Zou dat nou echt helpen? Eerder stond ik altijd gelijk op, moet altijd plassen na het klussen.. Tot ik dat eerder hoorde. Ik blijf nu wel een 20-30 min. liggen maar ik vraag me dus af of het w zin heeft..
Ha, trouwens ik heb deze keer wel benen onhoog gehouden, ongeveer 15 min lang. En vorige keren moest ik ook gelijk naar de plee gaan na het klussen. We wachten af of het heeft geholpen, maar je moet gewoon geluk hebben. Wat duurt het wachten erg lang!:x spannend.
Ja ze zeggen dat het na de daad beter is om even te blijven liggen maar met de benen omhoog is een fabeltje...
Ik denk dat het nooit wetenschappelijk bewezen kan worden, maar gezien de zwaartekracht lijkt het mij wel logisch dat als je naar het toilet gaat meteen na de daad er toch minder overblijft als reserve zeg maar.
Nou, ik kan deze ronde ook wel weer in de prullenbak gooien! Ja vriendlief is net thuis, maar hij wil niet kussen. Ik moest maar wachten tot het weekend:x Wat denkt ie nou wel niet? Dat een kindje er vanzelf komt? Wat hij kan kan ik ook. Dan maar helemaal geen seks. Dan komt het mij ook gewoon niet uit. Lig je dan je best voor te doen..
Ik blijf tegenwoordig liggen na de daad en ga pas de volgende ochtend staan. Tsunami jonguh! Ik probeer zoveel mogelijk binnen te houden. Wel een gedoe hoor! Voor de daad mij wassen met chilly antibacterieel, mijn man moet zich wassen, vochtig doekje met chilly gaat mee naar bed voor na de daad. Volgende dag veel drinken en om de keer een antibiotica capsule slikken. Zo hou ik de blaasontstekingen redelijk weg!
Oh herkenbaar! Mijn man is nu gelukkig wel omgedraait nu hij weet dat ik maar 1x per maand 12-24 uur vruchtbaar ben en hij de hele maand door (als het goed is). Kun je hem niet proberen te verleiden? Kaarsjes aan in de slaapkamer, leuk lingeriesetje aan etc etc
Dat heb ik geprobeerd, maar helaas. Hij vindt dat we alle tijd hebben, moeten er van genieten bla bla bla. Ondertussen is hij druk met alles en iedereen, maar tijd om te klussen heeft ie niet of dan is meneer moe. Maar ondertussen is hij dege.ne die de bo.f heeft gehad, dus ik heb helemaal niet het gevoel dat we alle tijd hebben. Ik ben ook echt nij.dig. Loop ik daar mijn best te doen met ovulatietesten en al. Het enige wat hij hoeft te doen...
hey meiden is er hier soms iemand die last heeft van acne? meestal heb ik dat tijdens mijn maandstonden, maar nu dus ook. liefs
Als we deze maand nou allema zwanger worden... Dat zou het perfecte sinterklaas cadeau zijn! Ik ben alweer tijden wakker.. Zoon besloot dat slapen niet nodig was en lachen en spelen om 3 uur snachts wel. Ben benieuwd naar de test straks. Hoelang houden jullie je urine op? Ik probeer 4 uur maar dat is best lang.. Zeker als ik het vandaag 2x moet doen.
Sabje, ik snap dat je kwaad bent, dat zou ik ook zijn! Hopelijk is hij nog bijgedraaid en anders zou ik eens een goed gesprek met hem hebben zodat hij snapt dat je je vruchtbare dagen niet even zo op kunt schuiven. Knuffel voor jou! Hier ook een vent die er niet zoveel haast mee heeft. Het moet vanuit mij komen voor het grootste deel. Nu is dit pas ronde 4 voor ons maar gevoelsmatig duurt het al erg lang omdat ik van de eerste direct zwanger was na de pilstop.
@sabje: he wat vervelend!! Ik zou het op een rustig moment met hem bespreken hoe het allemaal werkt en ook vanuit je gevoel uitleggen dat het voor jou heel vervelend is, aangezien je zo je best doet met ovutesten en zo. Tegelijkertijd is het voor een man een enorme afknapper om alleen te vrijen voor een kindje, dus je moet elkaar een beetje voor de gek houden zeg maar. Maak het dus zeker wel leuk en luchtig, misschien een weekend weg wanneer je denkt dat je je eisprong hebt? Waarom wilde hij wachten tot het weekend? Hier blijf ik altijd 15-20 min liggen met een kussen onder m'n kont. Geen idee of het helpt, we gaan het zien.
