NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ga vanuit 1dpo is eerste negatieve testdah na positieve.
    Dus maandag je 1dpo

2. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hallo meiden,

Ik wás van plan om me in de eerste ronde er nog niet zo mee bezig te houden, ik wás van plan om niet echt hier te komen, ik wás van plan om geen vage symptomen te interpreteren... gaat allemaal mis :D

Ik zit nu precies een week voor NOD en merk dat ik nu twee dagen pijnlijke borsten heb en vandaag megamisselijk ben (kan ook rustig een griepje op komst zijn, dat realiseer ik me), dus ik ben mezelf helemaal aan het gekmaken...

Zit ondertussen ook al te bedenken of ik echt wil/kan wachten tot woensdag of dat ik misschien dit weekend al een testje zal wagen...

Stiekem ga ik er ook een beetje vanuit dat het ongeveer hetzelfde zal gaan als bij mijn eerste kindje; uit een soort zelfbescherming. Niet veel moeite met zwanger worden (gem. 3 maanden), maar wel moeite met zwanger blijven.. :(

We zullen zien! Misschien gaat het wel heen anders nu en ben ik gewoon in de eerste maand zwanger én blijf ik zwanger..

Fingers crossed voor iedereen!!

Heb een beetje proberen terug te lezen; begrijp ik het goed dat er al wat (voorzichtige) streepjes zijn? Wauw!!! Is er ook een recent overzicht met kleurtjes? Ik kan hem nergens vinden, of wel?

Liefs LadyT

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #1043 piccolina, 12 nov 2014
    Laatst bewerkt: 12 nov 2014
    Ik heb ook erg rare gevoel binnen.
    Zeurend en gewoon vaag. Heb altijd wat voor mij nod klachten maar weet niet meer hoe het was voor miskraam zeg maar die klachten. Ongipijn heb ik nooit naar operarie en nu dus wel wat al weet ik dat minn nod echt pas zonder komt niet eerder...

Had bedacht morgen 11dpo toch testen. Iedereen is weg van huis gs lekker genieten van mijn capicciono met gebak en waag testje. Mocht die positief zijn dan zal ik as zaterdag als schoencadeautje in de schoen van mijn man doe hihi ;))
    Mocht die negatief zijn ben ik dat echt niet zwanger helaas... Uit ervaring weet ik dat met 11dpo kv5 geven echt goede streeo minst zwangerschaap goed aangelegd.

@gember
    Alchohol etc snap ik maar waarom geen vis geen kaas?
    Je kan solmonella ook gewoon krijgen voor je ei die je zwangerschaap niet doorzet. Dan zou je altijd geen vis geen kaas moet eten.
    Alchohol trouwens met mate (1-2 glazen per week) niet slecht is tot 7wk tot er bloedband ontstaat tussen kind en moeder.
    En dat geen alchohol drinken zou beter je man niet moeten maanden voor je ovulatie dat is wel bewezen dat het slechtere zaad afleverd zeg maar wn zaad verfrist zich elke 2-3mnd....
    Maar ik was ook zo tijdens mijn 1e bezigheid met zwangerworden. Biologisch eten etc en zelfs tijdens zwangerschap ook alleen natuur verzorgings wat op huid komt etc dus ik snap je maatregelen wel;)

Ik drink gewoon als er gelegenheid is en eet alles. Mijn man mag 2 glazen per week maximaal ;)) en dan enkel rode wijn.
    Ik drink nog 800mg foluimzuur en hij BDaddy.. Als nu zal ik zwanger worden zullen we goed zitten want is 4e ronde en alle vitamiintjes zitten pas nu in echt wat erg fijn is!

4. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Gelukkig ben ik weer thuis. Is nog niet doorgebroken dus we wachten het ff af. Wel doe ik denk Ik vanavond voor de zekerheid een maandverbandje voor.

5. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Laten we het hopen. Mijn man zei net ook al dat hij hoopte dat het niet mijn menstruatie zou zijn.

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Welkom Lady T! Moeilijk he wachten!! En dan na de ovu is het helemaal lastig.
    Veel succes met aftellen.

7. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Als je er vanuit gaat dat je ei na 24 uur is na de positieve ovulatie dan zou je daar maandag voor aan kunnen houden. Dan zou dinsdag je eerste dpo zij (day past ovulation) en vandaag ben je dan 2 dpo.

Persoonlijk zou ik pas testen na minimaal 10 dpo, omdat je innesting 5 tot 7 dagen na je ovulatie is en je daarna pas het hcg hormoon gaat aanmaken waarmee je dus weer een positieve test krijgt.
    Maar dat testen doen sommige ook al eerder, is net wat je zelf prettig vindt.

8. Tieken90

Tieken90 Lid

12 nov 2014
    11
    0
    0
    Hallo iedereen!
    Ik ben nieuw hier! Bij deze ook mijn eerste post!
    Ik babbel nogal graag en heb dus ook al heel veel moeite gehad om te zwijgen over onze kinderwens! Ik denk dat dit de ideale plaats is om toch vrijuit te kunnen praten en hoop dat ik me dan een beetje kan inhouden tegen vrienden, familie! We hebben namelijk besloten om het voor ons te houden!

Ik ben net gestopt met de pil, ik ben in mijn eerste ronde. Mijn nod is 16 november. Dus ook hier zijn het hele spannende tijden! Ook al veel zwangerschapskwaaltjes, die ik graag wil hebben denk ik en dan ook voel! Ik kijk er naar uit om met jullie mee te schrijven!

Ik hoop dat we allemaal samen een mooi resultaat krijgen!! :)

9. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @suze bedankt voor je reactie , maar ik bedoelde vorige week zondag haha 2 nov dan zou ik nu al verder moeten zitten toch 😜.
    @piccolina dankje je voor je reactie 😉

X x

10. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Als je op zondag positieve ovulatietest hebt gehad is je ei maandag of dinsdag gesprongen en ben je nu 8-9 dpo.

11. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Wat voor NOD hanteren jullie als FF meerdere NOD-data aangeeft?

12. Gember

Gember Niet meer actief

@piccolina: zo dan ben je goed voorbereid met de vitamientjes! Ik slik vsm mama multi en visolie. Spannend morgen testen! Ik duim voor roze! Wat betreft eten: ik weet dat salmonella ook al eerder in je lijf kan zitten, maar om nou helemaal nooit sushi of biefstuk te eten tijdens het babymaakproces vind ik wel erg treurig. Als ik ongesteld word, ga ik dan ook meestal even los met een glas wijn en een kaasje erbij. Dus ik doe het gewoon niet na de eisprong, voor de zekerheid en gevoelsmatig. Maar ik eet wel vis en vlees, alleen niet ongaar of rauw.

@trutje89: ik zou ook niet voor 10 dpo testen. Die test van mij gisteren was wel erg tuur (9 dpo). Succes met wachten!

@ladyt: welkom en veel succes, leuk dat je mee komt kletsen!

@missreddragon: gelukkig geen ongesteldheid dan. Ik heb er wel vertrouwen in dat het innestelingskrampen zijn. ;)

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    @gember
    Ja nou gyn zei mij nog paar jaar geleden dat het 800mg foliumzuur moet was ook laatst bewezen dat 400 is gewoon niet voldoende wat in vitaminen zit. Daarom... En dat b daddy is ook gewoon naam is q10 en silenium gyn zei dat het zaad verbeterd wel...
    Maar goed wie zien het wel..

Waneer ga jij weer testen? Of wacht je gewoon?

14. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames ik heb aardig wat trug te lezen heb vanmiddag niets kunne sturen was bij me zwangere zus en hou haar ff in de gaten nog 6 dagen namelijk dus ze staat op klappen haha..

