NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik geloof dat ik hartstikke ongesteld ga worden. Tenminste, ik voel zo'n weeïg gevoel in mijn onderbuik. Het gevoel dat ik altijd heb als ik ongesteld moet worden. We zullen het wel zien. Ik heb dit gevoel al een paar dagen. En anders op naar de volgende ronde :)

2. Gember

Gember Niet meer actief

Zo he, ben maar een half dagje weggeweest en weer 3 pagina's teruglezen! Het is te merken dat de NOD's naderen met al dat gebabbel. :p

@mamavand: kan me voorstellen dat het moeilijk is als je het idee hebt dat het lang gaat duren. Maar iedere keer is weer anders, dus wees hoopvol. Tegelijkertijd is het goed al je je neerlegt bij het feit dat het wel even kan duren natuurlijk. Hoop voor je dat het gauw raak is!
    @bibaboe: flink misselijk al dus! :$ Sterkte ermee en ik hoop dat je gauw weet wat de oorzaak is! ;)
    @meeratje: niet nu al testen joh! De innesteling is waarschijnlijk nog niet eens klaar en dan test je sowieso nog niet positief. In ieder geval tot 10-12 dpo wachten zou ik zeggen. (Ga ik ook doen!)
    @adriana: ja, ik ben echt een idioot om zo vroeg te testen... Als ik jou was zou ik echt wachten tot woensdag! :)
    @kroelen: jij ook al! ;) Nu braaf wachten tot woensdag-vrijdag he! Laten we elkaar er doorheen slepen.
    @misscoat: ik slik vsm mama multivitamine en visolie (omdat ik niet toekom aan 2x p/wk vis). M'n man slikt ook een multivitamine zolang we nog niet zwanger zijn. Met name zink schijnt belangrijk te zijn voor goede zwemmers. Innesteling is ergens tussen 6-12 dpo en kan erg verschillen geloof ik.
    @evy3000: dat kan innesteling zijn! Hou uiteraard rekening met slecht bericht, maar geef de moed nog niet op!
    @annelie: ik denk dat je eisprong nog moet komen. De streep is nog niet even donker of donkerder als de controlestreep. Ondertussen om de dag vrijen zou ik zeggen. :D
    @littlemestephnie: herkenbaar. Door een miskraam kijk je er toch anders tegenaan en voelt alles intenser misschien. Wees lief voor jezelf en hou moed!
    @missreddragon: spannend...! :D
    @papillons: ik vind jou ook gezellig! ;)
    @iez: jij ook een hele fijne week! :)

3. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    even allemaal duimen dan :)

Dankjewel gember :) lief van je.
    Ja ik heb echt stress scheuten door me lijf gewoon. ik hou het op een teleur stelling dan kan het altijd mee vallen..:)

4. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Kut is dat he!!
    ma ja je zal moeteb wachten op je nod en mischien heb je gewoon een positieve test in je handjes hahahaha
    nou hier alleen gevoelige borsten en beetje last van maagzuur alleen dat nooit eerder gehad kan ook komen door de koffie of gewoon zenuwen hahaha

5. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hahahahah ja ik ga proberen te wachten!!! Zo ie zo tot vrijdag proberen wanneer ga jij testen? Allebij vrijdag ochtend doen? Hahahah

6. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    verschrikkelijk al die sympthomen en onzekerheden phoe.,

7. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    :) geweldig! :) Ik deed gister ook twee testen (1 in de ochtend en 1 in de avond) en ... allebei gaven binnen 5 min tuurstrepen ... manlief zag ze zelfs zonder te morren ... ik weet het ... pas 8dpo (of dp-iui, hihi!) en veeeeeeeels te vroeg natuurlijk, zonde van het geld...Misschien wel ja, maar ik investeer zoveel om überhaupt een ei te kúnnen hebben (dit ei kostte me -los van de dure medicijnen etc- alleen al 1500km en 15*2 uur= 30 uur autorijden naar en van het ziekenhuis), dat die paar euro'tjes voor zo'n testje er ook nog wel bij kunnen...het houdt me van de straat, hahaha!

Nu zou het heel goed kunnen dat ze tuurstreep-positief zijn vanwege de Pregnyl...maar tóch twijfel ik daaraan, want die injectie was al 10 dagen ervoor...dus zou het middel strikt genomen al uit mijn systeem moeten zijn...hoewel je het nooit zeker weet, elk lijf reageert toch ook weer anders...

Enfin, ondertussen heb ik ook vandaag nog altijd dezelfde 'klachten', o.a misselijke vlagen (vanmorgen zelfs droge crackertjes in de auto zitten knagen...), boeren en veel meer speeksel dan normaal, zere borsten (staan in de fik, gewoonweg!) plus nu ook supermoe en gaar...dus dat zal die Pregnyl qua heftigheid niet kunnen zijn, denk ik dan...ik begin 'm nu toch wel te knijpen!!!

Volgende test doe ik, denk ik, morgenochtend...of denken jullie dat woensdag toch beter zou zijn?

