NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    #401 Adriana85, 5 nov 2014
    Laatst bewerkt: 5 nov 2014
    @papillons. In principe moet om de dag vrijen voldoende zijn. Elke dag is niet nodig. Lekker lomp van het zkh dat je nog geen utrogestan hebt...

@missreddragon. Klinkt goed, veel plezier!

@daantj. Als je vandaag 6dpo zit is je nod waarschijnlijk 12 november (14dpo). Dus moet je een andere lijst hebben. Maar je mag er ook hier bij hoor :)

@annelie. Als ze goed donker zijn zou ik 2x per dag testen.
    Edit: ik zie nu de foto pas. Ik zou vanavond al testen en morgen en overmorgen ook 2x per dag!

2. Daantj

Daantj Bekend lid

24 aug 2014
    603
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zet me maar hierbij ik test namelijk niet in die week maar later.
    En aangezien ik op het moment niet echt kan plannen hoe en wat door die mk laat me maar hier staan:) dankjewel

3. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Daarom hebben we ook maar even geklust gisteravond, je weet maar nooit:D
    Ik hoop dat jij ook snel zwanger bent!

4. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Dat heb ik ook wel eens hoor, en dan zitten wij in ronde 5 pas. Sommigen zijn al veel langer bezig.

Mijn man heeft gelukkig vaak zin, en we gaan er echt samen voor maar hij vindt het ook prima als het pas met een paar maanden lukt. Ik daarentegen denk daar anders over, kan mij niet snel genoeg:p

5. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Nou, vandaag weer geen testen binnen. Zijn verlaat!
    Zondag bij bol.com besteld en ze zeiden voor 21 uur besteld=volgende dag in huis.
    Nou, ik kan je zeggen... Dat is dus niet zo. Is nu al woensdag :(

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Jeetje wat heftig zeg! Dat vind ik echt heel erg voor je. Ik hoop voor jou extra dat het lukt en zal veel voor je duimen.

7. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Hahahahaha, dat is echt een goeie zeg! Dat is een hoop klussen trouwens zeg, dan zit er in ieder geval wat in de reserves zeg maar ;)

8. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    ♥ NOD lijst 15 t/m 21 november 2014 ♥

15:
    Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje
    Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Bibaboe, 38 jaar, ronde 45, 3e kindje
    Paulin, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje
    iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm

16:
    nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Lissy1986, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje
    HuizeMGL, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje
    kroelen, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje
    Gember, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje

17:
    Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje
    mww, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje
    Piccolina, 32 jaar, 4 ronde na MK 16 weken, 2e kindje
    Vv88, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Smood, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Goldfishie, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje

18:
    Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje
    dees, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje

19:
    papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Suze29, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Trutje89, 2e ronde, 1e kindje
    LadyT, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje

20:
    Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Kabouter24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Pluisje82, 32 jaar, ronde 9, 3e kindje
    rosalincke, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Stephanie87, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje
    Girlie12, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje

21:
    Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Tuutie, 22 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Sabje373, 28 jaar, ronde 10, 1e kindje

Datumloos:
    Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje
    Ilona, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje

Buiten de lijst:

Totaal: 41

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Daantj ik heb je op datumloos gezet! Succes met wachten

Het was even zoeken naar de lijst hihi
    Maar hij is weer helemaal up to date

10. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Adriana, je bent maar druk met die lijst elke keer! Ik hoop dat jullie allemaal gauw een positieve zw.test hebben!

11. Gember

Gember Niet meer actief

@annelie: ik zou vanaf morgen 2x per dag testen inderdaad! Spannend hoor!
    @missreddragon: grappig met die mannen he. Die van mij vond het de afgelopen paar jaar nog een heel eng idee, kinderen, maar wilde nu juist eerder beginnen dan ik. Maar hij is net als jouw man ook niet ongeduldig, in tegenstelling tot mij. Ik heb het al helemaal in m'n hoofd een kindje eind juli! Lijkt me heerlijk... :) Veel plezier vanavond! ;)

12. Gember

Gember Niet meer actief

@papillons: wat stom van het zkh! Als je echt geen zin hebt, zou ik niet gaan vrijen, als je het gisteren nog hebt gedaan.
    @adriana: dank voor het lijstje!
    @daantj: welkom!

13. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Vanaf morgen inderdaad 2x testen. Ben benieuwd...

Pappilons: als je echt geen zin hebt zou ik gewoon overslaan. Als jullie gisteren ook al bezig zijn geweest.. Maar het blijft lastig he, je wilt je kans ook niet missen. Stom van het ziekenhuis trouwens!

Ik zie jullie temperatuurkaartjes.. Maar mijn basale temperatuur is gewoon al 36,8/36,9 en soms zelfs 37.. Hoe hoog moet hij na de eisprong dan wel niet zijn?! Snap er niks van. Bij m'n vorige zw was hij altijd 36,4.. En ik meet altijd rond dezelfde tijd.

14. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    @Adriana85: Dank je gaat zeker lukken ;)

@Gember: Ja zo hebben wij het ook ongeveer in ons hoofd :D Eind juli begin augustus zou mooi zijn :D zijn er niet zo veel jarig bij ons in de families. Maarja lukt het niet deze maand dan gaan we gewoon weer verder. Het is immers pas de eerste maand dat we echt hebben kunnen proberen dus we hebben nog niet zo heel erg veel hoop in. Maar zie ook anderen hier in de vriendengroep die per ongeluk zwanger worden of ook heel snel zwanger zijn geworden dus het kan heel snel gaan ;)

15. HuizeMGL

HuizeMGL Lid

9 mei 2014
    68
    0
    6
    #415 HuizeMGL, 5 nov 2014
    Laatst bewerkt: 5 nov 2014
    Hallo gember,
    Ik heb trouwens ook een raar gevoel in mijn onderbuik zoals steekjes en opgezet. Ik vraag me af of het goed teken is.????? :( Iedere maand voelde ik anders, maar deze keer bijna een week lang hetzelfde aanhoudend klacht

Ik ben erg benieuwd. Trouwens mijn nod is ook 16 nov.:D

Groetjes HuizeMGL:D

16. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    @missreddragon, juli is een mooie maand ;)
    Hier gisteren en eergisteren een positieve test gehad...We hebben genoeg geklust zeg maar de afgelopen dagen..
    Gek genoeg wilde mijn man eigenlijk niet voor een 2e gaan ivm de geschiedenis van ons zoontje...Na een gesprek met de verloskundige is hij om....Gisteren na het klussen riep hij zelfs.... "benen omhoog" :$
    Ik heb ook liever gisteren als vandaag een positieve zw-test, puur om de helse pijn van de menstruatie door de endometriose..:(

17. Gember

Gember Niet meer actief

Gezellig, dezelfde nod! :) Ik heb het idee dat die kwaaltjes wel een goed teken zijn. Toen ik zwanger was vorige ronde had ik dit ook deze dagen, maar toen ging het wel mis bij 6 wk. :( Het kan ook gewoon met de eisprong te maken hebben. Bij mij werd het pas echt duidelijk toen ik 3 dagen voor nod heel misselijk en strontchagerijnig was. De dag daarna testte ik positief. Ben dus benieuwd of ik hier volgende week weer last van krijg. Tot die tijd probeer ik niet te hoopvol te zijn, maar is wel moeilijk altijd...

18. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Hebben jullie die symptonen nu na de eisprong tot aan de nod?
    Want ik voel mijn eisprong best goed. Maar merk ook in de periode flinke misselijkheid etc..

19. Gember

Gember Niet meer actief

Het kan altijd snel gaan inderdaad. Hoop voor iedereen hier dat het snel raak is, maar je hebt het niet in de hand. Zo moeilijk om te accepteren, zeker als je een controlfreak bent zoals ik. :p Het gebeurt wanneer het gebeurt en dan is het een geschenk!

20. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik ben deze ronde mijn symptomen en afscheiding weer eens aan het bijhouden. Lijkt me wel handig voor de volgende ronde, hoewel ik natuurlijk hoop dat die niet komt :p
    Dat had ik al eerder eens gedaan maar ben ik jammergenoeg kwijtgeraakt.

Nu moet ik mijn verlanglijstje maken voor Sinterklaas. Wat zal ik vragen pffff lastig. Ik weet wel wat ik wil (een baby) maar daar kan de Sint me niet aan helpen hihihi

Deel Deze Pagina