@Iez; balen dat je temp zover gedaald is. Hopelijk wordt december jouw maand!! @Gember: hij loopt super mooi op. wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. @Kroelen: Die clearblue zijn veel minder gevoel. Denk inderdaad dat je dat beter op je NOD of pas na je NOD kunt doen. Niet te druk maken, je bent vast hartstikke zwanger! @Loe: jammer dat je test negatief was. Gelukkig ben je nog vroeg en kan het nog alle kanten op! @Laawra: klinkt hoopvol jouw symptomen. Hopelijk zo snel mogelijk een positieve test. @Missreddragen: mooi dat je temperatuur weer gestegen is. Zal voor je duimen dat hij nu mooi hoog blijft! Hier: mijn temperatuur ook weer gestegen maar was een uur te laat met testen Heel handig. Najah maar gewoon rustig afwachten tot maandag. Morgen lekker een weekend weg en pas zondagavond terug. Als ik dan maandag niet ongesteld ben dan gelijk een testje wagen
Hallo dames! Nog tester onder ons geweest? Ik heb vanochtend een test gedaan met 12 dpo. Duurde even maar toen kwam er toch een tuur streepje. Dus jah... Ik weet het niet. Ik voel me nog steeds alsof ik ieder moment ongesteld moet worden en denk dan ook echt dat dat tuur streepje niks zegt.
blijf de hoop niet opgeven. Ik heb zelf nog geen ervaring met cb dus weet helaas niet hoe gevoelig deze is.
@gember; wauw, die is hartstikke duidelijk! een streep is een streep, en dit is een duidelijke streep1 gefeliciteerd! wie had de andere testen erop gezet? (zit op werk en kan niet goed uitgebreid terug zoeke); ik zag het via de ipad helaas niet, maar dat wil niet zeggen dat hij er niet is! over paar dagen gewoon weer kijken! lijst; ik sta er al op hoor! NOD = 19-11. tenminste, en nu komt mijn twijfel. De 19e is als ik gewoon 28 dagen aanhoudt. als ik kijk naar de afgelopen maanden, had ik steeds een cyclus van gemiddeld 25 dagen. wat zouden jullie aanhouden? ik heb geen ovu.testen gedaan, dus weet niet wanneer ik een eisprong had... woensdag aanhouden? of zondag? over man: mijn man weet het van de vorige poging, en werd er niet echt blij van. dat geeft mij het gevoel dat ik het wat 'stiekem' doe en vaak niet uitgebreid ga zitten ervoor.. herkennen sommige dat ook? hier wat menstruatieachtige krampjes, maar ja...dat kan van alles zijn.. *fingers crossed* fijne dag allemaal! succes met wachten...pffff liefs, Ladyt
mooie testen meiden hopen dat jullie op roze mogen !! Al heb ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden toch maar 2 doosjes kruidvat 2v5 besteld komen ze morgen middag bezorgen 😜. Kan niet eerder testen dan zaterdagochtend dan zit ik of op 12/13 dpo . X x
ik lees trouwens meerdere keren dat mensen zeggen 'een tuurstreepje zegt niets' , waarom is dat? een streepje komt niet zomaar (tenzij misschien mmm en hormonen), dus een streep is een streep! alleen door zo vroeg te testen, weet je niet of het goed gaat, dan dan weer wel..het is daardoor misschien wel extra spannend..
Hallo ik meld me hier nu toch. Net positieve ovulatie test van clearblue .. Werd tijd pff laatste dag van ongesteldheid was 1 oktober.. Weer een lange cyclus voor mijn 19 jaar, ronde 13 / 1e wonder! Dus als mijn ovu test nu positief is wanneer is mijn nod? 27e of 29e?
Gember!! Gefeliciteerd! Mooie oplopende testen Nou ik kan wel een foto proberen te plaatsen maar hè is niet duidelijk te zien. Haha! Ik heb het trouwens niet met ochtend urine gedaan. Ik denk dat ik beter even kan wachten met een volgende test. Ik zal er nog steeds rekening mee houden dat ongesteldheid één dezer dagen door zal breken
Ik heb thuis nog 4 testen van de action liggen en 2 van de kruidvat. Dus zou al kunnen beginnen met testen maar doe het toch niet. Denk op z'n vroegst zaterdag op 10 dpo.
Mooi gember! Proficiat! Dit is zeker niet meer van je miskraam aangezien ze heel netjes oplopen. Je hcg verdubbelt zich dus al en dat is een goed teken. @kroelen. Ja streepjes zijn erg licht, ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken. Wanneer ga je weer testen? Er was Nog iemand met een tuurstreepje, kun je een foto plaatsen? Kunnen we meeturen @iez balen van je tempdaling. Ik hoop van harte dat je het mis hebt en alsnog zwanger blijkt. Hier weer getest, weer negatief. Het was wel spannend want tijdens het doorlopen liep alle vloeistof meteen in de vorm van het teststreepje. Maar helaas, nu niks meer te zien.
Gember!! Gefeliciteerd! Mooie oplopende testen Nou ik kan wel een foto proberen te plaatsen maar hè is niet duidelijk te zien. Haha! Ik heb het trouwens niet met ochtend urine gedaan. Ik denk dat ik beter even kan wachten met een volgende test. Ik zal er nog steeds rekening mee houden dat ongesteldheid één dezer dagen door zal breken
Heb net getest met sensitest helaas niets gewoon niet eens iets als ik 10min blijf kijken haha Jammer nou op naar de volgende ronde... @gember Mooie testen! Gefeliciteerd! Die hormoon na miskraam daalt in principe dus je kan wel positief testen maar dan moet je altijd positief testen en niet dat het eerst wit en dan streepje en dan loopt het op. @kroelen Ik zie helaas niets op je testen Clearblue gaf bij mij 2wk overtijd pas streepje zijn echt rot testen koop die gewoon niet, bespaar je geld! Kv5 9-10dpo geeft al streepjes en goedkoop ook
Ik mag helaas weer op rood . Proberen er zo min mogelijk mee bezig te zijn heeft dus ook niet geholpen helaas. Succes meiden! Ik hoop dat jullie meer geluk hebben deze ronde. Ik schuif weer een ronde door. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, zullen we maar zeggen. Al had ik eigenlijk gehoopt inmiddels wel zwanger te zijn, we houden de moed er maar gewoon in. Hopelijk niet tot ziens in het volgende forumlijstje .
Feli voor de dames op roze. en die op rood,succes in de volgende ronde... Hier is mijn temp op 7dpo weer wat gestegen. Verder gister en nu nog borrelende darmen zwaar irritant. Verder de temp van morgen maar weer afwachten, vorige keer dook hij naar beneden op 8dpo en werd ik een week later ongi.
Wat gek bij mij op de foto zijn ze echt duidelijk hoop dat jullie het ook zien dit is geen ochtend urine meer
Ik mag toch echt op roze wat een gek gevoel zeg vind het erg spannend nu de dames in de gaten houden die nog moeten testen