Weetje meid je bent zwanger hoor hoe licht de streep ook is!! Hij word overmorgen duidelijk en dan kan je heel hard gillen en huilen en weer lache trouwens ga nu maar gille je bent gewoon zwanger er is zo ie zo hcg gevonde in je urine en dat kan alleen wanneer je ZWANGERRRR BENTTTTTT hahahahah
@victoire: ja, ik zie 'm ook! Inderdaad heel erg licht, maar hopelijk loopt het op! Ik duim voor je! Ik zou gewoon morgen weer lekker testen . Mooie verzameling heb je al. @loe: schattige manier van vertellen! Die van mij keek gisterochtend mee. En nu vraagt hij 's ochtends na z'n douche gelijk of er "progressie" is. @littlemestephnie: spannend! Ik hoop voor je dat het raak is! Wanneer ga je testen? @silverwings: moeilijk lijkt me... Ik hoop echt heel erg dat het voor jullie lukt op de natuurlijke wijze. @ladyt: als je nod tussen zondag en woensdag ligt, dan zou ik op z'n vroegst zaterdag testen (4 dagen voor de laatste nod). Succes! @adriana: hahaha damn autocorrect. Ik vroeg me al af welke film dat in vredesnaam kon zijn. Wat vervelend van de omowitte testen. @meeratje: zo dat zijn er veel! Balen dat ze negatief waren...
Verschrikkelijk toch!! Echt nie normaal volgens mij zijn wij een beetje te drukke mensen die niet helemaal wijs zijn hahaha we willen blijkbaar elke dag een duidelijker test hahahah
Ik kocht vanmiddag trouwens ook weer 2 pakjes van de kv2v5. Zegt de caissiere: er zitten twee in een pakje he? Jahaaa dat weet ik...! Nou meiden, trusten straks! Ik denk dat ik morgen weer vroeg wakker ben en een testje kom laten zien die hopelijk weer iets donkerder is dan vandaag.
Hahaha ja ze lette zo op je he met de spulle die je koopt jeetje hahah en ik doe met je mee gember morgen ochtend
We hebben er in ieder geval even heerlijk om in een deuk gelegen. Ook wat waard, hahaha!! Maar ff serieus...denk dat ik morgenavond of zaterdag pas weer wat doe. Ik heb nog een testje over. Morgen werken, ben de hele dag op pad voor belangrijke nieuwe opdracht...dus op zijn vroegst morgenavond, als ik dan niet al ongesteld ben geworden...ik heb nu zo'n meisjesbuikpijn dat ik wel rekening hou met het 'dikke vette pech'-scenario... Maar omo-wit, nee...dat issie niet...(zijn ze allemaal niet)...fijn dat ik niet gek ben en jullie het ook zien
Nou ik zeg eerlijk heb ook een beetje drukkend gevoel en krampjes hoor nog geen menstruatie pijn ma weetje heb het ff opgezocht en het blijkt er allemaal te horen en zeker de eerste 6 weken
Laten we hopen dat dat het is!!!! Dat zou te gek zijn!!!! Ik ga mijn mandje in....morgen spannende dag... Welterusten! Slaap lekker!
Slaap lekker allemaal! Hier laten pendelen.. ik hoop toch nog steeds op een positieve test deze maand...
Ik ook! Zegt ook februari 2015. Maar ik hou toch ook hoop op deze maand! Ben alleen vergeten te vragen wat het geslacht dan zou zijn.
sabje373 ik me zelf ook laten pendelen zelfde maand als jou alleen een jongetje !! Wel typisch dat nu bij 3 mensen uit deze ronde allemaal februari is gependeld ben benieuwd !!
Dames ik mag op rood.:x aan de testers veel succes. Meiden op roze proficiat. Ik blijf hier wel nog wat meelezen. liefs
@ Gember en Kroelen | Ik ga zaterdag a zondag al testen maar ik denk rond de 18e mijn nod te hebben. en jij? of had je al getest ? en je foto volgens mij moet je dan op wijzig en beheer bijlagen klikken hoe je je bestand toevoegde en dan gewoon op verwijderen klikken maar omdat je bericht meer dan anderhalf uur geleden is geweest moet je even op dat driehoekje rechtsboven het bericht klikken en aan het beheer vragen of ze hem weg kunnen halen. xxx
Damesssss de pendels kloppen niet hou je daar nie aan avast ik heb me ook laten pendelen en daar werd gezegt januari uhm meisje kijk is na me testen??? Maand november dus als je blieft hou je niet aan die pendels vast Als julie zo praten word ik een neeetje verdrtiegig vibd dit zo zielig voor jullie hou je vast aan elke maand eik was ook onzeker ik dacht iok januati pas nou ik ga er voor dat julie het zijn met kerst kom op hou moed xxx
Foto's zijn best wazig moet ik zeggen bij de ene test van gister zie het amper nog nou hier op tafel komt die er gewoon nog goed uit