Als je positieve test op 2-11 hebt gehad is je ei ws 3 of 4 nov gesprongen en ben je dus 8 of 9 dpo vandaag. Spannend, hopelijk gauw een duidelijke streep.
Ik hoop het ook dit is ronde 10 dus vind het erg spannend haha ik hoop dat die morgen iets duidelijker is en hoop dat julie ook snel een positieve test in je handen mogen krijgen
Als ik tel, dan is dat 7 of 8 dpo. Zelf had ik 1-11 positieve test, dus ei waarschijnlijk 2-11 of 3-11, dus dacht nu 8 of 9 dpo.
Spannend allemaal!! Hopelijk snel veel roze en positieve testen. Ik heb er helaas ook weer thuis liggen. Was pas bij de action en kon het niet laten een voorraadje aan te schaffen. Hopelijk kan ik het zo lang mogelijk laten om niet te testen. Verder nog geen symptomen. Af en toe wat drukkend in de onderbuik. Maar zit ook pas 5/6 dpo. Gelukkkig tot dinsdagmiddag geen tijd, dan zit ik 2 dagen voor nod. Dus dat is gunstig.
Hier een witte test dames in de verste verte geen tuurstreepje te bekennen. @kroelen. Leg eens een munt of ring bij je test, dan kan je camera beter focussen. Ben benieuwd!
Je hebt gelijk! Want als je ei op 3 of 4 springt, is je 1dpo 4 of 5 nov. Dus het klopt wat jij zegt. Thx voor de alertheid!
Ik zie dat ik wel op de lijst ben gezet met een hoop vraagtekens. Laten we het dan maar meteen goed doen. Mijn NOD is trouwens 16 november. 4 de ronde en derde kindje. Zou iemand dit voor me aan kunnen passen?
Zooow goed geslapen vannacht... nee niet echt. Kreeg vannacht ineens krampen in de buik alsof ik ongesteld moest worden. Dus vandaag helaas ook erg moe, nog steeds vaak plassen en die druk op de buik. Geen krampen meer wel kleine lichte steekjes. Vanochtend ook ineens raar... onze hond zat ineens met de neus tussen mijn benen en begon daarna zomaar ineens tegen een andere hond de lip op te trekken . Onze hond snuffelt normaal nooit bij mensen aan het kruis, doet ze alleen maar bij honden. Heel vreemd. Verder moest ik het vandaag maar ff rustig aan doen van mijn man... het is echt een schatje aangezien ik vannacht niet zo goed geslapen heb. Net weer ff de boodschappen in huis gehaald en weggezet en zo nog maar ff met het hondje gaan wandelen, want moet zo ook al weer werken. Helemaal geen zin in maarja moet maar weer he! @dames met negatieve testen... jammer dames had zo gehoopt dat er al iemand met een licht positieve test zou komen vandaag.
welkom @evy3000 balen @adriana85...maar je moet wel eerst die verpakking lezen, het is 10dpo veels te vroeg, heh (lol)... we gaan samen nog 4 lange dagen test...uh...wachten Hier ook tuuuuureluurs aan het worden. Waarom duurt het nog zooooo lang voor het zaterdag is?!?!? Vanmorgen rond 9:00u met tweede plas toch maar weer geƫxperimenteerd (bij de eerste hield ik nog stand en zat ik "ik-doe-het-niet-ik-doe-het-niet")...maarja, eigenlijk heb ik er gewoon plezier in...het resultaat was een tuurstreep buiten de tijd (12 min.)(jaha, dat is ongeldig...)(ik weet 't heus wel ...) en toen moest ik de deur uit. De test net bij thuiskomst rond de lunch weer even bekeken, hij was netjes opgedroogd en het tuurstreepje stond er nog steeds...ongeveer even sterk als de vorige (die was wel binnen de tijd, maar dat was niet een tweede plas)... Ondertussen ervaar ik zere borsten (opgepompte landkaarten - die houden we erin!), heb ik misselijke vlagen, veel speeksel en boertjes (sorry)(bij zoonlief liep ik het eerste trimester ook constant met 't water in mijn mond, kreeg het niet weggeslikt...) en heb ik rode handpalmen en een rode hals-/neklijn, Ohja...en ik ben emotioneel incontinent, van razend over een vergeten boodschapje tot tranen bij alles wat mijn hartje raakt... Ik denk dat ik nog even op oranje mag blijven hangen....
Haha moest lachen van de hond maar die krampen had ik ook vannacht! Niet echt krampen maar zeurende ongi gevoel. En na mijn laparoscopie 2 jaar geleden waar cyste werd weggehaald had ik nooit meer ongi pijn of zo. Wel indd zeurende iets pijn die je bijna niet zal merken paar dagen voordat ik positief testte. Mijn nod is 17nov dus misschien betekent dar voor ons zwanger )) Ok ga het mij niet aandoen te vroeg testen hoe ik het ook graag wil! Want met positief zal ik dolgelukkig zijn maar er kan mis nog gaan en alsnog ongi.. Dat heb ik 2e ronde ook zo meegemaakt 10dpo tuurtest kv5 en 2 dagen laten ongi..
@adriana: balen, maar het is nog heel vroeg! @missreddragon: vaag van je hond! Hoop dat het iets betekent! Die krampen klinken als innesteling. Even afwachten nog. @victoire: hahaha geweldig die beschrijvingen! Zo voel ik me ook, maar dan iets minder erg. Moest gisteravond huilen om iets super zoetsappigs in een serie; zou er normaal gesproken niet om janken. En ik loop over ieder klein huishoudelijk wissewasje te miepen tegen m'n man. Zielig voor hem he...
Die van mij lag op de logeerkamer vannacht...hahahahahahaha! Serieus. Ik was er. he. le. maal. klaarrrr. mee. :x Om een halfje brood dat hij was vergeten te halen. Laten we het er maar op houden dat dit hun pijntjes zijn bij het krijgen van kinderen...komen ze er nog mooi mee weg...
Ach gossie, toch voel ik me schuldig als ik hem als boksbal gebruik. Hij zei wel vanochtend heel lief dat hij graag mijn "kut"-gevoel (in letterlijke zin dus) voor me zou willen wegnemen. Joh, als we eenmaal een kindje hebben, dan heeft hij genoeg slapeloze nachten om te compenseren voor al ons harde werk!
nou meiden ik heb helemaal geen symptomen meer !! Ben benieuwd ik had het ze eerst ook maar nu is alles weg . Mijn duimen draaien dat er heel veel meiden op roze mogen deze week X x
Hij zegt hier bij mij nog 7 dagen tot ik kan testen... Maar denk dat ik er zaterdag of zondag een testje tegenaan gooi. Heb nog niet echt testdrang of zoiets, maar sinds het onze eerste maand dat we echt hebben geprobeerd ben ik toch een beetje nieuwschierig en had vorige maand maar een LF van 11 dagen.