Goedemorgen meiden. Kroelen gefeliciteerd, ze lopen inderdaad mooi op! Net weer getest en word er wat nerveus van. De streep is even duidelijk (of misschien zelfs iets lichter?) als gisteren. Gisteravond heb ik om 19:00 ook een test gedaan en had 2u van tevoren niet geplast en weinig gedronken (vrij geconcentreerd dus). Als er op de test alleen een datum staat, is het met ochtendurine gedaan. Wat denken jullie? Is het normaal dat het even duurt voordat de testen oplopen of moet je per dag echt gelijk verschil zien? Ben echt zo bang. Straks gaat het alsnog mis en word ik een dezer dagen ongesteld. M'n man vind de testen even duidelijk en zegt dat ik me geen zorgen moet maken.
Nou, ik vind Ze behoorlijk duidelijk hoor,n zou me idd niet zo druk maken. Ik heb gisteren ook laten pendelen, en als het klopt heb ik in januari een positieve test van een jongetje. Wauw, dat zou toch wel heel gaaf zijn alhoewel ik nog hoop op deze of volgende maand. Maar dit is toch fantastisch nieuws!
wat ik weet en gelezen heb. is dat het per 2 dagen verdubbeld in het begin volgens mij, anders even google ? HCG-waarden De eerste weken verdubbelt het HCG zich met een tussentijd van 40 tot 70 uur.
Dank suze en stephnie. Misschien is het nu nog niet verdubbeld en zie je morgen pas weer verschil. Hoop van wel. Het blijft spannend hoor! Na m'n NOD wil ik testen tot ik een redelijke knaller heb, daarna stop ik met testen. Wilde vandaag eigenlijk een cb indicator doen, maar dat durf ik nog niet met deze streep.
Oooh je bent zo een lekkerding jij Je vertelde.mij nog dat om de dag dus.vandaag en dan pas zondag weer je hcg omhoog gaat...en dus bij jou is die morgen weer.omhoog en bij mij zondag GAAT HELEMAAL GOED MEIDDDD
Dankjewel kroelen. Heel lief. Ik hoop het zo! Even tot morgenochtend wachten inderdaad... Wil trouwens graag een ticker aanmaken (die vind ik zo leuk!), maar durf het nog niet. Jij?
Jij had toch een tuurstreepje? Sterke de komende dagen hou moed voor volgende maand volgende ronde is jou ronde
Ok dat is heel raar... Ik had in plaats van "potverdrie" geschreven "verd*mme", maar dan zonder sterretje... Big Brother is watching you
Omg... Ik kan het nog steeds niet geloven. Mijn man zei vanochtend ach probeer toch eerst zo'n goedkope van de action. En wat is het geval, ik heb een tuurstreepje normaal bleven ze bij mij altijd zoals jullie noemen OMOwit maar hen nu toch echt een tuurstreepje. Ik heb geprobeerd hem op de foto te krijgen hopelijk zien jullie m ook.
Ik zie 'm missreddragon! Gaaf! Hopen dat hij mooi donkerder wordt, maar zo'n soort streepje had ik ook op 10 dpo. Spannend!