bijna 1 1/2 jaar, hij is 4 weken te vroeg geboren en hebben aardig wat opstart problemen gehad maar inmiddels een heerlijk eigenwijs kereltje. In augustus is vl op zn knieën gegaan nou ben ik wel een beetje in 2 strijd we willen graag voor een 2e gaan en in de zomer trouwen ( maar niet hoog zwanger ) dus of het 1 of het ander moet even wachten. We hebben nog geen datum geprikt en gaan dat in januari doen. tot die tijd klussen we lekker en zien dan wel of er volgend jaar getrouwd gaat worden of een babyfeestje kleinmonster 27 jaar 1e ronde 2ekindje nod 15 november
♥ NOD lijst 15 t/m 21 november 2014 ♥ 15: Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 16: iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 17: 18: Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje 19: papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje 20: Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje 21: MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Datumloos: Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 13 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!