8. Gember

Gember Niet meer actief

Hier vanochtend en net een heel, heel, heel klein beetje lichtroze afscheiding bij het afvegen. Bijna niet te zien en niks in m'n ondergoed. Maar ik ren dus de hele tijd naar de wc om te kijken. Nog steeds heel erg menstruatieachtige kramp. Zin in een kruik op m'n buik. Ben echt zo bang dat ik gewoon ongesteld word. :$ M'n cyclus is misschien wat overhoop door de miskraam. Die is nu ruim 4 weken geleden, maar m'n eisprong heb ik volgens de ovulatietesten pas 7-8 dagen geleden gehad. Zou wel erg raar zijn om nu al of over 2 dagen ongesteld te worden toch? Dan is m'n LF maar 8-10 dagen... Pfff... Ik ben echt heel erg nerveus! Verder heel erg veel honger, soms duizelig, gevoel van lage bloedsuikerspiegel en gevoelige tepels. Voel me verder wel lekker in m'n vel, zelfverzekerd, terwijl ik normaal gesproken na m'n eisprong me steeds pafferiger en bluuuh ga voelen. :(

9. Gember

Gember Niet meer actief

Klinkt spannend! Ik zou even tot woensdag wachten met testen, want vaak is er na 1 dag nog weinig verschil. Geen ervaring met Pregnyl, dus dat weet ik niet. Ik duim voor je! Zou welverdiend zijn!

10. Gember

Gember Niet meer actief

@kroelen: ik wil in ieder geval tot woensdag wachten, al verwacht ik op z' vroegst vrijdag pas duidelijkheid. Of misschien zelfs pas zondag. :)
    @littlemestephnie: begrijp je heel goed! Rustig aan doen en zoek veel afleiding! Ik heb het ook dat ik dan aan de chips of chocola ga en een beetje stress-eten is niet erg. Maar probeer anders een yogales of naar de bios of met een vriendin afspreken. Helpt bij mij heel erg.

11. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    hee meiden,
    Volgens mij is mijn nod 18 nov ,
    Is weer een dagje eerder .
    Als ik uit ga van mijn positieve ovulatietesten op 2 nov en dan 24/48 later je eispringt zit ik op 4 nov + 14 dagen kom ik uit op 18 nov .
    Ik heb momenteel helemaal geen klachten meer ben benieuwd !!

X x

12. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Ik hoop het gewoon voor je!!! Ik ga voir ons alle duimen hihi ik wacht tot vrijdag dan zit ik 2dagen ervoor dus we zien het wel

Succes iedereen

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Annelie ik denk dat jij morgen of overmorgen knaller hebt! Nog even door testen je temp kaartje is niet heel raar hoor.
    Als hij morgen en overmorgen doorstijgt dan weet je dat je eisprong hebt gehad. Maar ik denk dat hij eraan komt

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik zie dat er al veel meiden klachten hebben.
    Ik heb normaal afgelopen maanden steeds last gehad van vermoeidheid, misselijk zere borsten.
    Maar tot op de dag van vandaag nergens last van. Af toe wel wat steken in m'n liezen maar verder niks.
    Dus we zullen zien.
    Spannend eerste meiden zijn al aan het testen ik wacht tot zondag morgen ga dan een testje wagen, al denk ik dat het niks is want ik voel niks.
    We wachten nog even af succes allemaal met wachten.

15. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wat spannend Victoire!!!! Ik hoop het voor je. Zit je ergens verweg bij een zkh? Buitenland?

16. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Als het goed is, vanuit gaande een mooi oplopende ovutest en aan de hand van het slijm, zou ik vandaag het meest vruchtbare zijn.. Dus zou mijn nod uitkomen op de 24! Nog eventjes afwachten met de testen, maar er gaat vanavond in elk geval geklust worden. :D
    Gisterenochtend ook al geklust.. Dus hopelijk schieten we raak. (haha hij dan!)

17. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    ben benieuwd. Zal voor je duimen dat het gewoon een innestelbloeding was. Het moet toch een roze week worden ;)

18. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Als ik van mijn positieve ovulatietest uit moet gaan zou ik nu 7-8 DPO zijn, maar omdat ik ook temp gaat ik er vanuit dat mijn eisprong 5 DPO geleden was. Zaterdag zal dus 10 DPO zijn maar dat zal nog wel te vroeg zijn om te testen. Ik denk ook dat mijn NOD verschoven is, iig FF zegt van wel. Volgens FF zou mijn nieuwe DPO 20 november zijn. Ach we kijken wel, anders gooi ik er zaterdag of zondag ff een testje tegenaan en is die dan negatief kan ik altijd nog een paar dagen later een testje doen. Heb nu de 2v5 van kruidvat gehaald ipv die van de action, en daar heb ik er ook nog 1 van liggen.

p.s. was nog vergeten te vertellen dat fietsen minder prettig aanvoelt nu en ik om de haverklap naar het toilet moet om te plassen.

19. Gember

Gember Niet meer actief

Hmm, misschien dat dat beetje roze van mij kwam door een wondje daar onder... ;) Ik hield daar wat toiletpapier tegenaan en toen kwam er wat op. Dus, hopelijk niets aan de hand. Al 3 dagen kramp alsof ik ongesteld moet worden, dus hoop echt dat bloed verrrrr weg blijft! :D Ook wat misselijk, maar kan ook door de zenuwen komen.

20. Gember

Gember Niet meer actief

Spannend joh! Ik weet niks van temperaturen en ga zelf uit van m'n ovutesten. En die symptomen klinken in elk geval goed!

Deel Deze Pagina