NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    ♥ NOD lijst 15 t/m 21 november 2014 ♥

15:
    Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje
    Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Bibaboe, 38 jaar, ronde 45, 3e kindje
    Paulin, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje
    iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm
    Victoire, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje, mmm

16:
    nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Lissy1986, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje
    HuizeMGL, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje
    kroelen, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje
    Gember, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje

17:
    Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje
    mww, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje
    Piccolina, 32 jaar, 4 ronde na MK 16 weken, 2e kindje
    Vv88, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Goldfishie, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje
    lillypie, 33 jaar, ronde 1 na bbz en MA, ?e kindje
    Stephanie87, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje

18:
    Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje
    dees, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Delinda, 35 jaar, ronde 2 (via KID), 1e kindje
    LittleMeStphnie, 21 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje

19:
    papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Suze29, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Trutje89, 2e ronde, 1e kindje
    LadyT, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje

20:
    Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Kabouter24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Pluisje82, 32 jaar, ronde 9, 3e kindje
    rosalincke, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Girlie12, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje

21:
    Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Tuutie, 22 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Sabje373, 28 jaar, ronde 10, 1e kindje

Datumloos:
    Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje
    Ilona, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje

Buiten de lijst:

Totaal: 44

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @smood. Balen meis.... Succes volgende ronde
    @trutje. Jullie hebben wel genoeg geklust hoor. Er ligt een heel legertje te wachten om jouw eitje te bespringen ;)
    @dees. Wat verdrietig maar tegelijk ook mooi.
    @delinda. Welkom, je staat erbij hoor!
    @sabje. Ik ga dinsdag of woensdag (9/10 dpo) testen met een vroege test. Jouw ovu van gisteren is behoorlijk positief, hoe is hij vandaag? En fijn dat je man zonder morren wou klussen :)
    @stephanie87. Een lf van 9 is inderdaad wat kort maar dat scheelt weer een aantal dagen stress hihi. Succes meid!
    @kroelen. Innesteling kan je niet voelen. Maar wie weet betekenen je symptomen wel iets. Spannend!
    @monic. Jij nog iets van een ei gespot?

Vertellen: wij willen het pas rond. 13-14 weken vertellen na een goede vlokkentest. Als dat lukt ivm buik enzo...

Gisteravond toen ik mijn bh uitdeed pfoeh daar vielen ze hoor. Amai wat wegen ze weer zwaar :) Heb ik altijd al zo vroeg na de eisprong, kan soms wel een week aanhouden. Maar ben het nu al beu eigenlijk haha

3. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik voel nu gewoon helemaal niets meer in me lichaam niet eens buikpijn me borsten zijn normaal en doen geen pijn mischien komen de klachten nog trug ga me er niet te veel meer mee bezig houden..we zien het deze ronde wel..
    succes iedereen
    voor sommige meiden is de eisprong geweest en de andere meiden moeten nog wachten hihi succes meiden

4. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wou dat ik het je kon vertellen, maar helaas... Geen idee.. Spannend hoor..

5. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Stephanie: Wat handig dat je weet hoe lang je LF is.. Succes met afwachten!

@ Pappilon: Ik wil daar nog helemaal niet aan denken, daar maak ik mezelf alleen maar gek mee.. Nu ronde 10, dus ik wil eerst afwachten of het überhaupt gaat lukken, de rest komt wel als het zover is.

@ Laauwra, ik stem ook voor een roze lijst, dat zou wel heel tof zijn!

@ Trutje, spannend!! Ik zie dat je nog 11 dagen moet wachten voor je kunt testen... Succes!

@dees, wat heftig! En wat fijn dat je het haar toch nog hebt kunnen vertellen, en dat ze daar ook nog op gereageerd heeft..

@Smood: Wat rot dat je je zo voelt.. Misschien moet je het er eens met je man over hebben? Ik hoop dat je dan de volgende ronde meer geluk hebt!

@MissRedDragon: hoe voel je je nu?

@Delinda, welkom!

@Gember: spannend hoor.. Ik hoop gewoon dat je hartstikke zwanger bent! Laat die menstruatie maar mooi wegblijven:)

@Silverwings: Zoetigheid is natuurlijk ook heerlijk! Wanneer kun je testen?

@Ariana, ik ga voor je duimen!

@Kroelen: ik blijf voor je hopen!!

