NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Gemiddeld genomen stijgt die de dag na de eisprong (dus 1 dpo) tussen 03, en 0,5. Over de andere dpo-dagen kan ik niets zinnigs zeggen, behalve dat de temp of net zo hoog blijft of hoger wordt.

2. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi Victoire,

Ja daar ben ik bekend mee, maar een echte menstruatie heb ik nog niet gehad.. Volgens mij heb ik mijn ei nog niet eens gehad. Hoop iig op een knaller van een test, zsm. Ben na 7 jaar pilgebruik, gestopt.

Een supersnelle eisprong, lijkt mij sterk.. Anders had ik niet zulke duidelijke lichte testen als vandaag (tov de eerdere testjes, is deze wat donkerder maar nog steeds niet positief).
    Ja dit zou kunnen, maar eigenlijk valt het wel mee.. Ik drink max 2 kopjes koffie voordat ik test ofzo.. Maar dit lijkt mij toch niet zo erg?
    Ik denk eerder dat deze het is.. alleen raak ik iedere keer teleurgesteld.. Dan loopt een testje mooi op en dan is het de volgende dag weer erg licht...

Mijn geduld word op de proef gesteld :p

3. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Ik hoop het ook!! We blijven positief
    groetjes

4. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
  5. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Victoire: Welkom! Ik voel me al bijna bezwaart over mijn geklaag als ik je onderschrift zie.. Wat lastig als het allemaal niet zo gaat als je het het liefst ziet gaan.. Wachtbankje, spannend! Ik duim voor je!

@ Monic: Welkom! Spannend, zo'n eerste ronde. Wat een gedoe met die ovulatietesten he? Ik vindt het ook nog lastig om ze te interpreteren. Misschien heb je toch een vroege eisprong gehad? Of is je cyclus nog niet helemaal op orde? Ik wens je in ieder geval veel succes!

@ Iez, Ik zit naar je onderschrift te kijken en zie dat je clomid gebruikt vanaf ronde vijf.. Maar de eerste 4 ronden waren toch best regelmatig? Had je dan geen eisprong?

@ Laawra: Ik kan je daar helaas niet mee helpen, geen verstand van. Lees wel even mee, want ik denk dat ik dat volgende maand ook maar ga proberen. Hebben jullie daar een speciale thermometer voor? Die wat ik thuis heb geeft maar 1 getal achter de komma, en als ik jullie zo lees, hebben jullie er 1 met 2 getallen achter de komma? Ben benieuwd!

Dames, wat zeggen jullie? Ik zeg: morgen knal test.. (vanavond wordt het klussen ook niet wat, vriend is weer weg. Dus ik hoop op morgen avond, maar dan heb je weer een gevalletje oud zaad(dan 4 dagen geleden laatste seks) dus heb je dat weer.. Ik wacht het maar af.. Ik was even bang dat ik mijn ei al had gemist omdat ie gisteren minder duidelijk was dan maandag, maar als ik het zo zie, moet ie toch nog komen!

6. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ennnn bedankt! Hahhaha :p Nee ik wacht gewoon netjes af. Ik denk dat ik over 2 dagen ofzo mijn ei verwacht (dit zeg ik ook al een aantal dagen :x). Zucht. Dit is de eerste ronde pas...

7. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik had wel een eisprong, maar telkens heel laat rond cd20/21/24/21/78. Omdat ik PCOS heb en mn cyclus weer lang werd (92 dagen) wilde ik niet het risico lopen dat ik 1x in de 3 maanden een eisprong zou krijgen of helemaal geen eisprong meer. Dus heb ik me laten doorverwijzen naar het zkh. Nu komt tenminste mn ei tussen 16-18. Op één keer na, toen was het ook opeens heel laat.

Ik gebruik idd een speciale ovulatiethermometer met 2 decimalen achter de komma. Een ovulatie thermometer meet nauwkeuriger en langer dan andere thermometers. Meestal moet je het 3-4 minuten gebruiken voordat het de juiste temp aangeeft. Het kost rond de 5 euro via sensitest.

En v.w.b. je ei, geen idee het kan alle kanten op.

8. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Joehoe ik heb mn ei denk ik gevonden! Niet dmv testen maar door mn temp. Hij was vanmorgen 36.4 terwijl hij voorgaande dagen constant 36.4 was. Hopelijk stijgt hij morgen, dan weet ik het zeker.
    Vanavond iig aan de klus :).
    Ik sta hier op de NOD lijst bij 19 nov, maar kan ook wel 20 zijn. Laat t gewoon staan op 19 als dat mag ;).

9. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    @ Sabje Ik gebruik gewoon een simpele thermometer met een getal achter de komma. Ik vind het wel interessant om te zien wat er gebeurt qua veranderingen in mijn lijf.

@iez bedankt! Ik dacht al dat 0,1 niet echt geweldig was. Ben erg benieuwd naar morgen al moet ik dan een uur eerder opstaan dan normaal dus zal het niet 100% goed zijn. Als hij maar omhoog gaat vind ik het wel prima ;)

10. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    @suze. bij mij enkel nu wat last van acne.
    @stephanie87. mss goed teken al:)
    @tuutie. idd heel apart. vind je woord 'voorgevel' super hihi.

@hier, zit al te denken van wnnr kan ik gaan testen. mss over een weekje, wat klinkt dat lang zeg. pppfff.

11. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    hier zal mijn NOD ook wel verplaatst zijn denk ik zo, maar laat maar zo staan zal denk ik de 16e wel gaan testen ;) ging de tijd maar sneller :p

12. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    De tijd gaat echt traag he, als je moet wachten. Ik kijk de dagen ook vooruit! Vanaf 5 dpo begint hier al de spanning ivm spotting andere cycli.

13. Gember

Gember Niet meer actief

@sabje: testen zien er goed uit idd. Lijkt erop dat je ei nog moet komen. Misschien zometeen nog een testje doen?
    @missaniet: goed dat je je ei hebt gevonden! Nu aan de slag! ;)

14. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nadeke, miss red dragon en pappilons, succes dames! Voor mijn gevoel mogen jullie al best snel testen, maar als je er op moet wachten duurt het altijd lang..! Succes!

15. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    zat te denken aan een kotre winterslaap van een dag of 8, dan kan ik opstaan en gelijktesten hihi

16. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    idd als je er op gaat wachten duurt het heel lang voor je gevoel. Zoals vorige maand wist ik dat het bijna onmogelijk was om zwanger te zijn dus dan ga je aan andere dingen denken. Nu we ons best gedaan hebben is het spannend en wil je het liefst dat de tijd zo snel mogelijk voorbij gaat

17. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    @sabje hoop dat je ei dit weekend komt ;) kan je man iig niet zeuren het is dan immers in het weekend.

18. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Missaniet, je zegt 2x 36,4 maar je bedoeld zeker dat je een tempdip hebt of niet?

19. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ohh jij bent goed wakker Iez ;). Ik bedoel idd dat mn temp constant 36.4 was maar vanmorgen ineens 36.3 :). Thanks!! Zal t bericht nog eens opnieuw plaatsen :p.

20. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Joehoe ik heb mn ei denk ik gevonden! Niet dmv testen maar door mn temp. Hij was vanmorgen 36.3 terwijl hij voorgaande dagen constant 36.4 was. Hopelijk stijgt hij morgen, dan weet ik het zeker.
    Vanavond iig aan de klus :).
    Ik sta hier op de NOD lijst bij 19 nov, maar kan ook wel 20 zijn. Laat t gewoon staan op 19 als dat mag ;).

Deel Deze Pagina