Nee ik denk dat je zwanger wordt. raar he dat ons lichaam ons voor de gek houdt. Niet veel aandenken en zoek wat afleiding. Wanneer is je nod? Kan iemand het lijstje nog een keer plaatsen hier? Xxx
@ Iez de eerst 2,5 jaar zelf proberen wel ondertussen onderzoeken gehad. Zoals hsg , hormonen laten nakijken, samenlevingstest en het zaadonderzoek van vl. Alles was daarbij goed. Heb zelf wel endometriose maar dat is optijd ontdekt en kom er regelmatig voor op controle. Zelfs voor geopereerd een aantal jaar terug. Omdat het niet wilde lukken gestart met iui na 4 behandelingen waarschijnlijk ivf. Hoop dat het niet hoeft en snel raak is hihi. Hier ook dames in de mmm? Zag dat ik nog niet op de lijst sta. Hoe kan ik mezelf erop zetten?
Hoi dames, Ik heb gister de hele dag gewerkt en miet nu ook weer een hele dag werken. Dan gaat de tijd lekker snel Maar ik heb even geen tijd voor de lijst, sorry. Morgenavond op zijn vroegst... De laatste lijst staat op pagina 55 Hier wel wat symptomen (durf het haast niet te zeggen want dat is de duivel verzoeken ), ik heb sterk het gevoel dat het raak is... Heb het gevoel dat er een ballon in mn onderbuik zit, en er een verbouwing bezig is vanbinnen. En ik heb besloten om van dit gevoel te genieten en me niet druk te maken over wel/niet zwanger. Morgen reageer ik weer uitgebreid. Fijne dag allemaal!
@Kroelen: Dat zal een bijzondere ervaring zijn zeg! De bevalling van je zus. Hier ook in ronde 10, ik hoop toch echt dat het nu een keer raak is... Merk dat ik ongeduldig wordt nu.. @Stephanie: Ook al ronde 7, en ook nog zo positief! Ik hoop dat ik daar ook wat van mee kan krijgen! @Iez, dat temperature zegt me niet zoveel, maar als ik je reactie zo lees, lijkt het er op dat een temperatuurdaling te maken heeft met een naderende menstruatie?? Dat zou wel heel jammer zijn.. Misschien, je weet het nooit... @Picollina: Spannend!! Al 6dpo. @LittleMeStphnie: ik herken je wel, boos en verdrietig. We willen misschien wel te graag.. @Victoire: Spannend!! Wanneer ga je testen? @kleinmonster: Witte afscheiding, spannend! Wanneer wil je testen? Toch nog vrijdag? @Gember, dinsdag dus testen? Ben benieuwd! Voor wat betreft de zin: Ik herken dat wel.. Vooral zin om te klussen in de week van de eisprong.. @Smood: Ik ga uit van de 1e dag bij echt rood verlies. @girlie12: ja, jammer he.. Volgens mij zijn ze allemaal tijdelijk gestopt! @Adriana: Spannend, klinkt hoopgevend. Eisprong hier wel goed benut geloof ik. Vrijdag positieve ovulatietest, vrijdagavond geklus, gisterenavond geklust, en misschien vandaag ook nog wel even.. Vriendlief is er lichtelijk klaar mee nu, dus ik weet niet of het gaat lukken vandaag. En over dat testen. Ik heb de 21e mijn nod. Ik denk dat ik de 25/26 ga testen. Ik zit dan op dag 32/33 en langer dan dat heb ik een cyclus nog nooit gehad. Maar goed, dat zeg ik nu. Misschien krijg ik wel kwaaltjes ofzo, dan weet ik het nog niet. Maar goed, het is al 9 ronden niet raak, dus waarom nu ineens wel? Anderzijds hoop ik er natuurlijk wel heel erg op! Fijne zondag allemaal!
Haha sabje373 ik voel elke maand andere dingen dus heb me voorgenomen daar niet meer op te letten..... Heb al zooooo vaak gedacht dat het raak zou zijn haha deze ronde gewoon wachten tot de dag ik mag testen
Ja, Miich, zie mijn onderschrift...al heel wat jaren mmm op de teller... Daar kom ik nog ff op terug, Sabje737...hihi
Ik hoop ook voor je dat het met iui lukt. Ik zit ook in de MMM trouwens. Pcos, nu met clomidbehandeling bezig. Eerst 6,5 jaar zelf geprobeerd na 6,5jr net toen ik bij het zkh wilde aankloppen was ik zwanger. M'n baby is met 24,5 week geboren en 4 dagen later overleden. Daarna weer geprobeerd zwanger te raken tot nu toe zonder succes.hopelijk lukt het een keer.