Hier gisteren dus een positieve ovulatietest. Zal er straks nog een tegen aangooien. Gisteren ook nog geklust.. Vandaag denk ik ook nog maar een keer, of heeft dat geen zin?? Graag jullie advies!

Verder lees ik veel over dpo? Dag na positieve ovulatietest ofzo? Ik heb geen idee wat mijn dpo dan zou zijn..

Ik wil zo graag pendelen, maar volgens mij is er niemand van de pendelaars nu actief.. Ben heel benieuwd wat dan de voorspellingen zijn..

6. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    @Sabje
    DPO=Days passed Ovulation..
    Uhhhh 17e is mijn NOD, maar ik test vast ietsiepietsie eerder.. Een dag of 4 ofzo ;).. Hou het dus maar op 13 of 14 November! We proberen de 14e, maar mezelf kennende wordt het de 13e haha..

Een zeker weten vandaag ook nog klussen.. Als je gisteren een positieve test had dan springt je eitje vandaag of morgen!

7. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik begon mij al af te vragen wanneer ik mijn ei zou hebben, en vanmorgen gelukkig een :)!
    Dus we gaan lekker aan de klus dit weekend.

Sorry, meiden ik kan niet op iedereen reageren, er wordt hier zoveel gekletst!

Maar voor iedereen op het wachtbankje heel veel sterkte met wachten, en voor iedereen die zijn ei nog krijgt succes met aftellen en een voorraadje zaad maken, en voor iedereen die zijn ei ook heeft dit weekend veel klusplezier:p

8. Chats

Chats Niet meer actief

Aaaaahhh ik kan het lezen niet bijhouden hahaha hierbij een poging en hopelijk ben ik niemand vergeten!!!
    @ nieuwe dames WELKOM!!!
    @ victoire, miss red dragen en Adriana85 spannend !!!!!
    @bibaboe heftige tijd zeg. Ik hoop dat je je vader een mooi verjaardagscadeau kan geven ;)
    @monic temperatuur jij ook? Daar kan je nml ook veel info uit halen.
    @sabje373 haha fijn weekend ;)
    @ kroelen erg he die vage klachten. Succes met wachten!!
    @papillons wrs na 7/8 weken (mijn zusje is nml ook zwanger, dus kan niet wachten hihi)
    @trutje89 doen wat goed voelt
    @ piccolina pfff heftig hoor. Ik kan me voorstellen dat je er dan anders tegen aan kijkt.
    @ dees heftig hoor...maar wel "mooi"/kippenvel momentje
    @ smood balen hoor. Misschien heeft het een reden waarom het deze maand niet zo moet zijn. Volgende ronde is een topper voor jou :D
    @ gember en silverwings haha geniet van het honger gevoel ( dan smaakt het eten beter :D)

Hier nml geen zin aan eten..... Pfff zelfs pepernoten kan ik laten staan :$

Volgens mijn temp kaartje dit ik nu op 5/6 dpo !!! Heb met ovulatie testen dus mijn ei gemist :( ( moet ook wel toegeven dat ik 2 dagen heb overgeslagen hihi) dus nu nog 1 week wachten. Gelukkig volle agenda komende week :D spannend!!!!! Fijn weekend allemaal :D

9. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dan moet ik mijn charmes maar weer flink in de strijd gooien. Vriendlief werkt vandaag, storings.dienst, dus dan komt mijn setje vanavond wel van pas I hope..

Days passed Ovulation dus.. Dan weet ik dus nooit zeker wanneer dat is. Er vanuit gaande dat morgen mijn ei dan springt, dan heb ik nog 11 dagen tot mijn NOD.. Maar wanneer is een LF dan te kort?

Voor mijn gevoel hebben we deze maand mijn kansen voor het eerst goed benut. Vanavond nog een keer klussen zou goed zijn, maar ook als dat niet gaat lukken, moet het goed kunnen gaan.. Ik hoop natuurlijk wel gewoon dat het vanaaf nog lukt..

En eigenlijk is het onzin dat mijn gevoel zegt dat het deze maand voor het eerst goed benut is, want ik heb wel vaker geklust rondom mijn eisprong(zoals in womenlog staat), maar ik wist eigenlijk nooit helemaal zeker of dat dan klopte. Nu stond mijn eisprong ook gepland op gister volgens womenlog, maar toen had ik pas een positieve test.. dus eigenlijk gewoon 2 dagen later.. Vanavond nog maar een keer klussen en dan is het out of my hands....

10. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Suze, veel klusplezier gewenst;)
    @Chats, ook al op het wachtbankje, spannend! Voel je al dingen die je normaal niet voelt?

11. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Heyyyyy

Het is toch zo dat als je vandaag een positieve test heb dat je dan juist 2 dagen na je positieve test juist nog moet klussen omdat je ei juist springt tussen nu en 36 uur? Want anders begrijp ik er niks meer van dus voorlopig heb je nog wat leuks te doen meid haha 2 dagen lang nu nog succes en heeeeeel veeeel plezier

12. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    @gember: Ik vind het zelf denk Ik nog wel wat vroeg voor al die symptomen. Ik ben nu nog maar 3 dpo. Of mijn ei moet toch eerder gesprongen zijn maar dat klopt weer niet met mijn temperatuur.

@sabje373: Nog steeds het zelfde gevoel in mijn buik alleen wordt het erger als ik mij fysiek veel inspan. Vanochtend heel erg veel last gehad van mijn tepels. Die deden gewoon zeer. Mijn man raakte ze aan een ik sloeg en kreet uit van pijn. Nu is het weer over maar ze zijn nog wel gevoelig. Maar in mijn buik Nog steeds het drukkende gevoel.

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    @sabje373
    Je kan ook na positieve test klussen kans is dat minder want je ei kan net geweest zijn of komt binnen aantaal uurtjes je weet het nooit.
    maar dan sperma zal dat lastig halen of moet het superzaad zijn;)
    Het meestaat kans heb je om te klussen nog voor positiefe test en op moment van posietief.
    Je kan ook qua slijm zien of je ei al geweest dan je slijm dus niet reekbaar meer.
    Maar ik zou gewoon doorgaan.
    Elke dag eigenlijk ook niet goed om de dag beter.

We beginen meestaal dag 12 na ongi dan 14, dab 15(ovu test positief) dan 16(positief) en erna doen we niet want ik heb dan al geen vruchtbare slijm mijn ei gaat dan altijd binnen die 2 dagen posietief uit. We willen ook meisjes dus doen het vooraf kansen vergroten ;)) al is het maar 1% hihi. Nee jongetje is ook welkom ;))

Iedereen succes met testen en wachten;))
    Ik ga niet testen op 10-12dpo. Gewoon afwachten volgend weekend.

14. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Jeetje dames wat kletsen jullie veel! Zal straks alles nog eens even nalezen.

Hier nog steeds niet veel bijzonders te melden. Behalve dat mijn borsten zo'n pijn doen. Het laatste jaar ongeveer doen ze eigenlijk altijd wel pijn, maar na de ovulatie nog erger.
    Heb nu ook een soort knobbel onder mijn oksel (ongeveer ter hoogte van de onderrand van de bh). Door het voelen en drukken van gisteravond is het gewoon helemaal beurs. :(

Nou, ik ga even lekker een stukje fietsen naar het voetbalveld. Vanoctend al staan blauwbekken langs de lijn bij zoonlief, nu nog even bij manlief kijken.

Fijne dag vandaag en geniet van het mooie weer!

15. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier dan nog maar even een testje van zojuist. Positief? Of toch niet? Ik vindt hem nog wel heel duidelijk, maar minder dan gister.
    Vanavond dan nog maar een keer klussen, maar begrijp dat dat eigenlijk niet zoveel zin meer heeft?

16. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Hoi hoi meiden,

Ik wil graag op de lijst miich, 20 nov nod 1ste kindje 2 ronde iui

17. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Ik zeg positief! Je ei is in aantocht 😀

18. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Jawel gewoon nog doen hoor!!! Altijd zekere voor het onzekere nemen straks klapt je ei iets later dus vanavond gewoin nog lekker door klussen!!

19. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Jawel ik vind hem positief dus wel zeker klussen! ;)
    Is lastig met positief en negatief want bij mij is vrij duidelijk geen streepjes en wel 2 dagen positief erna ook gewoon bijna niets. Dus ik zie gewoon maand na maand duidelijk 3-4 dagen opbouw en knal 2 dagen en icm met slijm kan ik veel voorspellen. Ik gebruik ook altijd dezelfde testen niet sensitief.
    Jij weet zelf beter wat is positief en negatief na aantaal maanden op rijtje zetten. Maat die van foto vind ik nog positief al weet niet hoe sensitief kruidvat testen zijn.

20. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @kroelen volgens mijn pendelt er op dit moment niemand !!

Deel Deze Pagina