@ gember. Ik zit volgens mijn berekening op 12 dpo. En de krampen worden al steeds erger dus vrees het ergste... :/
Pfff dat is een tegenvaller gaat ook niet zoals je wilt. Ik hoop echt dat de volgende ronds de clomid werkt. Hoe ist nu met je temperatuur? En spot je nog bloed?
Durft niemand een foto te plaatsen? Oke jullie hebben me nu schaam ik me dat ik het wel gedaan heb hahaha
Gember: het loopt mooi op meid, geweldig. En bedankt voor je bemoediging. Suze29: zo is dat dan maar zsm naar de volgende ronde. MissRedDragon: dan is het vast een innestelingsdip geweest. Fijn dat je temp weer hoog is. Stephanie87: dank je wel , hoop ik ook. Veel plezier dit weekend. Hopelijk heb je goed bericht voor ons maandag. evy3000: spannend, hopelijk loopt je streepje op. Adriana85: dat zou mooi zijn , maar toch denk ik dat niet. Jammer van je witte test, maar alles kan nog want je NOD is nog niet geweest. Hopelijk gauw alsnog een streep. piccolina: jammer dat er geen streep was, maar alles kan nog toch? Fotofanaat: balen meid, we komen elkaar vast tegen in de volgende lijst. Succes next round. kroelen: gefeliciteerd Silverwings: balen meid. Succes volgende ronde. annelie566: ik heb ook ooit zoiets gehad met ovutesten die net niet donker genoeg werden: toen was mn cyclus 92 dagen. Hoop ik niet voor je, hopelijk is het gewoon een verlate ei. Loe: gefeliciteerd, ik zie het! Victoire: is idd een van mijn lievelingswebsites. Nadeke: thx. wat jammer van je negatieve test, hopelijk komt er toch verandering in. papillons: balen dat gyn niet meewerkt. sjonge er is veel gekletst vandaag hahahaha. Wel ik ben nog wachtende op ongi, nog niets te bekennen.
@Loe, succes met het afwachten. Ik hoop dat het niet wat uit maakt dat je (.)(.) niet meer pijn doen! Loe, 11 dagen dpo is ook nog vroeg.. Sommigen hebben geluk en kunnen met 10 dagen al positief testen, maar dat is vaker uitzondering dan regel zeg maar.. En toch een positieve test! Spannend!! @LadyT: Welkom! @picollina, benieuwd waar het zeurende gevoel vandaan komt! Helaas test nog negatief, misschien nog iets te vroeg? @Tieken: welkom! @Kroelen: spannend hoor van je zus! Hopelijk bevalt ze een beetje op tijd en gaat ze niet 2 weken over tijd.. @MisRedDragon: leuk dat je man af en toe meeleest! Die van mij weet van niets.. @Victoire: soms hoort dat er gewoon bij! Lekker laten gaan, hopelijk had je vandaag een betere dag! @Iez: wat balen! Dan misschien maar beter snel doorzetten, dan kun je door naar je volgende ronde.. Had het je zo gegund! Sterkte iig! @ Gember, nu durf ik je wel gewoon te feliciteren! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap! Ik zou er vanuit gaan dat je nu Hcg in je lijf hebt omdat je zwanger bent, niet als restant van de miskraam.. @Kroelen, ik hoor het steeds vaker dat je voor die clear blue testen veel meer hcg nodig hebt.. Ik zou ook wachten tot en met zondag, maar alvast voorzichtig gefeliciteerd! Nog een test, gefeliciteerd! @MissDragonRed, krampen is niet erg, zolang er maar geen bloed is! Ik heb goede hoop voor je.. Echt, dat je je zo goed in kunt houden, respect! @Stephnie87: Spannend!! Mooi dat je temp weer op loopt. Alvast veel plezier met je weekendje weg! @Evy3000: Spannend, ook al een tuurstreep! Hopelijk loopt ie mooi op! @Anoniemmeisje18: inderdaad ik denk ook 28/29 november.. Misschien kun je dan beter naar het clubje van deze data? Niet dat je hier niet welkom bent, maar ik denk dat je daar dan net wat meer aansluiting vindt omdat je dan gelijk loopt met hun.. Maar als je hier wilt blijven, dan blijf je lekker gezellig! @Fotofanaat: jammer, sterkte! Succes met de volgende ronde! @Kimberly, spannend! @Laawra, spannend! @silverwings: ooh nee!! Zonde.. Sterkte iig. Succes met de volgende ronde! @MMW: spannend hoor!! @Dees: ik hoop dat je vriendin wat voor je kan betekenen... @mamavand: innesteling? @ Adriana: nee! Ik had gehoopt op een positieve test voor je! @pappilons: Helaas werkt het allemaal zo.. Heel zuur @Kroelen, leuke foto! ik had me je heel anders ingebeeld haha. Hier houden we met eten en drinken nog geen rekening. De eerste maanden wel gedaan, maar aangezien ik nog steeds niet zwanger ben vindt ik het wel jet. Ik pas wel op met wat ik eet na mijn eisprong, drinken doe ik echt zelden dus dat kost me geen moeite. Verder nergens last van!
