NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Heb je tempkaartje bekeken, en zie dat we dezelfde dip hebben. Laten we hopen dat het om een innesteldip gaat ;) Hopelijk is het bij jou innestelbloeding. Ik zelf heb nog geen bloedingen kunnen ontdekken.

2. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    ik heb ook geen testen in huis :p !!
    Vind ik best knap van mezelf als ik niet ongi wordt dan test ik maandag denk ik .

X x

3. Chats

Chats Niet meer actief

Nee:$ had zo gehoopt de enige te zijn...
    Ik ben 10 dpo vandaag maar twijfel of ik dat goed heb.
    Mijn temp wisselt ontzettend op dit moment en heb nu geen "verschijnselen" dus denk ik dat we snel doorgaan naar de volgende ronde....

4. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hou je het ook bij in FF of zo, zodat je een linkje kunt plaatsen?

5. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    :(

Ooooh, meisjes...wat een rommeltje is het in mijn bovenkamer. Vanochtend weer een testje gedaan en het was al ver na de afleestijd (rond 20min ofzo) toen dat felbegeerde tweede lijntje eindelijk verscheen, maar het was zo pietepeuterig, het was enkel af te lezen door iemand met expert-tuurder-status...Het is dus maar gelukkig dat ik ál mijn papieren op dat gebied cum laude heb gehaald.

Maar door deze vage-lijntjes-actie vliegen de -vooral negatieve- gedachten nu dus wel alle kanten op: Zal ik me dan toch vergist hebben? Wil ik het gewoon te graag? Verbeeld ik me dan dingen? Etcetera...

Ik heb in al die jaren al vele, vele testen versleten. En altijd als ik niet zwanger was (...en dat was heeeeeel vaak!), was de test omo-wit en blééf de test omo-wit. Die omo-witten gingen dan niet nog even een half uurtje later toch nog wat laten doorschemeren. Dus wat dat betreft denk ik dan weer, misschien is het gewoon omdat je echt te vroeg bent...Om er direct achteraan te denken dat de premature streepjes aan het begin van de week toch net even sneller en net even iets duidelijker in het venstertje verschenen dan nu...

Het fenomeen 'brandende borsten', waar ik gister echt hevig last van had, is vandaag nog niet verschenen. De misselijke vlagen zijn ook in mindere mate van de partij, hoewel het weeïge gevoel zeker niet weg is en ik me nog altijd 'anders' voel...

...maar ik ben vooral erg 'in need of an answer'...

...zodra ik ongesteld zou worden, moet (uh...correctie...mág) ik direct op de 3e cyclusdag de malle molen weer in. Spuiten, controles, bijwerkingen, hopen dat het bij mijn lijf niet weer uitmondt in een overstimulatie die wordt afgeremd met een doos pillen waar je letterlijk zo depressief van wordt, dat je na 4 dagen slikken alleen nog maar kunt huilen...ik zie er tegenop.

6. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik wil je niet met mijn positieve instelling je overtuigen hoor

Maar na 20 min toch een tuurstreepje dat komt niet zomaar dat zou betekenen dat er toch een hcg hormoon er in zit want al ben je niet zwanger dan komt er tich nie zomaar een exstra streephe? Ja of ik word gek maar ik zou hem over 2 dagen toch is over doen want dan denk ik dat je streepje wel wat zichtbaarder moet zijn

7. Gember

Gember Niet meer actief

@victoire: ben het eens met kroelen. Ik denk dat je gewoon over een paar dagen weer zou moeten testen. Ik begrijp heel goed dat het heel frustrerend, vervelend, onzeker en aaargh :x is! Zorg goed voor jezelf, leg jezelf even in de watten en probeer te ontspannen komende dagen. Hopelijk komt het allemaal goed en heb je over een paar dagen een duidelijker testje.

8. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Lieve victorie, even een digiknuffel voor jou! Hoop dat het snel duidelijker is voor je en dat het positief nieuws is!

9. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Idd dat hoop ik ook voor der!! Ik denk dat ze vanzelf een zichtbaar atreepje erbij krijgt doe vrijdag je extra test!! Dan ben je 2 dagen verder en heeft er meer hormonen zich äan gemaakt in je lichaam succes victoire

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hoihoi!

@papillons. Een hele dikke knuffel voor jou. Hopelijk betekent het toch innestelingsbloed. Maar ik merk aan je dat je met goede moed weer gewoon verder gaat, knap van je die positieve energie!
    @haakmuts Ahhh wat rot nou :( sterkte en succes volgende ronde
    @kroelen. Mooie streep zeg! Wat gek dat die cb niet zwanger zegt. Ik zeg gefeliciteerd!
    @victoire. Pfff wat een emotionele achtbaan. Misschien moet je gewoon eens een cb digi doen. Als er dan staat 'niet zwanger' dan kun je het misschien ook loslaten. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat hij positief uitslaat :)

Ik ga weer even de lijst bijwerken.

11. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel!! Ik denk dat de cb vrijdag wel zwanger aangeeft!! Te weinig hcg denk en was nie met ochtend urine

12. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat je zegt, Adriana, een emotionele achtbaan. Er zit niks anders op dan gewoon de dagen een beetje relaxt proberen door te komen en te trachten het een beetje los te laten. Kan er nu toch niks meer aan veranderen. Het is zo of het is niet zo. Kan ik verder weinig aan veranderen en we hebben gedaan wat we moesten doen... Ja toch?

Lieve meiden, allemaal bedankt voor jullie lieve woorden. Ze doen me goed! Ook de digi-knuffels zijn aangekomen en zijn hoog gewaardeerd!

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Grrrrr heb ik net alles bijgewerkt gooit internet me er af aarghhhhh

14. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Knuffel Victoire.. Het is niet altijd even makkelijk!

Dat is dus precies de reden dat ik die lijsten niet meer bijwerk Adriana, ik heb dat ook altijd haha..

15. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    NOD lijst 15 t/m 21 november 2014♥

15:
    Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje
    Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Bibaboe, 38 jaar, ronde 45, 3e kindje
    Paulin, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje
    iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm
    Victoire, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje, mmm
    Bubblez, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje

16:
    nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Lissy1986, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje
    HuizeMGL, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje
    kroelen, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje
    Gember, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje

Screamxme, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje
    evy3000, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje

17:
    Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje
    mww, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje
    Piccolina, 32 jaar, 4 ronde na MK 16 weken, 2e kindje
    Vv88, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Goldfishie, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje
    lillypie, 33 jaar, ronde 1 na bbz en MA, ?e kindje
    Stephanie87, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje

18:
    Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje
    dees, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Delinda, 35 jaar, ronde 2 (via KID), 1e kindje
    LittleMeStphnie, 21 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje
    Trutje89, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje

19:
    papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Suze29, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje
    LadyT, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Kayleigh2007, 30 jaar, ronde ??, 2e kindje
    meeratje, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje

20:
    Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Kabouter24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Pluisje82, 32 jaar, ronde 9, 3e kindje
    rosalincke, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Girlie12, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Kimberly33, 33 jaar, ronde 4, 4de kindje
    Miich, ronde 2 IUI, 1e kindje
    MissCoat, 27 jaar, ronde 1 (ZI), 1e kindje

21:
    Tuutie, 22 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Sabje373, 28 jaar, ronde 10, 1e kindje

Datumloos:
    Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Ilona, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje

Buiten de lijst:
    Arendje , 24 jaar, ronde 13, 1ste kindje

Totaal: 52

Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (6), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (3)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    pfff ik heb de laatste tijd ook gewoon steeds problemen met internet. Gewoon ontzettend traag, en je kan al niet met 2 personen tegelijk op de wifi :(
    Nu maar de laptop aangezet, dan gaat het met de lijst wat makkelijker. De lijst is weer bij iig!

Oja, en on-topic:
    Ik heb geen kwaaltjes meer, wel nog hele zware borsten, ik hoop niet dat dat nog zo blijft tot aan mijn nod want dat houd ik niet vol denk ik. Verder nergens meer last van. Mijn hoop is ook helemaal weg na de witte test van gister (die ik nog 100.000x opgepakt, gesloopt, terug in de houder, in het zonlicht, onder een lamp etc bekeken heb).

17. Gember

Gember Niet meer actief

@adriana: balen dat je hoop helemaal weg is, maar weet dat het nog steeds te vroeg kan zijn. Even geduld hebben nog en hopelijk blijft je menstruatie ver weg. Sterkte!

Hier officieel misselijk sinds vandaag. Kan ook komen door vermoeidheid of test-stress ;), even kijken hoe het komende dagen verder gaat. Zin om op de bank te kruipen onder de dekens... :(

18. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik ga zaterdag toch een testje wagen, dat wachten is zo moeilijk zeker nu ik meer sympthomen heb gekregen bah. ik heb het zo zuur vandaag bijna een paar keer over gegeven. het zuur zit in me keel juhhgg..

Adriana ik heb dat met de normale internet als ik de google chrome gebruikt heb ik ook geen last van reclames enzo. misschien een update? of computer weer een keer leeghalen!

19. Chats

Chats Niet meer actief

@ missReddragon: mijn temp schommelt nu tussen 36.2 en 36.4 als dit een dip is dan blijft hij wel heeeeeel erg lang hangen :D
    Normaal zit mijne dan rond 36.7 en als ik ongesteld wordt rond 36.4
    Hoe is je temp de rest van de cyclus?

@iez hierbij mijn vage cyclus...:(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,6 KB
      Weergaven:
      61
  20. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    weeeeeeeeeeehhhhhhh

...en dat zet een of andere #piep#piep#piep#piep# zijn stomme bestelbus ook nog even VOL IN DE ZIJKANT VAN JE LIEVE, MOOIE, ZUURVERDIENDE autootjeeeeee!!!!!!!!

WAT EEN $#@#$$%% DAG!!!

Deel Deze Pagina