ja ik vind het zo lastig om te wachten tot vrijdag maar ben bang als ik hem vanavond nog doe dat er nog niks te zien is
@ meeratje laten we hopen dat het voor ons ook positief is !! Hier lekker aan het meelezen en aan het mee turen naar de testen ! X x
Ik zou even wachten tot morgenochtend, maar 2 dagen voor nod testte ik vorige keer positief met kv2v5 testen. Succes!
Kon de drang niet langer bedwingen en ook maar een test gedaan. Een hele mooie omowitte test... Ik weet dat 9 dpo erg vroeg is, maar ik voel me zo zwanger. het hoofd kan gekke dingen met je doen! Bij mijn vorige twee zwangerschappen testte ik pas 4 dagen na NOD positief, dus het kan nog. Maar toch, zo'n witte test doet je wel de moed verliezen... Als ik niet ongi word, dan test ik zaterdag pas weer. Dan is m'n nod.
Geef de moed niet op bibaboe! Het is nog verschrikkelijk vroeg, dus blijf hoop houden. Wie weet heb je eind deze of begin volgende week wel een knaller van een test!
Huh ik zie geen streepje Gember.. Zal vast wel zitten maar ik testte vaker met dat soort streepjes die wat te zien waten maar is toch echt negatief helaas hier geweest. Hoop voor je dat het goed zit! Overmorgen nog testje? Met kv5 testte ik 10 dpo 1e zwangerschap gewoon duidelijke grote streep na 5 min. Clearblue gaf dan negatief toen. Ik weet niet hoe het met LF fases zit vriendin heeft lF10 dagen en in iui traject en daar dus zeiden haar dat het verandert niet. Misschien hangt af van invloeden al medicijn, homeopatische dingen, miskraam geen idee. Maar mijne ook altijd steeds vast 15 dagen dat wel
Hmm, ach ja, ik zie 'm wel. Zowel in het echt als op de foto. Maar ik ga nog nergens van uit. Ik kan nog steeds keihard ongesteld worden dit weekend.
@ gember zit jij nu aan het snoep, je hebt toch niet stiekem de bel uitgedaan he hahaha spannend al die testen ook zeer verslavend omdat je toch hoopt op die 2de streep
Ik zie hem gember! Ik ben overigens in precies dezelfde situatie als jij. Dezelfde ovulatiedatum en eigenlijk ook pas zondag testen maar ook ik kon me niet bedwingen... Net met middag- / avondurine een kruidvat 2v5 test gedaan en gelijk een streep!! Eerste keer na stoppen met pil gelijk raak, ben helemaal te blij!! Hoop dat hij zo blijft tot het weekend en dat alles goed gaat.
@holland: wow die is al mooi! Gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het blijft plakken! En ik hoop stiekem dat die van mij ook gauw duidelijker wordt.
Holy moses... 13 pagina's doorworstelen.. @Laawra, gevoelige (.)(.),spannend hoor! @Iez, fijn dat het goed gaat. Knap dat je het wachtbankje steeds beter kunt hebben. Hier juist andersom, hoe langer het duurt hoe slechter ik er tegen kan.. @Gember, ik hoop van harte dat je gewoon hartstikke zwanger bent en dat die krampen niet met een menstruatie te maken hebben. @Kayleigh: welkom! Heftig traject ga je in.. Heel veel sterkte! @Trutje: nog steeds zo rustig op het wachtbankje?? Knap hoor! @Kroelen: 4 testen al! Ik duim voor je. En ook licht positief, ik duim voor je! @MissCoat, succes! T getuigd van respect dat je het alleen doet. Petje af! @Stephanie: Houd moet! T kan altijd! @Silverwings: hahaha landkaarten.. Prachtig @Adriana, urine blijft buiten de koelkast maar een half uur goed. In de koelkast langer, maar verse urine is het best. @Papillons, confronterend.. Je hoort het steeds vaker, die scenario's. Toch hoop ik dat je nog even zwanger kunt zijn met haar.. @Evy3000: Positief blijven, dat helpt vast! @Victoire: What happend? Was je man niet lief? Ik heb hier die testen ook nog nooit gezien, ze hebben ze wel in het assortiment, maar zijn altijd op.. @Gember, nachtbraker.. Ik hoop dat je toch gelijk hebt, en dat er een streepje is! Ooooh ik zie nu je test!! Ik zie een streepje.. Hopelijk loopt ie nog wel goed op! @Litllemestephnie: Ik hoop ook op veel roze. Hoopgevend in ieder geval, je (.)(.) @Annelie: test vandaag positief? Ik hoop het voor je! Hmm, lees nu dat ie negatief was en gister wel positief. Hopelijk heb je je ei wel kunnen gebruiken. @Adriana: Jammer..! Hopelijk ben je nog te vroeg. @Missreddragon, ik weet het nu zeker..Jij hebt een positieve test dadelijk.. @bibaboe: het kan nog.. Mijn lichaam heeft me ook wel eens voor de gek gehouden. Nu denk ik dat mijn lichaam me constant voor de gek houdt.. Dat werkt ook niet, geloof er niet in zo.. Ik hoop dat het voor je veranderd en dat je nog een positieve test zult hebben. @Holland: gefeliciteerd! Ik ben er door, de 13 pagina's. nu gauw op de bank. Ik ben gesloopt.. Tot morgen!
♥ NOD lijst 15 t/m 21 november 2014 ♥ 15: Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Bibaboe, 38 jaar, ronde 45, 3e kindje Paulin, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm Victoire, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje, mmm evy3000, ?? jaar, ronde ??, ?e kindje 16: nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Lissy1986, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje HuizeMGL, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje kroelen, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Gember, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Screamxme, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje 17: Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje mww, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 4 ronde na MK 16 weken, 2e kindje Vv88, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje lillypie, 33 jaar, ronde 1 na bbz en MA, ?e kindje Stephanie87, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje 18: Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje dees, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Delinda, 35 jaar, ronde 2 (via KID), 1e kindje LittleMeStphnie, 21 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje 19: papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Suze29, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje LadyT, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde ??, 2e kindje meeratje, ?? jaar, ronde 2, 1e kindje 20: Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Pluisje82, 32 jaar, ronde 9, 3e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje Girlie12, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje Kimberly 33, 33 jaar, ronde 4, 4de kindje Miich, ronde 2 IUI, 1e kindje MissCoat, 27 jaar, ronde 1 (ZI), 1e kindje 21: Tuutie, 22 jaar, ronde 5, 1e kindje Sabje373, 28 jaar, ronde 10, 1e kindje Datumloos: Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Ilona, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst: Arendje , 24 jaar, ronde 13, 1ste kindje Totaal: 51 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
@sabje373 nou niet helemaal rustig hoor zou ook graag testen al weet ik dat het geen zin heeft. Ik vind iets wel vreemd als ik zondag 2 nov ochtend's avond's een positieve ovulatietest had en de volgende dag niet meer ? Is dan mijn ei niet zondagnacht gesprongen ? Als ik dan 14 dagen erbij op tel dan zou mijn nod zo 16 nov zijn toch ? Dan heb ik toch een luteale fase van 14 dagen ? Misschien begrijp ik het verkeerd sorry daarvoor het is pas mijn 2 ronde ! Advies is van harte welkom X x