NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Hallo dames... zow wat zijn jullie een gezellig kwebbelgroepje zeg :p alle pagina's weer bijgelezen.

@gember en kroelen: alvast voorzichtig gefeliciteerd.

Ik zag net dat bij meerdere dames de temperatuur gedaald is? In hoeverre is jullie temperatuur gedaald? Ik had eergisteren 37.1 gisteren 37 en vanochtend 36.9. Als mijn temperatuur niet meer stijgt ben ik bang dat het voor mij ook helaas niet gelukt is deze maand. Vorige maand werd ik ook ongesteld met een temperatuur van 36.9 dus dan zou mijn temperatuur ongeveer rond de 37.1/37.2 moeten zijn als ik zwanger zou zijn?

Voor de rest hier gaat het ook wat achteruit. Heb sinds vannacht mijn neus helemaal dicht zitten en bijholtes doen ook zeer. Hoofdpijn en spierpijn maar geen koorts. Ben helemaal lusteloos en ook geen zin in eten, maar niet echt misselijk ofzo. Ik ga wel proberen te werken vanmiddag maar of het een succes is moet ik nog maar eens zien.

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Oooow joh, dat is helemaal geen vaag streepje! Mooie streep voor NOD.. Gefeliciteerd..

3. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel :)
    ik wacht tot me nod dan zal die zeker er uit moete knalle

4. Haakmuts1988

30 sep 2014
    95
    65
    18
    Ik mag alvast op rood. Nog ver voor me NOD (10 DPO)

5. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Kroelen, die streep is heel duidelijk. Gefeliciteerd!

Haakmuts1988 balen meid, suc6 volgende ronde.

MissRedDragon: mijn temp was gisteren 37,01 en vandaag 36,94.

Elke cyclus kan anders zijn, het kan zijn dat het nu bij 36,9 blijft bij jou en dat je niet ongi wordt. Ik denk als die morgen ook nog eens verder daalt dat het wellicht niet goed is.

6. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie test kroelen :D gefeliciteerd. Meiden op rood balen :( heel veel succes de volgende ronde.

@missresdragon: temp moet morgen niet verder zakken dan is het nog hoopvol. Even afwachten dus.

@iez: gelukkig maar een klein dipje, nog niks aan de hand. Hoop dat hij morgen weer stijgt.

Hier vanochtend ook een lichte tempdaling. Hoop dat hij morgen weer omhoog gaat. Als hij morgen ook lager blijft is het voor mij ook einde oefening. En dat al te weten op 6 dpo ;)

7. MissCoat

MissCoat Lid

24 sep 2009
    39
    0
    6
    Noord Brabant
    Nou dames, wat gebeurt er al veel! Alle streepjes alvast gefeliciteerd! Bij deze een hele berg positieve energie voor jullie baarmoeders :D Iedereen in onzekerheid, nog even volhouden!

Hier 5 dpo en symptoomvrij, alles kan nog. Heb wel gevoelige borsten maar die heb ik altijd vanaf eisprong tot menstruatie. Merk wel dat ik sinds gisteren achter elk pijntje of steekje iets zoek haha, wat een gedoe.. Van mij mag de tijd wel even wat sneller gaan.

Voor de temperatuurders; hoeveel cycli moet je dat doen totdat je er iets zinnigs over kan zeggen? Of telt meteen elke stijging/dip?

Fijne dag allemaal en succes voor degenen die nog gaan testen!

8. Gember

Gember Niet meer actief

@kroelen: oooh die is al veel duidelijker dan die van mij! *jaloers* haha ;) Leuk joh! Gefeliciteerd!
    @haakmuts1988: wat onwijs balen... Succes bij de volgende ronde.
    @missreddragon: veel beterschap. Een tempdip kan ook met innesteling te maken geloof ik.
    @stephanie87: ook bij jou kan het innesteling zijn toch?

Na die eerste vage streepjes gisteravond en vanochtend en dan de mooie testen van anderen hier kan ik echt niet wáchten om weer te testen... :p

9. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    naja 1 ding scheelt, als ik dit weekend ongesteld wordt heb ik deze maand nog een kans aan het eind van de maand ;)

10. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Jouwe is morgen weer duidelijker hahaha de mijne denk vrijdag pas weer duidelijker hahaha

11. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Temp zakt en wcpapier verkleurt al wat met afvegen. De clomid helpt dus voor geen meter!

Ik wil nog niet op rood. Te confronterend om mijzelf al zo vroeg op rood te zien gaan terwijl er voor mij de een na de ander roze kleurt. Ik wil ook zo graag op roze!

12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Stephanie: bij jou is het vast een innestelingsdip.

Misscoat: het beste is om gewoon op cd1 te beginnen met tempen. Zo kun je een volledige cyclus tempen. De eerste cyclus weet je nog niet zoveel omdat je niet weet wat je lichaam normaal gesproken doet. Pas na een paar cycli 2-3 weet je wat een dip betekent. Wel is het zo dat je meteen in cyclus 1 weet wanneer je eisprong is geweest en om hoeveel dpo je precies zit. En als je temp hoog blijft na je NOD weet je ook dat je zwanger bent.

13. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Het kan toch ook een innestelingsdip & innestelingsbloeding zijn? Sterkte meid, ik hoopte dat het anders was voor je. Maar wie weet heeft het met innesteling te maken.

14. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    nou meiden , hier ook het gevoel alsof ik ongesteld moet worden nog niks gezien !! Ik ben ook wel vroeg maar wachten rustig af

X x

15. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Vanochtend getest met kv en helaas omowit. Kan natuurlijk nog met 10 dpo, maar toch. Had zo graag een lijntje gezien...

Kroelen en Gember, dat ziet er goed uit dames! Alvast voorzichtig van harte!

16. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ gember en Iez: ik hoop dat het een innestelingsdip is :D maar heb elke ronde al rond 5 a 6 dpo tempdaling. Dus morgen maar even afwachten.

@pappillons: Misschien vragen om utrogestan om je LF te verlengen? ik hoop namelijk dat ik dat volgende maand ook mag gebruiken zodat ik ook eens een langere LF heb.

17. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    weet niet exact wnnr mijn ei geweest is. normaal nod nu zaterdag.
    heb niet veel hoop.

18. Gember

Gember Niet meer actief

Kop op, het kan echt nog alle kanten op. Geef de hoop niet op. Sommige vrouwen testen na NOD pas licht positief. Het zegt echt helemaal niks. Sterkte met wachten!

19. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Een innestelingsbloeding lijkt mij onwaarschijnlijk. Dit is al de 7e maand dat het rond deze tijd begint met spotting.
    Morgen telefonisch consult met de gynaecoloog. Hopelijk wil ze utrogestan voorschrijven! Zo lang mijn LF zo kort is heb ik niet het idee dat ik ook maar ooit zwanger zal raken!

Wel meteen via ebay een lading ovulatietesten, 10 zwangerschapstesten en een basale thermometer besteld. Voor ik het binnen heb gaan we weer richting vruchtbare periode.

20. Gember

Gember Niet meer actief

@missreddragon: dat is waar, maar laten we hopen dat het nu al gelukt is! ;)
    @kroelen: hoop het, we zien het wel! :)
    @papillons: he wat vervelend... :( Ik hoop dat het toch misschien een innesteling is.
    @bibaboe: het nog heel vroeg! Even geduld nog, ik duim voor je.

Deel Deze Pagina