NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Tjeej dat is wel erg heftig missreddragon! Maar je kan toch ook ibuprofen nemen als pijnstiller, of helpt dat ook niet? Wat vervelend zeg.

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Heel erg vervelend missreddragon. Sterkte! Ik hoop dat je snel zwanger wordt, dan hoef je voor 9 maanden niet meer te lijden.

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Wat ontzettend vervelend missreddragon..ik zou ook niet weten wat je er aan kan doen want ik heb zelf helemaal geen heftige menstruatie. Sterkte deze dagen iniedergeval, lekker rustig aan doen en hopelijk is het snel weer voorbij!

Misschien dat ik deze maand ook wel weer eens ovulatietesten ga doen.. Bij m'n eerste zwangerschap ook gebruikt en dat werkte perfect!

Vandaag ongesteld geworden.. Nu weer ongeveer 31 dagen wachten. Als ik het zo opschrijf klinkt het wel lang hoor.. Ik hoop dat de tijd een beetje vlot gaat.

4. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Nee helaas werkt 1 ibuprofen ook niet. Probeer op dit moment zo weinig mogelijk te doen maar moet nog wel met de hond wandelen en vanavond werken :( En mijn werkgever zit er ook niet op te wachten dat ik mij iedere 4 weken ziek meld dus ff doorbijten.

5. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    @iez en @annelie566 dank je we hopen zelf ook dat we snel zwanger worden maar helaas de afgelopen 2 maand niet echt kunnen proberen ivm dat mijn man in het buitenland was. Gelukkig heeft hij deze week storingsdienst dus dat heet dat hij de komende 4 weken geen storingsdienst meer heeft dus kunnen we eindelijke er een keer echt voor gaan rond de ovulatie. Ik gebruik ook ovulatie testen om mijn ovulatie te bepalen. Het grappige is het is bijna altijd rond volle maan ;)

6. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Bij mij helpt paracetamol en gewone ibuprofen ook niet. Ik heb tijden een soort van morfine genomen tijdens de menstruatie (oxynorm), maar hier had ik altijd wel veel bijwerkingen van. Mijn man adviseerde eens advil liquid caps, en deze helpen! Ik voel nog een klein beetje pijn als ik deze neem. Tabletten en zetpillen doen helemaal niks, maar de liquid caps dus wel.

Ik gebruik nu de ibuprofen liquid caps 400mg van kruidvat eigen merk. Dat scheelt behoorlijk in prijs met advil.

7. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Mijn buikpijn werd overigens ook verergerd door het gebruik van maandverband en/of tampons. Daar blijk ik dus een soort van allergie voor te hebben. Sinds een jaar gebruik ik nu de ladycup en is de pijn met 25% verminderd!

8. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik gebruikte ook altijd ibuprofen tegen menstruatiekrampen. Maar ik ben er sinds een maand of 6 mee gestopt omdat het een negatief effect heeft op je hormoonhuishouding. Je kan er minder snel zwanger door raken en je hebt een verhoogde kans op een miskraam. Ik gebruik nu alleen nog maar paracetamol.

Zie deze link daar staat het vermeld. Helemaal onderaan bij het kopje zwangerschap. Apotheek.nl - Ibuprofen

9. Jade86

Jade86 Bekend lid

Hoi meiden
    Ik wil me graag bij jullie aansluiten als dat mag. Ben vandaag helaas ongi geworden.

Jade86
    Mijn NOD is 23 november
    Ronde 2, 2e kindje

Goh, ik leer hier nu al. Ik gebruikte de eerste 2 dagen van mijn menstruatie ook ibuprofen tegen de buik en rugpijn. Ik stap per direct maar over op paracetamol.
    Wist niet dat het invloed had op het zwanger worden.

10. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik heb dat eens opgezocht en ik denk dat ik dat ook maar ga proberen!

11. Jade86

Jade86 Bekend lid

Oeps! Ik mag helemaal niet in deze groep met mijn nod op 23 november.
    sorry dames. Heel veel succes deze maand!

12. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Helaas vandaag ook ongi geworden:(

Ik zou graag opnieuw meedoen, maar dan met deze nieuwe lijst natuurlijk!
    29 jaar, ronde 5, eerste kindje NOD is denk ik 19 november als ik mijn laatst cyclus van 29 dagen aanhoud.

13. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Hallo dames!

Nou mijn menstruatie is ook eindelijk goed door gekomen. Na een dikke week wachten met bruin bloedverlies :x.
    Maar goed:), waarvoor ik hier kom...mag ik op de lijst? ;)

Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje.
    Mijn NOD is 19 november.

Succes iedereen!!

14. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Hier nu nog wat bruinverlies na denk ik. Krampen zijn ook bijna weg. Maar dat zou heten dat ik alweer een ongesteldheid heb van maar 3 dagen. Ik kan mij herinneren dat ik voordat ik de problemen met mijn periode gewoon 5 dagen ongesteld was. Afgelopen cyclus was ik ook maar 3 dagen ongesteld waarvan 1 licht met bruinverlies en 2 zware dagen.

15. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Klinkt erg rot, MissRedDragon. Ben je al eens getest op endometriose? Ik heb zelf ook altijd erg veel pijn tijdens mijn menstruatie en sinds een paar maanden zelfs enorm misselijk en overgeven. Bij mij komt dit door mijn endometriose.

Ik heb dit keer ook een rare ongi. Had zondagavond heel licht bloedverlies, maandag ongesteld en dinsdagmiddag was het al over. Dus eigenlijk maar zo'n 1,5 dag. Normaal heb ik toch wel zo'n 3 dagen middelmatig bloedverlies en dan nog zo'n 2/3 dagen heel licht.

Zou het niet erg vinden als dit de nieuwe norm wordt, hoor. haha. Maar vind het wel erg kort.

16. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Nee ben daar nog nooit op getest. Op mijn 12 had ik het heel erg en toen ik aan de pil ging was het voorbij. pas sinds ik na de combinatie pil 2 weken bruinverlies had en 1 week echt ongesteld was heb ik nog verschillende pillen gehad die niet werkten en daarna heb ik een spiraaltje gekregen waardoor ik helemaal niet meer ongesteld werd. En nu sinds het verwijderen van mijn spiraaltje 2 cyclussen gehad met kort ongesteld zijn.

17. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb ook al zo'n rare ongi gehad deze keer. Opzich niet erg, 4 dagen waarvan ik er drie met ongeveer een inlegkruisje heb kunnen doen. Had in het begin nog een pietsie hoop omdat mijn temp hoog bleef maar helaas. Ik weet nu wel dat ik maar een korte lf heb (10-11 dagen).

Twijfel of ik weer ovu testen ga gebruiken want heb veel eipijn gehad vanaf een dag of 5 voor mijn ovulatie. Was trouwens voor het eerst, best handig ;).

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    ♥ NOD lijst 15 t/m 21 november 2014 ♥

15:
    Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje
    Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje

16:
    iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm
    nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje

17:
    Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje

18:
    Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje

19:
    papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Suze29, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje

20:
    Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje

21:
    Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje

Datumloos:
    Arendje, 24 jaar, ronde 13, 1e kindje
    Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje

Buiten de lijst:

Totaal: 17

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Missaniet en suze jullie staan erbij hoor!
    Welkom en succes

20. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Dank je wel Adriana85! Heb t zelf al paar keer geprobeerd maar het lukt me niet op m'n telefoon...
    Jij ook succes! En de andere dames natuurlijk ook. :D

Deel Deze Pagina