Dank weer meiden! @sabje: kan me voorstellen dat je het na een aantal rondes wel mooi vind met het de hele tijd rekening ermee houden. Zou ik waarschijnlijk ook hebben. Geniet ervan zolang het nog kan! @iez: sterkte met wachten meid. @papillons: he wat naar zeg... @evy3000: voelt niet fijn, kan ik me voorstellen. Misschien toch een testje wagen morgen? Die menstruatieachtige kramp heb ik ook nog regelmatig de afgelopen dagen. @huizemgl: goed dat je wacht met testen met het drukke weekend! Des te fijner is het als je straks hopelijk een mooie streep ziet. Wat knap dat jullie het 1e trimester het geheim kunnen houden! Ik zou dat echt niet kunnen... @missreddragon: oeh spannend! Ik zou het gewoon proberen als je nieuwsgierig bent. Maar dan wel met ochtendurine en die van kv. En bedenk dat het echt nog een extreme tuurtest of omowitte test kan zijn. Bij mij was de test op 9 dpo 's ochtends spierwit en 's avonds extreem tuur. En moet je nu kijken. @kroelen: leuke foto! Ik doe niet mee; de anonimiteit vind ik heerlijk zo. Vertellen wachten we mee totdat het goed voelt. Komende week nog niet waarschijnlijk. Ze zullen vast heel blij en verbaasd zijn dat we zo snel alweer zwanger zijn.
NOD lijst 15 t/m 21 november 2014♥ 15: Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Bibaboe, 38 jaar, ronde 45, 3e kindje Paulin, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm Victoire, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje, mmm Bubblez, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje Loe, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 16: nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Lissy1986, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje HuizeMGL, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje kroelen, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Gember, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Screamxme, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje evy3000, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje 17: Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje mww, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 4 ronde na MK 16 weken, 2e kindje Vv88, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje lillypie, 33 jaar, ronde 1 na bbz en MA, ?e kindje Stephanie87, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje 18: Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje dees, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Delinda, 35 jaar, ronde 2 (via KID), 1e kindje LittleMeStphnie, 21 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje 19: papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Suze29, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje LadyT, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde ??, 2e kindje meeratje, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 20: Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Kabouter24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Pluisje82, 32 jaar, ronde 9, 3e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje Girlie12, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje Kimberly33, 33 jaar, ronde 4, 4de kindje Miich, ronde 2 IUI, 1e kindje MissCoat, 27 jaar, ronde 1 (ZI), 1e kindje 21: Tuutie, 22 jaar, ronde 5, 1e kindje Sabje373, 28 jaar, ronde 10, 1e kindje Datumloos: Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Ilona, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Tieken90, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Buiten de lijst: Arendje , 24 jaar, ronde 13, 1ste kindje Totaal: 54 Zwanger (3), Ongesteld (3), MMM (6), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Oh my goddd ik zie nu pas die stomme autocorrecties whahaha Moet natuurlijk zijn: jankfilm en de film heette 'Premonition' Woehahahaha lekker bezig.
