@meeratje ik ga testen met kruidvat 2 voor 5, Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat goede testen zijn ? Ik heb geen idee of predictor Earlymeen goede test is ? X x
Gebruik geen predictor! Dat zijn echt hele slechte testen die zelfs positief geven bij urine van mannen. KV2v5 zijn erg goed en gevoelig.
hier 4 maanden geleden positief getest met early predictor en was echt niet zwanger. ik snap dat wachten moeilijk is maar waarom testen jullie zo vroeg? hebben jullie niet liever een knaltest ipv dagen naar je test turen?
De eigen merk testen van Etos zijn als beste uit de test gekomen een tijdje terug. Je koopt er 2 voor 9 euro. Zelf gebruik ik deze altijd
Etos testen heb ik geen verstand van, maar er zijn hier verhalen op het forum waar de Predictor positief uitsloeg van kraanwater, dus die maar niet doen
@Sabje373, ja zoveel sympthomen en mijn groei van me borsten liegen er niet om heb gewoon ineens striemen erop staan. dus dat is zo vervelend. ik heb nog nergens duidelijkheid van . @trutje89 Ik doe meestal gewoon van de action. hier bij onze kruidvat heb ik zovaak gekeken maar ik zie ze echt niet liggen hoor die van 2 voor 5 euro? @Suze29 zijn dat gewoon midstream of zo'n casette achtige iets. Ik hoop na deze en volgende week veel roze
Tsja had je me dat 4 jaar terug gevraagd dan was mijn antwoord ja geweest.. Nu 4 jaar later wil ik weten waar ik aan toe ben en dat dat dan moet via vage streepjes kan me dan niks schelen.. Overigens zegt een knalstreep me ook helemaal niks, die heb ik 3 keer gehad en toch is dat mis gegaan.. Niet iedereen staat er hetzelfde in!
Sjonge een paar van jullie zijn vroeg wakker...ben heel benieuwd naar de testen van de vroege testers. Ook al ben ik voor mezelf geen voorstander van vroege testen, daarom hou ik mezelf in de gaten via tempen, vind ik het wel leuk als de lijst nu al roze gaat kleuren of in ieder geval oranje. Spannend!!! Fijne dag iedereen
Uh...nee Het is dwangmatig...als ik moet raden waarom ik het doe...uit nieuwsgierigheid en uit een (uiteraard vals) gevoel van 'controle hebben'...? En idd Early Predictor is HEEL SLECHT! Zonde van het geld! Kruidvat 2 voor 5 euro, ik ben fan!
Zo ziet het doosje er (tegenwoordig) uit. Liggen vaak op de onderste plank, naast de andere merken. Misschien zie je ze niet snel, omdat het vak vaak halfleeg is...er zijn meer vrouwen fan, denk ik
Ik snap het vroege testen wel. Je bent toch nieuwsgierig en ook al neem je jezelf voor je niet mee te laten slepen, je doet het toch. Maar ik weet helaas ook hoe het is om wel een dikke tweede streep te hebben 4 dagen voor NOD met een kruidvat test en dan toch gewoon ongesteld te worden. Dat is pas rot. En daarom wacht ik liever. Maarrrr dat is nog niet aan de orde.. Ik ben nu zenuwachtig voor een stomme ovulatie test. Gisteren bijna positief dus dan hoop ik zo dat dat vandaag eens doorzet. M'n cyclus is zo in de war deze maand, ik word er helemaal zenuwachtig van.
Dames, ik heb net een nieuw topic opgestart, voel je vrij om de lijst aan te vullen met meer wetenschappelijke weetjes: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/546204-tips-zwanger-worden-alleen-wetenschappelijk-onderbouwd-aub.html#post17854346
@vroeg testen: bij mij is het inderdaad ook uit nieuwsgierigheid en gevoel controle te hebben (not!). Ieder z'n eigen ding toch? @testmerken: fan van kv2v5, maar koop vaak ook die van de etos ter aanvulling. Vind plustesten alleen minder fijn. @adriana: hoe ging het vanochtend? Bleeegh ik voel me zo kl*te vandaag. :x Echt het gevoel dat ik onwiiijs ongesteld ben door die kramp, daarbij erg humeurig, heel moe en hongerig. Meer dames last van?
Hoi dames wie hebbe er allemaal getest vanmorgen? Pff schuldig ik ook alweer ik zou wachten tot vrijdag maar helaad de testen ligge voor me neus heb akweer een tuurstreepje er in staan pfff dus beschouw ik dan maar als negatief tot nu toe haha
Ik heb het geprobeerd ma krijg hem der niet op bij mij is die vrij duidelijk op de foto gewoon niet jammer genoeg mischien morgen...of hij blijft zo en is die gewoon niet positief
Ik heb een cyclus van 29 dagen en had 2 nov een positieve test ik moet nu nog 5 dagen wachte op me ongi???
Zoals verwacht is de ovulatie test weer hartstikke negatief. Denk dat ik die van gisteren maar als positief ga beschouwen..die strepen waren bijna gelijk. Ga kijken wat de temperatuur doet en als die gewoon netjes omhoog gaat dan ga ik ervan uit dat m'n eisprong geweest is. En toch maar weer sensitest gebruiken.