Ik heb het ook na de eisprong heb ik gewoon geen zin meer. Buik kramp Enzo meestal ia het dan gewoon om hem te plezieren.
Goeie tips weer MissReddragon, wij doen het altijd andersom. Eerst ik en dan hij. Dat moeten we dus ff aanpassen volgende ronde
Ik snap dat het heel erg frustrerend is als hij op het ''moment supreme" geen zin heeft, maar geef de hoop niet op! Er zijn vrouwen die van seks 6 dagen voor de eisprong zwanger zijn geworden! Als je het zaterdagavond nog hebt gedaan, dan lag er in principe nog een vers voorraadje klaar. Kop op!
He meiden ik heb een tijdje niks laten horen omdat ik rust wilde in mijn hoofd. Werd er echt gek van. Elke keer zo stemmetje die me zegt dat het echt wel weer net als bij de jongens 1,5-2 jaar gaat duren. Daarom wilde ik het even met rust laten. Ik heb me wel laten behandelen bij de osteopaat ( vorige keer dat ik dat deed was ik exact dezelfde maand zwanger) ik had veel verklevingen dus we zullen zien wat het deze maand oplevert. Voor het eerst deze maand niet zo pijnlijke eisprong. Die dag nog gemeenschap gehad, dus in theorie zou het kunnen. Echter heb ik totaal niet het gevoel dat het niet zo is. Nog 7 dagen dan weten we meer. We zullen zien. Ik probeer vanaf nu weer mee te lezen en te greageren. Liefs mamavand
Oehhhh, dames wat wordt het al weer spannend! Nog maar een paar nachtjes slapen voordat de eersten al kunnen testen! Mijn nod is zaterdag, maar ik weet niet of ik nog zo lang kan wachten. Vanochtend nog een klein beetje bruin verlies en ik ben ontzettend misselijk. Met veel moeite een broodje gegeten. Had het liever niet gedaan, maar zl heeft nogal moeite met eten, en als ik het dan niet doe dan eet hij ook niet. Tijdens mijn eerste zwangerschap van dl was ik 16 weken kotsmisselijk. Kon niets eten en kreeg zetpillen tegen het spugen. Met alleen tandenpoetsen hing ik al kokhalzend over de wasbak. Ben tijdens die zwangerschap ook 8 kg afgevallen ipv gegroeid. Bij zl trouwens amper aan misselijk geweest. Maar dat lees je vaker dat je van meisjes zieker kunt zijn tijdens de zwangerschap dan van jongens. Nou, ik ga zo naar de tandarts (ieuwwww 3 nieuwe vullingen) en dan aan het werk. Fijne dag allemaal!
Spannend hoor, over 5 dagen de eerste NOD's, maar er zijn altijd die eerder testen, dus ben benieuwd wat deze week gaat brengen. Fijne week allemaal, voor de werkenden onder ons werkze.
Degene die de lijst beheerd mag mij ervan af halen. Ik heb nog steeds geen eisprong...normaal heb ik een eisprong op dag 17/18. Het is nu dag 20 en nog helemaal niks. Ovulatietesten blijven vaag. Zijn steeds bijna gelijk maar geen knallers, worden daarna weer negatief en daarna weer bijna positief. Temperatuur daalt steeds weer, weer 2 dagen keihoog en dan weer omlaag. Ik heb iniedergeval geen NOD meer voor 21 november....hopelijk wordt dit geen cyclus van 40 dagen
OHH ben ik tóch niet de eerste die test Balen dat hij negatief was Gember Ik heb trouwens ook geen zin meer in s.eks. Maar dat is voornamelijk doordat mijn borsten zo'n zeer doen. Vreemd annelie... Hopelijk vind je hem snel en kun je hem benutten! Succes @suze. Om de dag klussen is eigenlijk altijd goed. Dus, no worries! Ik zou wel vanavond nog ff klussen voor de zekerheid. @papillons. He bah vervelend! Hopelijk is het een symptoom, dan is het niet voor niks @iez. Jij ook een fijne week
Lol ik heb juist wel zin in sex ondanks mijn gigantisch pijnlijke borsten. En dan wil mijn man niet omdat hij bang is dat hij er aan zou zitten of stoten en dat hij mij dan pijn zal doen.
Dat is echt bale zeg .. ik heb het zelf nog nooit aangedurfd met ovulatie testen. ik heb het idee dat ik dan koop en koop en koop. maar ze niet op de juiste dagen test. Ik ga duimen voor je. hoop dat je snel je ei krijgt of menstruatie krijgt zodat je weer gelijk verder kan. xx
Hoi damens Hoe gaat het met jullie? spannend he voor de damens die bijna mogen testen waaronder ik zelf ook dit weekend maar ga ik denk nie volhouden de eerate test ga ik denk vrijdag doe dan zit ik er net nog 2 dagen voor (nod) heb er zin in maar wil dit x geen teleurstelling maar goed anders ronde 11 haha ik ga er vanuit dat het dan ronde 11 wel lukt pffff heel veel succes iedereen met testen en natuurlijk met wachten
Voor m'n bevalling had ik langere cyclussen van 36 dagen dus het kan nog maar dan moet die test morgen wel positief worden. Ik slik sinds deze cyclus visolie.. Misschien komt het daardoor? Ben gestopt iig. Vreemd. Had meteen na bevalling een cyclus van 31 dagen en nu ineens helemaal niks. word er behoorlijk onzeker van
Hi iedereen, Heeft iemand al die niet kon wachten tot Nod ook al 8 dagen voor nd getest? Ik heb geen symptomen ik weet niet of dat al kan.. Maar test was natuurlijk spierwit. Ik denk dat ik braaf moet afwachten tot 18-11
mmm deze is van vandaag...wat vinden jullie? wat moet ik hier nou mee...grr Bij mn vorige zwangerschap knallers...misschien ligt het aan de testen? heb nu zwanger en kids en vorige keer sensitest...zou toch niet moeten..
Gember en Meeratje jullie zijn wel heel vroeg met testen. Over een paar dagen kan hij zomaar ineens wel positief zijn!! Leuk dat de eerste testjes al binnen komen echt spannend voor de meiden die deze week al testen!! Ik duim voor jullie Ik heb maandag mijn nod met een lf van 9 dagen. Kan dus toch niet in de verleiding komen om te testen. Dit weekend ben ik een weekendje weg dus de week vliegt voor mij voorbij