NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

En dan nog even het rijtje...de onderste is dus van vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

2. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm hij is niet even donker... Ik had met zwanger en kids ook geen knaller en ben toen juist overgestapt naar sensitest waar ik nu steeds mijn ei vind. Temperatuur je toevallig ook?

3. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Naar mijn idee moet hij nog komen, maar ik heb wel altijd een knaller met de testen van Z&K! Kan heel goed dat jij dit niet hebt, maar ik zou sowieso nog even door testen..

4. annelie566

Ja ik temperatuur ook. Met sensitest had ik altijd knallers, dit is voor het eerst dat ik de testen zwanger en kids gebruik. Ik weet dat hij niet even donker is maar het scheelt bijzonder weinig..toch? of ben ik nu super blind?

zal in de volgende post ff een plaatje van de curve zetten

5. MissCoat

MissCoat Lid

24 sep 2009
    39
    0
    6
    Noord Brabant
    Ik had ook ovutesten van zwanger en kids gebruikt en bij mij zijn ze ook niet donkerder dan dat geworden! Maar heb wel degelijk eisprong gehad van vrijdag op zaterdag (heb erg vaak vreselijk pijn die ineens weg is) en nu ook zoals gewoonlijk pijnlijke borsten en 'vrolijke' tepels haha.. Dus zou zo je piek kunnen zijn! Ga volgende maand ook die van sensitest proberen. Succes!

6. annelie566

Denk ook dat ie nog moet komen. Het gekke is, ik test 's avonds ook en dan is er dus nooit een tweede streep te zien. Hoelang ik ook niet drink/urine ophoud.

Tuurlijk test ik door maar heb er op dit moment weinig vertrouwen in dat hij morgen nog verder op gaat lopen. Cyclus is behoorlijk in de war deze maand..
    Zo duidelijk zijn ze nog niet geweest dus misschien is er toch nog een kansje. Denk dat ik deze opmaak(helaas een grootverpakking besteld) en dan toch weer sensitest ga gebruiken.

Bijgevoegde bestanden:

• curve.jpg
      curve.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,8 KB
      Weergaven:
      2
  7. annelie566

en klopt het ook dat bij zwanger en kids de streep pas duidelijk wordt na 10/15 minuten? Bij sensitest was het altijd na 3 minuten duidelijk en hier kijk ik na 5 minuten..niks..5 minuten later staat zo'n streep er.

Ik test iig door en blijf temperaturen..hopelijk zie ik over een dag of 2/3 toch een duidelijke temperatuur stijging. Ik voel mn eisprong trouwens meestal ook..maar nog niks gevoeld tot nu toe.

8. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik krijg ook bijna nooit een streep in de avond. Alleen op de dag dat ik positief test verschijnt er savonds een streep maar nooit zo donker als in de ochtend.

Ik zou inderdaad door testen en hopen dat hij nog komt. Gewoon om de dag klussen en gelukkig kan je dan altijd aan je temperatuur zien wanneeer de eisprong daadwerkelijk was :D

9. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Met Z&K heb ik altijd donkere strepen gevonden. Maar het verschilt dus per vrouw als ik dat zo lees. Je weet het pas goed als je beiden tegelijkertijd gebruikt, misschien als je nu sensitest gebruikt kun je zien of het idd zo is dat sensitest wel een donkere streep aangeeft terwijl Z&K licht blijft.

Z&K geeft bij mij meteen binnen 5 min een uitslag. Als ik het per ongeluk langer dan 9-10 sec. in het bekertje heb gehouden duurt het langer omdat het eerst moet opdrogen. Maar meestal hou ik het tussen de 7-8 sec.

Ik hoop dat je het snel vindt, met je temp-daling en deze test zou het best kunnen zijn hoor dat je lh-piek hebt.

10. MissCoat

MissCoat Lid

24 sep 2009
    39
    0
    6
    Noord Brabant
    Slikken jullie eigenlijk 'hulpmiddelen'? Ik slik visolie, tarwekiemolie en natuurlijk foliumzuur en ik neem Floradix. Verder natuurlijk niet drinken en minder koffie en gezonder eten.

