Je staat erbij hoor! Wat leuk dat jullie gaan trouwen. Spannend ook, wat zal er eerst komen, een kindje of een bruiloft?
Hier maar weer eens op zoek naar goedkope ovutestjes want ik ben wsl vorige maand te laat begonnen.... Fijne dag allemaal! Voor hoever dat lukt met dit zeikweer........
Net een leuke deal gedaan op marktplaats 100 ovutesten dipstick + 5 extra gevoelige zwangerschapstesten voor 31 euro Ik denk dat ik nu nooit meer testen ga bestellen. Als deze op zijn en we hebben nog geen plakbeeb dan stop ik ermee (in ieder geval met ovutesten hihi). Zwangerschapstesten heb ik ook nog voldoende op voorraad Nu wanneer te beginnen...... Ik wil zeker niet te laat beginnen denk dag 9 of 10.
♥ NOD lijst 15 t/m 21 november 2014 ♥ 15: Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 16: iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje 17: 18: Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje 19: papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje 20: Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje 21: Datumloos: Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 13 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Aangepast! Zoooo ik heb echt een baaldag vandaag joh pffffff Nergens zin in, zit de hele dag maar een beetje te zp-en/surfen/spelletjes te doen. Nu met een wijntje op de bank en straks lekker vroeg mn bedje in. Ben ik de enige?
Nee hoor ik heb hetzelfde, alleen ben ik net klaar met werken vanavond. En ga zo lekker op de bank zitten met een wijntje. Heb Op dit moment echt heel erg veel last van het ongesteld zijn.
Ok ik ben dus niet de enige die er last van heeft. Hier gelukkig nauwelijks nog ongesteld maar wel een klein beetje verkouden. @nadeke. Dankjewel @papillons en @missreddragon. Knuffel voor jullie! Niet leuk die ongi :x laat het maar snel weer voorbij zijn dan komen de klusdagen weer!
Mijn vorige periode was kort maar heftig. Dag 1 begon 's avonds met wat bruin verlies. Dag 2 en 3 enorm zwaar ongesteld en daarna helemaal niets meer. En dat was toen in het weekend dus met dekentje op de bank en helemaal niks gedaan. Nu ook heel veel krampen in de buik en zit er nu al tegenop om morgen weer te werken.
gisteren een testje gedaan maar deze was echt omo-wit dus ik mag er vanuit gaan dat ik mn eerste menstruatie gehad heb. wat vervellend dar jullie er zn last van hebben. ik had verwacht dat mijn eerste keer ook heftig zou zijn maar het valt gelukkig mee, hopelijk was dit ook gelijk de laaste keer
Hallo dames, Ik mag me hier ook melden. Laawra, 31 jaar ronde 4, 2e kindje. Nod 17 november denk ik (cyclus schommelt nog wat.) Op naar een roze maand!!
@Laawraa Welkom 1e keer ongi na 11 jaar gebruik van de pil was eigenlijk niets. Ik had gedacht dat de bom los zou barsten maar niet dus. Een cyclus van 28 dagen eigenlijk ging deze precies hetzelfde als dat ik de pil geslikt zou hebben alleen vooraf veel buik- en rugpijn gehad. Wanneer zijn jullie begonnen met ovulatie testen? (lijkt mij nogal wat overdreven om ronde 2 daarmee te gaan beginnen)
Ik mag me hier ook melden.. Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje. NOD is 21 of 22 nnovember..(jemig, wat klinkt dat nog ver weg! komt vast omdat het nog maar oktober is) Mijn cyclus is vrij regelmatig maar het is altijd even afwachten wanneer mn eisprong is, dat verschilt nog wel eens.
♥ NOD lijst 15 t/m 21 november 2014 ♥ 15: Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 16: iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje 17: Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje 18: Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje 19: papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje 20: Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje 21: Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos: Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 15 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik heb waarschijnlijk mijn eerste keer ongesteld ook overgeslagen aangezien ik een periode had van 63 dagen. Mijn vorige cyclus was netjes 25 dagen maar zit nu wel te kreperen weer van de pijn. @haakmuts1988 Ik ben nu na 5 jaar niet ongesteld te zijn geweest iedere keer weer zo hevig ongesteld dat ik eigenlijk niets in huis kan doen. Ik was al vanaf mijn 12e aan de pil. Op mijn 11e ben ik ongesteld geworden, eerst viel het allemaal wel mee daarna werd de pijn steeds heviger totdat ik eigenlijk niet eens meer naar school kon vanwege de pijn. Ik was midden 12 toen ik op de middelbare school kwam en kreeg daar zulke hevige pijnscheuten ik kon niet meer recht op lopen of laat staan kunnen lopen. Het zweet stond mij voor op mijn hoofd, en liep overal mijn lichaam naar beneden. De school heeft direct een dokter gebeld en ben daarna naar het ziekenhuis geweest waar ze mij aan een CTG scanner/apparaat hebben gehangen en daar kwam uit dat ik al de pijn heb ervaren van persweeën. De dokter gaf mij 2 opties, of tijdens je menstruatie hevige pijnstillers slikken, of aan de pil. Voor mijn ouders was de keuze al snel gemaakt, dan maar aan de pil. 9 jaar lang aan de microginon geweest daarna kreeg ik een triginon pil (combinatiepil) die had ik 3 jaar en toen kreeg ik last van dat ik 3 weken ongesteld werd en maar 1 week niet. (2 weken bruinverlies voor en na het echt ongesteld zijn, hiervoor ook tussendoor diverse onderzoeken gehad waardoor dit zou kunnen komen) Weer naar de huisarts die zei ik moest maar een andere pil gaan proberen. Nou in 1 jaar tijd 3 verschillende pillen te hebben gebruikt was ik het zat. Nog steeds niet van die rare cyclus af en ik zelf was helemaal kapot en kon niets meer. Mijn man (toen nog vriend) en ik zijn toen naar de dokter geweest en hij is ff heel erg kwaad op de dokter geweest en heeft gezegd we willen nu doorverwezen worden naar de gynaecoloog voor andere opties omdat we deze van de dokter niet kregen. Eindelijk bij de Gynaecoloog terecht gekomen kreeg ik de optie om een spiraaltje te nemen (na weer verschillende onderzoeken te hebben gehad) Na het zetten van mijn spiraaltje niet meer ongesteld geworden, heerlijk was dat. Het enige wat ik wel had tijdens mijn spiraaltje was dat ik iedere maand mijn eisprong kon voelen. En dan nu sinds een week voor ons trouwen hebben we besloten om het spiraaltje vroeger te laten verwijderen en dus aan kinderen te beginnen. Maar had verwacht dat het ongesteld zijn niet meer zo erg zou aanvoelen als vroeger, maar helaas is dat wel zo. Niet in zulke mate dat ik persweeën heb maar wel zo erg dat 2 paracetamols 500 mg niet helpen tegen de pijn.