♥ NOD lijst 15 t/m 21 november 2014 ♥ 15: Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Bibaboe, 38 jaar, ronde 45, 3e kindje Paulin, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm Victoire, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje, mmm 16: nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Lissy1986, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje HuizeMGL, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje kroelen, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Gember, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje 17: Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje mww, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 4 ronde na MK 16 weken, 2e kindje Vv88, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje lillypie, 33 jaar, ronde 1 na bbz en MA, ?e kindje Stephanie87, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje 18: Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje dees, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Delinda, 35 jaar, ronde 2 (via KID), 1e kindje LittleMeStphnie, 21 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje 19: papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Suze29, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Trutje89, 2e ronde, 1e kindje LadyT, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje 20: Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Pluisje82, 32 jaar, ronde 9, 3e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje Girlie12, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje Miich, ronde 2 na IUI, 1e kindje 21: Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Tuutie, 22 jaar, ronde 5, 1e kindje Sabje373, 28 jaar, ronde 10, 1e kindje Datumloos: Ilona, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst: Arendje , 24 jaar, ronde 13, 1ste kindje Totaal: 45 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Sabje373: een temp.daling heeft meestal te maken met naderende menstruatie. Maar omdat m'n temp weer omhoog is zou het ook een innestellingsdip kunnen zijn geweest.
Wat heeft iedereen veel symptonen echt niet normaal Ik boek nog steeds niks niks niks Geen buikpijn niet misselijk helemaaaaaal niks pffff Nou dan maar niet hoor ik zie het allemaal wel. . Meestal had ik na de eisprong laat van me buik en pijn aan me borsten maar nu nog steeds niks een moet volgende weekend toch echt o ongesteld worden (hoop van niet) mat het lijkt er anders wil Op met wat ik allemaal lees bij jullie Jaloers hoor
@ adriana85 lijst is bijgewerkt, als ik ietsvergeten ben: sorry! @Miich je leeftijd ontbreekt nog....... Maar je staat erop. Welkom! @ iez kan het geen innestelingsdip zijn? @ de rest ahhhhh spannend al die symptomen!!! Haha iez zie net je reactie.....sorry was even afgeleid.
Volgens mij kan je wat duizelig zijn als je de innesteling hebt. Tenminste dat heb ik wel eens gelezen. Hopelijk is het raak! Zelf sport ik niet, maar volgens mij kan je prima nog 1x in de week blijven sporten totdat je lichaam zelf aangeeft dat het teveel wordt.
De duizeligheid zou de innesteling kunnen zijn misschien? Hopelijk die vage druk in je onderbuik ook, gewoon positief blijven. Wie weet is het gewoon raak en heb je daarom deze ' klachten'
Haha nog tijdgebonden ook. Als het echt...echt bij rood je eerste dag pas is, maak ik misschien nog een heel klein kansje hoop ik
@ kroelen volgens mij zeggen symptomen ook niet alles !! @ gember hopelijk wordt je gewoon helemaal niet ongesteld !! Duurt lang he dat wachten . Hier wel veel klachtjes alhoewel ik me soms afvraag ik het me niet verbeeld omdat ik het zo graag wil net als jullie !! Wel een ontzettend opgeblazen onderbuik en veel plassen ? Herkent iemand dit ? X x
Trutje89 dat heb ik ook! Als het goed is ben ik vandaag 7dpo. Ik moet minstens een keer in het uur plassen en dan heel weinig. Ik voel wel van alles in m'n buik, geen kramp maar meer dat er iets aan het gebeuren is. Ik kan het me natuurlijk ook inbeelden!
@holland12671 haha gelukkig wel herkenbaar dus , hier rommelt het ook in me buik en opgeblazen .Ik hoef gelukkig niet ieder uur te plassen maar wel ineens nachts dat heb ik nooit gehad !!
@huizeMGL; hopelijk is bij jouw duizeligheid een goed teken. Ik hoop het voor je. Ik blijf gewoon doorsporten ook tijdens zwangerschap. Je kan hetzelfde niveau aanhouden als je maar niet ineens gaat overdrijven @Gember: klinkt hoopvol jouw kwaaltjes. Hopelijk zsm op roze! @Littlemestephanie: ik hoop het ook voor je!! ik duim voor je dat het raak is. @Miich: jemig jij bent echt al lang bezig!! Ik hoop echt voor je dat het nu raak is en dat het IVF traject je bespaard blijft. Zelf zit ik nog maar net in de mmm, hopelijk niet al te lang @Sabje: ik ben nu nog zo positief omdat ik als het deze ronde niet raak is een behandelplan krijg van de gyneacoloog. Geeft toch een ander gevoel wetende dat ik na deze ronde geholpen wordt @victiore: ook jij al zolang in de MMM. Hopelijk nu snel raak!! @iez: Jemig wat een super heftig verhaal. Zolang bezig om zwanger te worden en dan je kindje verliezen! Verschrikkelijk. Ik hoop dat je temperatuurdip een innnestelingsdip was en je volgende week gewoon een positieve test in handen hebt. Ik duim voor je @kroelen: ik ook nog steeds geen symptomen. Laten we hopen dat wij gewoon zwanger zijn zonder vroege symptomen. @trutje: de afgelopen 6 rondes had ik ook allerlei symptomen, ik denk meer omdat ik het zo graag wil. Ik houd me er nu niet meer zo mee bezig en nu voel ik ineens ook niks Hoop voor je dat jouw symptomen positief zijn!