NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Mijzelf ook even toegevoegd.

19/20 november mijn nod heb hem maar op de 20ste gezet, 14 dagen na de eisprong ( 6 nov)
    Zit nu dus op het wachtbankje.

Ik temp ook ,vorige keer na 7 dagen dook mijn Temp weer naar beneden ,hopelijk blijft die nu langer hoog ipv een week van te voren al aan te geven dat het niet gelukt is.

2. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoop echt dat jullie allemaal zwanger zijn meiden gewoon WIJ allemaal mijn test geeft duidelijk een streepje erbij wat ik zie!!! Maar morgen ochtend doe ik een test met ochtend urine want deze testen zijn gewoon in de middag/avond gedaan haha morgen ochtend hoop ik toch meer duidelijkheid te krijgen maar de rondes hiervoor heb ik nooit een exstra streeppie gekregen dus ik vind het zooooo spannend

3. Gember

Gember Niet meer actief

Haha nee, hier komen ze nooit langs. Woon in een appartementencomplex in een grote stad en hier bellen ze nooit aan. ;)

4. Gember

Gember Niet meer actief

Ik hoop het ook! Die kv2v5 waren echt spierwit een paar weken na m'n miskraam. Deze testen liepen in de weken na de mk mooi af en heb dus doorgetest tot het spierwit was.

5. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kroelen: je bent het bewijs dat het dus gewoon kan na 10 ronden! Hoop dat het hier ook nog kan. Je bent nu voor de 2e bezig, ik moet nog maar zien of ik zwanger kan raken..

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Nou, ik hoop met je mee hoor! Heel spannend, succes met wachten!

7. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Wow, spannend Gember!! En holland, die is al duidelijk zeg!!

Pff, het begint hier wel te kriebelen met die tuurtesten en streepjes. Gelukkig heb ik geen test in huis. Ga er op zijn vroegst zaterdag een halen. Dan ben ik als het goed is 11 dpo en zou ik ongi moeten zijn/worden als mijn lf weer 11 dagen is. Twijfel nog of ik die van de wibra haal (dezelfde als de action maar dan 3 voor 1,99) of die van de kv.

Mijn bmm is trouwens super hard. Voor mijn gevoel harder dan 'normaal'. *nog maar 5 dagen wachten*

8. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    wow meiden,
    wordt hier al druk.
    @eerste testers, ik zie jullie streepjes, licht maar toch, een streep is een streep, nu op naar die knaller.

ik ga morgen k2v5 halen en testje wagen. heb wel niet veel hoop, er zaten eens 4 dagen tssn klussen en dit rond eisprong (weet niet welke dag hij exact was maar wel ongeveer). En daarbij merk ik niets aan mijn lichaam dat zou aangeven dat ik zwanger ben. Maar ja vorige maand voelde ik dan juist wel vanalles en was het niets.
    pff heb wel wat schrik om te testen.
    liefs

9. Holland12671

1 nov 2014
    26
    1
    3
    Bedankt iedereen.. En ik hoop het ook voor je Gember! Als je vaak gaat testen zijn die van Action goed en goedkoop, die van mij gaf net met het heeele kleine beetje urine dat nog over was zelfs een lichte streep!

10. Holland12671

1 nov 2014
    26
    1
    3
    Ik zou dan denken dat je ei maandag is gesprongen!

11. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Ja mop maar als nog is het even spannend of je voor de 1ste of 2de bezig bent..en ikkkk hoop dat je snel zwanger bent en dat je zo/straks/iver een paar dagen positief test..en weetje voor mij is het ook afwachten ik zie een streepje ma niet duidelijk genoeg nog niet hoop het natuurlijk van wel en dat die morgen duidelijker is ma kan alle kanten op gaan en ik duim voir jou ik gun het jou!!!

12. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief Kroelen!

13. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow super dat de eerste positieve testen al binnen zijn. Laat de lijst maar mooi roze worden.

Ik begin toch weer bij elke symptoom te denken dat het iets kan betekenen. Ik was zo relaxed de eerste dagen, wordt nog wat om vol te houden tot maandag :D

14. meeratje

meeratje Lid

9 nov 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ holland de streep waar je op wacht is er :)
    @ kroelen nog een nachtje slapen en dan hopen op die mooie streep ik hoop het voor je !

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Foeierd! Jij zou nog niet testen :p
    Ik zie um hoor, spannend..

16. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Looking good, gefeliciteerd!

17. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha die arme kinderen!!

18. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Haha tjah..er was een streepje met avond urine nu hopen dat morgen de duidelijke streep er is!! Ma ja dat blijf ik zegge dat hoop ik voor iedereen hier!!..

19. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, welterusten. Ik hoop dat iedereen lekker slaap vannacht. Hier in ieder geval wel, misselijk van vermoeidheid.. Good n.ight

20. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh wow: Holland die is heel duidelijk voorzichtig gefeliciteerd!

Gember: als ik mn best doe zie ik idd een streep, hopelijk loopt het gauw op.

LF: mijn wisselt tussen 8 en 14, kan echt alle kanten op.

Eerste roze op de lijst yoehoeeee leuk hoor, ben benieuwd naar de rest.

Slaap lekker sabje

Deel Deze Pagina