@Adriana, dat weet ik nog niet.. De laatste keer dat ik bij de gynaecoloog was, was vanwege het chromosomenonderzoek! Ik word en hartstikke moeilijk zwanger en de keren dat ik zwanger was ging het mis (1 miskraam, 1 vroege miskraam en 1 bbz).. Ze hebben het de laatste keer over IUI gehad.. Maar de afspraak is in December/Januari een afspraak maken en dan een plan van aanpak bedenken.. Een bbz staat los van de miskramen, dus ik heb geen recht op een bloedstollingsonderzoek, dus ws gaan we meer de richting op van de fertiliteitskliniek.. Doordat we al zolang bezig zijn hebben we samen besloten dat we de afgelopen maanden ook nog zelf wilden proberen! Maar die zijn dus al bijna om, nou heel verhaal..
Kroelen mooie foto Alle dames op Roze super! Gefeliciteeerrdddd Alle dames nu op Rood, Heel erg jammer en duimen voor de volgende ronde xxx Dames die nog gaan testen Hopelijk blijven de rode duivels weg. blehh. Hier gelukkig nog geen menstruatie nog geen menstruatie kramp, borsten zijn nog steeds aan het groeien de aderen zie je nu ook meer en aardig pijn net in de klas ineens een flinke pijn scheut wow. moest even op me tanden bijten. ik ben ook behoorlijk luchtig rommelende darmen. misselijk enorme zuur oprisprispingen en zeer licht in mijn hoofd. ik hoop het zo, Mag het deze maand zo zijn buikjeee
Ik hoop het zo voor je wanneer mag je gaan testen? Ik duim met je mee Hoe haal ik ingodsnaam mijn foto weg hahahaha
Wat moeilijk dat jullie voor jezelf een 'grens' hebben gesteld en dat die nu wel heel dichtbij komt. Ik hoop van harte dat het jullie toch nog op de natuurlijke manier mag lukken.
Moet je ff naar je gebruikersinstellingen gaan en dan beheer bijlagen, dat staat vanonder. Kan je al je foto's weghalen.
@HuizeMGL en @Adriana85: ik heb een chocoladeletter in de letter P (papa ) gekocht en daar de test op geplakt. Vervolgens ingepakt en in z'n schoen gedaan. Hij vond 't leuk en vond het helemaal niet erg dat ik al had getest en niet op hem had gewacht Iedereen die op rood is, balen! Succes in de volgende ronde.
Serieus?? drie testen op 1 dag! En ik dacht dat ík testverslaafd was hahaha Balen meid dat het negatief was. @ladyt. Ik zou het gemiddelde van de laatste maanden aanhouden.
Nou...daar issie dan...met een ring voor de autofocus (foon raakte helemaal van slag zoom in-uit-in-uit-hihi) en twee streepjes zodat je weet waar je kijken moet...pffft...PS heb echt dikke vette meisjesbuikpijn...
Die zwarte puntjes zijn helemaal niet nodig, ik zie de streep! Wel heeeel erg licht. De mijne was echt wit witter witst. Spannend, wanneer test je weer?
Ik zie het 2de streepje die was net zo licht als de eerste test van mij een die van mij word ik donkerder hihi dus die van jou ook wat leuk! !!!!
Lekker ding! Jij bent altijd vrolijk of niet soms? Hihi! Hoeveel dagen duurde dat donkerder worden bij jou?
Haha ja ik probeer vrolijk te zijn haha altijd maar soms ben ik niet zo lief zegt me dochter haha Uhm gister Veel donkerder vandaag zelfde als gister morgen ochtend test ik weer een dan moet die toch echt weer donkerder zijn dus eigenlijk om de 2 dagen teste maar die gewoon iedere dag tot me nod haha en dan lekker genieten.dus als je morgen gaat testen doe k met je mee goed?
Haha ja begint er op te lijken Ik heb er echt zoveel gedaan maar dit is ook best veel Zin wij wel gezond met zijn 2e haha
Ik zweer het, ik heb ondertussen een OOGAANDOENING van al dat TUREN!!!!!!! En de meneer van de kruidvat lacht zich een kriek, die zit lekker zijn centen te tellen!!!! Ooooohh
Ik krijg echt steken in me buik haha lig hier gevouwen haha oh oh ja die vrouw zegt waarom koop jij 6 zwangerschapstesten Ik zeg omdat ik elke dag en test wel doen zegt ze maar als je een zwangerschapstest neemt is dat toch genoeg Ik zeg nee k wil er meer ze zegt zonde van het geld meid Ik was ff 35 euro kwijt haha