Vervelend sabje .. Mijn man heeft niks met ovulatietesten en zegt ook duidelijk dat hij niet wil vrijen op commando! Dat vindt hij geen prettig idee en dat snap ik ook wel.. Ik hou die ovulatietesten dus ook lekker voor mezelf! Poeh dames is het al bijna zover? Ik zit wel heel ongeduldig op dat wachtbankje deze keer..
@ sabje echt vervelend dat je man niet wil. Voor jezelf dan gelijk het gevoel dat er weer een maand voorbij is. Heel frustrerend! @ nadeke ik heb er nu ook ineens last van!! Normaal nooit. Hooguit als ik ongesteld word. Heel raar. Ik weet niet of ik mijn ei heb gehad. Maandag echo gehad en de gyn zei dat mijn eisprong eraan kwam. Gister en vanochtend had ik een temperatuurstijging maar gister pas een positieve ovulatietest. Wat moet ik nu aanhouden?? De ovulatietesten of de temperatuurmethode? Ik snap er niks van... Heb dit nog nooit gehad
Ik herken dat van die mannen helemaal niet. Mijn man vraagt juist als hij thuis komt: hoe is het met je testen? Of erger nog: hoe is het met je ei? Moeten we al aan de slag? Maar ik snap dat je kwaad bent. Misschien toch nog eens in gesprek gaan.. Misschien heeft hij niet door dat je als vrouw maar heel kort vruchtbaar bent en gaat er dan een belletje rinkelen? Hier nog geen vruchtbaar slijm gezien ook.. Begin me wat zorgen te maken. Moet nu echt anders gaat deze cyclus langer duren..
Ik kom hier toevallig eens meelezen. Meid toch ... ik begrijp je gevoel volledig. Mijn vriend dacht er ook zo over... Hij had iets van 'wat komt, dat komt' ... maar we vrijden bijna nooit en al zeker niet op de momenten dat het echt nodig was. Ik heb me toen eens erg boos gemaakt, maar dat heeft eigenlijk niets uitgehaald. Daarna uitgelegd dat ik wel weet dat we op het gemak moeten doen, maar dat we op z'n minst toch kunnen vrijen op de momenten dat het zo belangrijk is. Want zelfs dàn nog is er niet veel kans dat het lukt. Eerlijk gezegd wist hij dat niet. Hij had zo het idee dat je zeker wel een week vruchtbaar bent, of misschien zelfs dat je altijd zwanger kan raken, buiten dan wanneer je ongesteld bent... Weet hij goed hoe het in elkaar zit? Misschien moeten jullie eens over de cyclus praten? Ik weet dat dit bij mij redelijk geholpen heeft. Dan nog was het moeilijk om hem te overhalen, maar toch... Ik mocht niet iets zeggen van 'het is de moment', want dan klapte hij helemaal toe en dan mocht ik het vergeten. Maar als het écht belangrijk was, dan trok ik een mooi setje aan en maakte ik het gezellig ofzo. Om het minder geforceerd te laten overkomen... Hoewel dat dan wel erg geforceerd was, haha Nee ... ik denk dat je gewoon best die ovulatietesten voor jezelf houd en niet laat blijken wanneer het echt moét ... al is dat niet altijd even gemakkelijk op de momenten dat het ECHT ECHT moet natuurlijk... Mijn 'tactiek' was: enkele dagen voor m'n eisprong begon ik hem wat meer te verleiden. Als het dan niet lukt OP het goede moment, dan was er al kans dat het ervoor al gelukt was, snappie... Heel veel succes!!
Haha.. ik was ook al mijn lijstje in aan het vullen en dacht ik weet zeker wel wat ik wil hebben, maar helaas kan ik dat niet op het lijstje zetten. Weten anderen dat jullie gaan voor een wondertje? Bij ons niemand, dat maakt het fijn dat ik hier met jullie kan kletsen. Wil het als een verrassing houden!