Zijn er nog mensen die getest hebben ik weer wel hoor en gewoon avondurine en ja hoor gewoon een streep ik ga morgen met ochtendurine nog een x de cleareblue doen want vanmiddag gaf hij niet zwanger aan vond dat raar aangezien de kruidvat test zwaar positief is en de rest van mijn zwangerschapstesten zijn ook allemaal positief behalve clearebleu ik ga er vanuit dat de cleareblue gewoon veel hcg nodig heeft dus voor morgen ga ik er vanuit dat hij aangeeft zwanger en dat gebeurd nu ook met ochtendurine

Meisjes al meer symptonen? Ik alleen last van me borsten en kriebels in me buik haha en beetje drukkend gevoel nu in me buik maar geen ongesteldheids klachten we zullen wel zien!!
    Wie gaan er morgen vroeg testen?

15. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    @gember hopelijk is dat idd zo. Mijn man leest zo nu een dan ook stiekem mee, die zegt net: gelukkig ben ik geen vrouw. Met al jullie pijntjes. Maar hij vind het wel knap dat wij als vrouwen al deze pijnen kunnen doorstaan. En hij OS om nek erg lief tegen mij als ik ongesteld ben een er heel erg veel last van heb. Dan wordt ik heerlijk vertroeteld ;)

16. Gember

Gember Niet meer actief

@kroelen en piccolina: morgenochtend ga ik weer testen! Ben echt té benieuwd of de test oploopt.
    @kroelen: superspannend! Ik hoop dat de cb nu wel positief geeft!
    @piccolina: ah ok, goed dat je zo op de hoogte bent!

17. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Ik doe de test rond een uurtje of 7 morgen ochtend en laat het julie dan gelijk weten

Jij ook he gember gelijk laten weten haha spannend zeg pfff

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @piccolina. Wat een leuk idee, een posi test als schoenkadootje! Zou leuk zijn
    @ladyT en Tieken90. Wil je op de lijst? Geef dan je leeftijd, ronde, hoeveelste kindje en je NOD door, graag in kleur. In ieder geval succes!
    @kroelen. Weet je zus al dat je positief hebt getest? Ik ga trouwens morgenochtend weer testen. Ik hoop voor ons beiden op een mooie tweede streep :) Ik ben er trouwens nog niet om 7.00 hoor, das voor mij midden in de nacht ;) Ik ga er vanuit dat het negatief is, zo niet dan laat ik het hier zeker weten

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    NOD lijst 15 t/m 21 november 2014♥

15:
    Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje
    Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Bibaboe, 38 jaar, ronde 45, 3e kindje
    Paulin, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje
    iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm
    Victoire, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje, mmm
    Bubblez, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje
    Loe, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje

16:
    nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Lissy1986, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje
    HuizeMGL, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje
    kroelen, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje
    Gember, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje

Screamxme, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje
    evy3000, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje

17:
    Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje
    mww, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje
    Piccolina, 32 jaar, 4 ronde na MK 16 weken, 2e kindje
    Vv88, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Goldfishie, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje
    lillypie, 33 jaar, ronde 1 na bbz en MA, ?e kindje
    Stephanie87, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje

18:
    Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje
    dees, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Delinda, 35 jaar, ronde 2 (via KID), 1e kindje
    LittleMeStphnie, 21 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje
    Trutje89, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje

19:
    papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Suze29, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje
    LadyT, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Kayleigh2007, 30 jaar, ronde ??, 2e kindje
    meeratje, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje

20:
    Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Kabouter24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Pluisje82, 32 jaar, ronde 9, 3e kindje
    rosalincke, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Girlie12, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Kimberly33, 33 jaar, ronde 4, 4de kindje
    Miich, ronde 2 IUI, 1e kindje
    MissCoat, 27 jaar, ronde 1 (ZI), 1e kindje

21:
    Tuutie, 22 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Sabje373, 28 jaar, ronde 10, 1e kindje

Datumloos:
    Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Ilona, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje

Buiten de lijst:
    Arendje , 24 jaar, ronde 13, 1ste kindje

Totaal: 53

Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (6), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (3)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

20. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @Loe. Je staat erbij. Klopt het dat je voor een 1e kindje gaat?

Gisteravond trouwens mijn man verteld over dit forum. Hij vroeg wat ik toch telkens deed met pen en papier erbij, haha. Dus heb hem alles verteld over de lijst en de verschillende datums en kleurtjes :)
    Weten jullie mannen er van af?

Deel Deze Pagina