Pfieuw, ik heb het voor elkaar gekregen om geen zwangerschapstesten te kopen vandaag! Ik was notabene in de kv :-D Ga ze zaterdag halen en dan op zijn vroegst zondag testen! Ondanks dat het enorm kriebelt vind ik het ook wel erg spannend. Bang voor een witte test.
Adriana...hoe wit is wit bij jou? En was dat een 2v5kv? Zijn er nog andere meiden die negatief testen met 2v5kv? Ik heb er vanmiddag toch nog wel een gedaan. Weer na iets meer dan 20 min een tuurstreepje (niet te fotograferen, heb t geprobeert) als het ding nog niet droog is...ik ga er even vanuit dat het niet gelukt is, en overmofgen niet ineens op miraculeuze wijze toch ...maar die stomme tuurstrepen (tuuuuuuuuurrrrr, draai, lamp erop, bjj het raam/in de zon, etc) geven me toch een wat onbestemd gevoel...misschien hoort het verschijnsel me toch gewoon bij die testen?
Nou de lijst ziet er lekker fleurig uit zo wel jammer van dat rood. En er moet nog heel veel roze bij, kom op dames! @silverwings. Wat gaan ze in de mmm voor jou doen? Ben je al eerder bij een gyn oid geweest? @missreddragon. Jouw symptomen zijn vervelend maar wel veelbelovend. Ben jij de volgende die op roze mag? Hoop het voor je! @Loe. Wat vreemd dat jij vanochtend nog negatief testte met predictor, en vanmiddag zo'n mooie streep op de kv! @iez. Dat is ook vervelend he dat wachten op ongi. En dan wachten tot de ongi voorbij is. En dan wachten op ei. Dan even klusweek en dan weer wachten pfffff. We kunnen elkaar de hand schudden
Mijn kv was echt OMOwit. Vanochtend die gevoelige waarvan ik het merk niet weet leek iets van een vaag tuurtje te hebben. Bleek een voorgedrukt streepje te zijn, vandaar ook dat tijdens het doorlopen al de vloeistof zich eerst ophoopte op de plek van het teststreepje. Dat was echt reuzespannend hihi. Kun je het op de foto krijgen als je er een munt/ring bij legt? Dan kan de camera beter focussen. De kv's drogen uitermate langzaam op dus ik vind jouw verhaal op zich wel positief klinken.
Wauw; drie rode dames op de lijst! Zo ontzettend gefeliciteerd!!!! En wat ellendig voor de dames op rood..bah! Niet leuk!! Hier overdag minder klachten dan gisteren, maar vanavond weer erg misselijk. Verstandelijk denk ik dat ik een griepje heb, maar ik hopp natuurlijk... 😁 Wanneer zouden jullie testen als je mij was? Ik weet nket wanneer eisprong is geweest. Uitgaan van standaardcyclus van 28 dagen of gemiddelde van laatste maanden doen en uitkomen op 25 dagen? Verschil is zondag of woensdag...😅
Ik heb vandaag heel obsessief een negatieve van de kruitvat, action en predictor witter als omo-wit.. Heb geen symptomen dus dat is niet negatief dus hopen op nog iets positiefs aankomende week
Thx! Zo en fijn ook, zo'n test met ophoping...je hart slaat dan toch minstens over, om vervolgens te denken 'waar issie nou?!'...superirritant! Mijn reactie duurde even; mijn tel.batt. was leeg en had geen andere manier bij de hand om op internet te komen...ik ga een foto proberen te maken...maar het is met 't blote oog al ff turen, dusssss...ik weet niet of het lukt...