NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Aaah wat jammer :( heel veel succes de volgende ronde.

2. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Jah ik zie een streepje :D gefeliciteerd

3. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt haha spannend zeg fijn dat julie hem toch ook wel zien (wazig)

4. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Zoooo weer thuis van een lange wandeling met de hond en nu de laptop maar weer eens aangeslingerd.

Hier vanochtend ontzettend misselijk opgestaan, dacht gaat tijdens het wandelen wel weer voorbij maar nee het bleef. Dan toch maar wat proberen te eten. Net 2 crackers gegeten maar toch nog een klein beetje een misselijk gevoel, ook ben ik veel aan het boeren. Daarnaast had ik tijdens het wandelen pijn in mijn benen, ongeveer dezelfde pijn als wat ik normaal heb wanneer ik ongesteld moet worden. Hopelijk wordt ik het toch echt niet want vorige maand werd ik ongesteld op CD 25. Maar wel pas na een LF van 11 dagen, en dat is pas zondag. Ik ga zaterdag hoop ik mijn eerste test doen, maar ben wel erg bang voor een witte test. Dan ben ik namelijk 10 DPO en aangezien Gember ook een mooi resultaat heeft met 10 DPO hoop ik daar natuurlijk ook op, en anders wordt ik denk ik toch ongesteld.

Ik probeer er voor de rest zo weinig mogelijk aan te denken maar het werkt niet echt mee. Vannacht weer krampen gehad en wakker van gelegen. En ging echt in mijn hooft iedere keer tegen mijzelf zeggen "hoop dat het een innesteling is, hoop dat het een innesteling is" En vanochtend natuurlijk blij dat er geen bloed in mijn maandverband zat. :p

Verder voor de rest is mijn huis nu een puinzooi doordat ik de afgelopen 2 dagen echt helemaal nergens zin in had dus zal nu maar eens aan de slag gaan om het weer wat netter te krijgen ;) als ik zin kan maken :p

5. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ligt er ook aan hoe lang je LF is.
    Als je NOD pas de 27 of 29ste is is daar een ander topic voor ;) Deze is tot 21 november. Succes!

6. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik had dat ook dat boeren en snel buiten adem
    ik zing en stond regelmatig in de studio en merkte echt dat als ik een regel zong dat ik na adem moest happe toen dacht ik huhhhh nee dat meen je nie is het dan echt raak!!! En had ook last van me benen met lopen beetje kramp en toen wist ik het zeker
    kijk ik ben 59 kilo en dacht dat ik een aardige conditie had nou blijkbaar dus niet pfff hahaha we hebben beetje de zelfde symptomen ik ga hard voor je duimen

7. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Hey dames..

Gember; looking good!
    Kroelen; ik zie hem wel hoor.. Spannend spannend en de CB die zwanger/niet zwanger aangeeft heeft veel meer HCG nodig, dus dat is helemaal niet zo gek hoor dat die nog niet positief is al zie je dat liever wel natuurlijk.. De CB met weekindicator is gevoeliger..

Ik mag op rood!Helaas pindakaas, had goede hoop, maar dat zegt zoals elke maand geen ene *piep*!

Ik hoop dat ik jullie allen NIET terug zie ik een volgende NOD-lijst, maar mooi op naar roze jullie.. Goodluck :D

8. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Dames, hopelijk lopen jullie testen mooi op! En komt er veeeeel roze!!
    Dames op rood, balen zeg! Succes met volgende ronde!

Hier nog geen symptomen. Voel iedere maand vanalles, nu nog niet. Hopelijk is dat dan het symptoom. Maar.. heb nog even te gaan. Nog een weekje!

Wachten duurt laaaaaang!

9. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ben je ongesteld? Wat kutttt zeg ik hoop voor je dat jou de volgende ronde lukt ik ga voor je duimen

10. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ja ik dacht het gisteren al en vanmorgen was het op het werk zover, altijd fijn.. Idd flink kut en baal ook als een stekker, nog 2 rondes zelf proberen en dan die molen in en daar heb ik eigenlijk zo geen zin in, maar goed de wens is te groot om die kans niet te pakken natuurlijk..

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    ah nee meis :x wat een k-zooi. Dikke knuffel!

12. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Aaah jammer :( Heel veel succes in de volgende maand. Zullen voor je duimen.

13. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Thanks dames! Vandaag even een baaldag en dan gaan we er weer voor..

14. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Wieee gaan er morgen allemaal testen?

15. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    nope morgen nog niet, ben morgen nog maar 9 DPO wil wachten tot minstens 10 DPO ;)

16. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Voor de tuurders en positief testers: voorzichtig gefeliciteerd.
    En voor nu al op rood: balen zeg! Wijn en chocolade dagje dan maar!

Hier ontploffende borsten incl soort pukkeltjes op mn tepels... wat zijn dat nou weer....

Hoe voelen de andere meiden van de 17e zich? De tijd gaat zoooo langzaam....

17. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    He wat balen dat er al dames op rood staan :( Volgende ronde wordt jullie ronde!!

@17e Het begint hier nu wel echt te kriebelen. Met name omdat ik nu voor het eerst last heb van mijn (.)(.) En al een paar dagen krampjes heb. Ben pas 8 dpo dus mag van mezelf nog niet testen. Ga zaterdag pas een testje halen bij ik denk het kv. Tenzij ik het vergeet vanwege de intocht van de sint ;) Misschien dat ik dan zondagochtend een testje doe. Had me deze ronde voorgenomen om niet voor mijn nod te testen. *ik kan het*ik kan het*ik kan het*!!!

18. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik zie al mooie streepjes! Hopelijk lopen ze verder op en mogen jullie op roze!

meiden op rood, balen!Lekker een rustig dagje van maken en vol goede moed weer verder naar de volgende ronde.

en nog even een update van mijn kant: nog steeds geen eisprong. Had best goede hoop na de test van 3 dagen geleden(zie foto..de duidelijke in het rijtje) maar mn temperatuur was vandaag helaas weer heel laag. Heb vandaag nog een ovulatietest gedaan en nu is er ineens wéér een duidelijker streepje te zien. weer bijna positief. Je zou nu toch zeggen dat ze een keertje positief moeten gaan worden of niet? maar eigenlijk weet ik al zeker dat ie morgen weer harstikke wit is. Wat denken jullie? Ik ben bang dat een cyclus over ga slaan...of is er nog hoop? Ik ben maar opgehouden met 's avonds testen want de testen gaan zo wel erg rap en hij word toch steeds niet positief. baal als een stekker!!! onderste is van vandaag

Bijgevoegde bestanden:

19. meeratje

meeratje Lid

9 nov 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kroegen ik zie ze op allemaal jeeeeehhh en nu een knaller op je Nod
    Ik ga morgen testen als ik het goed begrijp was mijn sprong 4-11 ben ik nu op 9dpo en 5 Nod.. Puzzel puzzel
    @Gember mooi hoor

Iedereen op de rode dagen op naar de volgende ronde!

20. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Leuk dat je ze ziet hahah de ene ziet ze wel en de ander niet hahah heel veel succes voor morgen ik test met je mee morgen xxx

Deel Deze Pagina