NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Had ik ook.

Dag 17: 's middags bijna positief, 's avonds positief
    Dag 18: 's middags knálpositief, 's avonds negatief
    Dag 19: 's middags knalpositief

Dag 17 en dag 18 flink ovulatiepijn en dag 19 niet

Na de positieve test van dag 19 niet meer getest. Werd er behoorlijk onzeker van!

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik heb het nooit getest of het uitmaakt ochtend/avond.
    Mij bij dus niet want mijn piek is altijd twee dagen lang en mijn ei springt ook tijdens de piek of vlak erna(nacht).
    Dus bij mij alle testen ochtend/avond altijd hetzelfde zonder enige verschil.
    Ik denk dat het verschilt per vrouw want misschien de piek in ene erg kort en ei springt snel of juist niet. Of niet tegelijk want je kan ook 2 eitjes hebben of op beide eistokken ook.
    Je kan zelfs 2 eisprongen in 1 cyclus hebben.
    Ik vind het zwangerworden echt een hoge wiskunde omdat het echt bij iedereen anders is en ook dat sympthomen en slijm etc anders is en kan veranderen door buitenaf invloeden.

Dat ovulatiepijn is altijd voor je ei springt dag of 1-1.5 heb ik gehoord. Zelf voel ik niets maar mijn vriendin wel en doet ook iui dus altijd avond voor haar injectie voelt ze ovulatiepijn en dus volgende dag mooi groot eitjes nog die bijna opspringen. Door stimulatie heeft ze ook 2-3 vaak follikels en ook op beide eistokken

Ik zelf heb nu af en toe wat steekjes maar probeer niet erg bezig mee zijn en alles nakeuring bestuderen. We zien het wel..

Iedereen sterkte met afwachten ;)
    Wie gaat als eerste testen?

3. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Jouw berichtje geeft me weer een beetje hoop! Hopelijk knalt mijn test morgen gewoon! Ik wordt er ook erg onzeker van...
    Daarom volgende ronde dus geen testen meer voor mij, maar deze ronde wil ik hem gewoon nog echt vinden, anders vind ik het zonde.

4. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Behalve bij Clear Blue testen, die mogen wel met ochtend urine..

5. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Daarom ben ik ook fan van de cb testen. 1x per dag, ochtendurine en geen enkele twijfel. Smiley of niet...
    ideaal voor mii ;)

6. Gember

Gember Niet meer actief

#666 Gember, 9 nov 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2014
    @sabje: goed je eispronge benut! Nu lekker op het wachtbankje. ;)
    @kabouter24: spannend met de ovulatietesten! Het zijn inderdaad ondingen, maar ze zijn ook wel erg handig soms. Ik testte altijd tussen 10 en 20 uur. Succes morgen!
    @piccolina: goed dat je er niet teveel mee bezig bent! Ik ga denk ik woensdag testen (10 dpo), met in m'n achterhoofd dat dat nog te vroeg kan zijn. Vorige keer testte ik 2 dagen voor NOD positief (weet niet precies wanneer m'n eisprong toen was).
    @bibaboe: klinkt zeker als innesteling! Al helemaal als het hierbij blijft natuurlijk. :) Het kan ook zijn dat je dus zwanger bent en het door het vrijen kwam. Het is allemaal wat meer doorbloed daar beneden als je zwanger bent, dus dan is een vaatje snel geraakt.
    @huizemgl: spannend joh! Hier ook de eerder beschreven kwaaltjes. Nu ook soms steken links of rechts. En wat troebele urine... :( Maar geen spotting zoals bij bibaboe.
    @suze: klinkt interessant die tarwekiemolie, ga me er ook eens in verdiepen voor evt. volgende keer.
    @missreddragon: ach ja, misschien is het te vroeg, maar als het over een paar dagen nog zo is, dan... ;)
    @silverwings: goed dat je er zo rustig onder bent! Heerlijk een boswandeling! :)
    @kroelen: tja, je weet het nooit. Soms is het precies andersom: zonder kwaaltjes zwanger, met kwaaltjes alles tussen de oren. :p
    @papillons: wahahaha, is ook goed om af en toe van dichtbij te bestuderen! :p
    @evy3000 en meraatje: welkom en succes!

Als ik meiden vergeet, sorry! :)

Ik vergat te vertellen dat ik afgelopen nacht heb gedroomd dat ik een zwangerschapstest deed die positief was... :(

7. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Hoeveel dpo ben je dan? Ik zou zelf pas 15 november gewoon testen en tot die tijd even afwachten.

8. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ah haha, ok nou nog nooit van gehoord. Ga ik ook maar eens proberen denk ik :)

Maar dat betekent dan wel dat eerst ML 'komt' en we dan het randje fietsen gaan toepassen neem ik aan?

9. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik heb het zelf van de Tuinen, en hoef t maar 1x per dag te slikken.
    Je zou ipv dit ook goed extra vitamine E kunnen slikken
    Waarom Tarwekiemolie je Vruchtbaarheid Verhoogt + Tips

10. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    's nachts maak je meer lh hormoon aan, en daarom is het advies vaak niet in de ochtend te testen met ochtendurine. Beter is het rond het middaguur heb ik gelezen, maar je mag nooit te veel drinken wat dat beinvloed de test weer.
    Tenminste dat is wat ik weer gelezen heb:cool:

11. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Die heb ik ook, helemaal top idd!

Maar ik had zaterdagochtend een smiley, dus dan sprint mijn ei tussen de 12 en 48 uur toch?

12. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Ja volgens mij wel.

2 rondes geleden (helaas mk geworden) had ik op maandag ochtend een smiley en dinsdagavond laat geklust. (Bevruchting kon alleen van die keer zijn;))
    Dus dat was zo'n 36 uur later...

13. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Haha klopt.. je man moet eerst klaarkomen, en dan jij!

14. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    @Suze29 Ik zit dan op 14 dpo.

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    **steekt haar hand op** :)

Ik twijfel nog steeds een beetje dinsdag of woensdag testen. Maar nu ik die symptomen heb denk ik dat ik nooit kan wachten tot woensdag. Heb nu minder last van opgeblazen gevoel in de onderbuik, maar af en toe wat misselijk, of wil ik dat gewoon voelen? Ik vind het zooo spannend!

@chats. Goed bezig met de lijst! Ik ga me er vanaf morgen ook weer meer mee bezighouden hoor.

Spannend zoveel meiden met symptomen, ik hoop op veel roze over twee weken!

16. MissCoat

MissCoat Lid

24 sep 2009
    39
    0
    6
    Noord Brabant
    Hoi hoi,

Ik ben nieuw hier op het forum en mijn NOD is 20/21 november. Heb afgelopen eisprong eerste ronde zelfinseminatie gehad met bekende donor en zit nu dus voor het eerst op het wachtbankje! Ik vind het erg spannend aangezien je geloof ik pas vanaf innesteling symptomen kan hebben dus alles wat ik voorlopig voel betekent helemaal niks :D

Ik hoop hier komende 11 dagen gezellig mee te mogen lezen!

17. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    bleh, heel erg misselijk en maagzuur!
    Vannacht gigantisch overgegeven.

Symptoom of virusje?

18. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Dan kan je zeker testen hoor, maar doe het gewoon wanneer jij denkt dat je het wil doen. Te vroeg testen kan nooit kwaad. Tenminste alleen een telerustelling dan.

19. Gember

Gember Niet meer actief

@papillons: he wat vervelend! Hoe voel je je nu? Hoop voor je dat het een symptoom is. :)
    @suze: ik weet niet hoe de cb testen werken, masr normaliter springt je ei 24-36 uur na je positieve ovulatietest.
    @adriana: verschrikkelijk irritant dat gissen naar wel/niet zwangerschapssymptomen he! ;) Ik zou proberen in ieder geval te wachten tot 10 dpo!
    @misscoat: welkom en succes!
    @randjefietsen: had hier nog nooit van gehoord, al heb ik zoiets wel uit mezelf gedaan (het uitstellen). :) Belangrijkste is geloof ik dat je in ieder geval niet komt voordat hij komt, want dan sluit je baarmoedermond zich wat af. Als je na hem komt, zijn de samentrekkingen sowieso goed, hoe heftig ook denk ik.

Oooooh ik ben zo'n mafkees: haal ik het in m'n hoofd om vanochtend al (8 dpo) een test te doen. NEGATIEF uiteraard... :( Ik weet dat het nog veel te vroeg is waarschijnlijk, maar toch ga ik dan al hoop verliezen. Ik probeer me nu echt in te houden tot vrijdag (12 dpo). Nog steeds het gevoel alsof ik ongesteld ga worden met die krampen. Dat had ik bij de vorige keer raak ook, zelfs toen ik net eenmaal wist. En ik droom heel heftig! Vannacht weer gedroomd dat ik zwanger was! :(

20. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Nou, ik kan t verder wel vergeten deze ronde.

Zaterdagochtend had ik een smiley op de cb test, en zaterdagavond hebben wij geklust.
    ML had gisteravond geen zin, ik had er flink de balen in en werd best n beetje pissed.
    Zit ik dan de hele maand met mijn goede gedrag met vitaminetabletjes, tarwekiemolie en ovu testen.
    Is t eenmaal zover heeft hij geen zin!!

We hadden afgelopen dinsdag en donderdag ook al geklust, en zaterdag dus ook maar ik denk echt dat ik m heb gemist door gisteravond niet te klussen:x

Deel Deze Pagina