NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Had nkg een foto gedaan ma die doet het nie

2. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Daar komt tie

Bijgevoegde bestanden:

3. Gember

Gember Niet meer actief

@kroelen: ik zou echt wachten met clearblue tot de strepen duidelijker worden. De testen die je laat zien zijn namelijk veel gevoeliger dan de cb. Het ziet er al wel goed uit in ieder geval. Er staat een streep. Ben benieuwd hoe ze oplopen komende dagen. Zie je een verschil met de test van dezelfde tijd gisteren?

4. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Volgens mij zijn de streepjes voor jullie nie helemaal zichtbaar met die fotos maken maar voor mij staat er duidelijk een streep hahaha

Bijgevoegde bestanden:

5. Gember

Gember Niet meer actief

Kroelen, het is inderdaad moeilijk te zien op deze foto. Misschien een betere belichting zoeken en iets dichterbij?

6. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Heyyy

Ik wacht ook echt nog tot me nod dat is zondag dan doe ik de cleareblue want weet echt zeker dat ik zwanger ben want waarom komen er anders bij alle andere testen ook een 2de streep dat zou dus betekenen dat all die testen negatief zijn met 2 de streep maar weet gewoon zeker dat ik zwanger ben ma toch onzekerheid niet leuk man:(:(:(

7. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat balen zeg! Nu maar hopen dat je snel ongi wordt zodat je snel weer door kan naar de volgende ronde!

8. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wauw, das alweer een mooiere als gisteren. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!

9. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    www dat zijn er best veel. :D e cb is veel gevoeliger, maar dat wachten is natuurlijk mega frustrerend pfffff!

10. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    En hoe haha, Ja inderdaad! Een filmpje kijken is alweer anderhalf uur ongeveer van je test drang af haha. Gefeliciteerd met je test. gelukkig loopt hij op, Super !

voor de anderen die ook positief zijn super!Gefeliciteerd :D

11. Loe

Loe Lid

12 nov 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gember wauw, wat een verschil tussen die twee testen. Gefeliciteerd.

@kroelen , het lijkt mij dat als alle andere testen positief zijn en 1 merk telkens niet, dat je al wel voorzichtig kan juichen.

Ik kon het niet laten, heb vanmorgen (11dpo) een predictor test gedaan. Bleef helaas wit wit wit. Straks nieuwe test kopen voor na het weekend. welk merk gebruiken jullie? Ik zie KV langs komen. is dat Kruidvat?

12. vv88

vv88 Lid

8 okt 2014
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    @kroelen. Jouw verhaal komt me erg bekend voor. Ik heb de vorige ronde precies hetzelfde gehad, keer op een keer een tweede streepje bij de kv2x5 en de clearblue was negatief. Echt heel vervelend!

13. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    En was je toen zwanger? Ik gebruik ook de 123 thuistesten en dan de kruidvat en zeg errlijk hrb heb in alle rondes hier voor nooit een extra streepje er bij gehad

14. vv88

vv88 Lid

8 okt 2014
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb toen waarschijnlijk een vroege miskraam gehad, werd zes dagen over tijd alsnog flink ongesteld. Alleen verschil met jou is dat ik begon met testen 1 dag voor nod en de clearblue twee dagen na nod negatief was. Daarom is bij jou nog veel realistischer dag je hcg nog iets te laag is geweest voor de clearblue test. Ik ga duimen dat het hcg straks mooi op loopt en je een prachtige pos test in handen hebt!

15. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Nou ik zeg eerlijk ben er erg onzeker over ook al zegt me zus dat ik erg vroeg ben met de cleareblue die erg veel hcg moet hebben maar als nog stond echt NIET zwanger ik doe hem op me nod en dan zien we wel alle testen van vanmorgen ware toch echt weer positief de fotos die ik hier er net op had gezet die moesten nog een beetje oplopen ik had na 1 min al een foto gemaakt omdat het streepje er al stond!!

Hoop dat jij ook snel zwanger bent

16. Gember

Gember Niet meer actief

Dank meiden. :D Ik durf er wel in te geloven, maar wil eerst moet het maar zondag worden (nod).

@kroelen: de cb is echt minder gevoelig zoals ik gisteren zei (25 tov 10 bij kv). Ik denk dat je nog te vroeg de cb hebt gebruikt en ik zou komende dagen met kv doortesten met ochtendurine en zien of het mooi oploopt. Probeer je in de tussentijd niet te druk te maken. Ik weet hoe frustrerend het is. Bij m'n miskraam bleef ik te lang doortesten (dom!) en zag ik de streep steeds lichter worden. Ik werd toen helemaal gek, dus ik snap dat je wilt weten waar je aan toe bent. Probeer het nu even los te laten en morgen weer te testen. Sterkte!
    @loe: predictor is totaal onbetrouwbaar, dus niet kopen. Bij de Kruidvat hebben ze voor 5 euro 2 testen in een pakje (lichtblauw klein doosje). Die zijn gevoelig en betrouwbaar. Na m'n miskraam zag ik die testen bijvoorbeeld langzaam aflopen naar wit.

Even een bezorgde vraag mijnerzijds: het kan toch niet zijn dat er weer meer hcg in m'n lijf is gekomen na de miskraam en dat ik daarom positief test? Ik had tussen 20-10 en 24-10 een omowitte test en de dagen ervoor nam het al steeds verder af.

17. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    @gember die loopt mooi op meid!! Gefeliciteerd!!
    @kroelen: ik zou even tot zaterdag wachten met de volgende test. Dan zou je hcg verdubbeld moeten zijn en de strepen veel duidelijker. Ik zie wel vaag iets. Spannend!
    @loe: kv is inderdaad de 2 voor 5 van het kruidvat. Predictor, met name de early zijn hieqr geen fans van ivm heel veel vals positieve uitslagen.

@ hier: nog steeds gevoelige (.)(.) Met name van binnen uit. Als ik ze aan raak valt het nog wel mee. En al 4-5 dagen een (licht) kramperig gevoel de hele dag. Ben zooo benieuwd!

Dames die nog gaan testen vandaag, succes!!

18. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    aaah nee jammer meid :(

mijn temperatuur is vanochtend weer gestegen naar 37 graden, maar heb het gevoel alsof ik vanmorgen eerder wakker ben geweest.

19. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Dank je je bent een lieve meid

20. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Gefeliciteerd meid! Echt een duidelijke streep :) hier ook nog steeds de krampen alsof ik ongesteld moet worden. Durfde vanochtend ook al niet naar de wc.

Deel Deze Pagina