Ik lees hier trouwens veel over innesteling (bloeding) op 4-5 dpo terwijl ik verder overal lees dat die pas rond 9 dpo plaatsvindt, kan dit zo verschillen? :(

11. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik heb deze vraag (over innesteling) ooit aan de verloskundige van zp gevraagd: http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/486661-wanneer-innesteling-and-deze-bevorderen.html

Verder gebruik ik alleen foliumzuur, wel een poos omega-3 visoliecapsules gebruikt, maar aangezien ik 2x per week vis eet, gebruik ik die niet meer.

12. MissCoat

MissCoat Lid

24 sep 2009
    39
    0
    6
    Noord Brabant
    Super! Dank je wel :)

13. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ook getest vanmorgen pfff natuurlijk was die wit ik test veel te vroeg haha

14. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Hihi ja dat is wel heel erg vroeg met testen!

Hier ml vanochtend bijna een hoek gegeven. Hij kwam per ongeluk tegen mn borsten aan....auuuuuwie! Heb daar sowieso snel last van, maar nu zijn ze wel heel hard en groot. Zelfs mn danspartner maakte er een grapje over:$

Spannend hoor die eerste echte testen komende week!

15. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Nou het probleem is nu gewoon dat ik bang ben dat ik ongi ga worden in jet weekend want ik voel gewoon helemaal niks enige wat ik nu voel is pijnelijke borsten wat nu gaat komen maar voor de rest helenaal niks...jammer ma begin nu al weer de moed op te geven dit is standaart elke maand borsten auw en dan einde van de week buikpijn vanwege ongesteldheid wat dan gaat nadere bluh :(

16. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Zoals het hoort te zijn haha.

Ik zie al dat er veel mensen eerder hebben getest ik ben ook schuldig haha. witte test. Ballee. maar heb nog steeds sympthomen gelukkig volle buik en ik met het echt gigagantisch aan mijn borsten ik heb gewoon nieuwe striemen erop zitten en ik word dunner maar heb wel een opgeblazen onderbuik. Dus ik hoop zo erg dat het nou raak is.

Dat WACHTEN ook he phoe phoe haha

17. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Hier nog steeds zo'n druk op mijn schaambot en onderin de buik. Net ff het huishouden gedaan, kamer opgeruimd, stof afgenomen stofzuigen en dweilen maar moet nu eerst ff rustig op de bank zitten. Zag allemaal zwarte vlekjes voor mijn ogen...

Ben iets vermoeider dit keer dan voorgaande maanden. Mijn temperatuur is nu wel goed rond de 37 graden. (zou dat ook wat te maken mee kunnen hebben dat ik nog het lente dekbed er op had liggen en het 's nachts vaak heel koud had?)

Wat mij nog wel steeds goed doet is lekker wandelen met de hond, kan ik mijn gedachten ergens anders hebben dan op de pijntjes/kwaaltjes en lekker genieten van de natuur hier. (woon circa 5 min wandelen van het bos.. heerlijk :) )

Voor de rest nog steeds onmeunig pijnlijke borsten ze zijn nu ook een beetje voller en mijn man zei ze lijken wel groter te zijn geworden. En de tepels zijn heel erg gevoelig. Doordat ze nu ook voller zijn zijn mijn aderen beter zichtbaar, maar die zijn normaal gesproken ook wel redelijk goed zichtbaar ivm mijn witte huidje.

Sinds gisteren af en aan misselijk. Maar als ik een klein beetje eet, een koekje of snoepje dan gaat het wel weer.

18. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    ik heb nou precies dezelfde sympthomen als jou. maar ik merkte ook nog wat krampen alsof ik ongesteld moest worden maar die zijn nu weer een beetje weg en de druk op me baarmoeder is er nog steeds. en toen ik eerst zwanger was geworden voelde ik het zelfde maar dat liep uit op een miskraam dus ik stress hem nu een beetje. heb maar een zak chips erbij gepakt voor achter de pc haha.

19. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek

Ik heb zelf ook wel wat kleine krampjes af en toe, maar die zijn zo licht die lijken niet op mijn menstruatie krampen. Die zijn namelijk altijd heel erg hevig ook al een paar dagen er voor. Dan wil ik het liefst de hele dag alleen maar op bed liggen en niks doen.

20. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    ja klopt toch stress ik hem na die miskraam om elk krampje :p

Deel Deze Pagina