NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gember

Gember Niet meer actief

Goedemorgen meiden. Kroelen gefeliciteerd, ze lopen inderdaad mooi op!
    Net weer getest en word er wat nerveus van. :$ De streep is even duidelijk (of misschien zelfs iets lichter?) als gisteren. Gisteravond heb ik om 19:00 ook een test gedaan en had 2u van tevoren niet geplast en weinig gedronken (vrij geconcentreerd dus). Als er op de test alleen een datum staat, is het met ochtendurine gedaan. Wat denken jullie? Is het normaal dat het even duurt voordat de testen oplopen of moet je per dag echt gelijk verschil zien? Ben echt zo bang. Straks gaat het alsnog mis en word ik een dezer dagen ongesteld. :( M'n man vind de testen even duidelijk en zegt dat ik me geen zorgen moet maken.

2. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Nou, ik vind Ze behoorlijk duidelijk hoor,n zou me idd niet zo druk maken. Ik heb gisteren ook laten pendelen, en als het klopt heb ik in januari een positieve test van een jongetje. Wauw, dat zou toch wel heel gaaf zijn:):) alhoewel ik nog hoop op deze of volgende maand. Maar dit is toch fantastisch nieuws!

3. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    wat ik weet en gelezen heb. is dat het per 2 dagen verdubbeld in het begin volgens mij, anders even google ?
    HCG-waarden

De eerste weken verdubbelt het HCG zich met een tussentijd van 40 tot 70 uur.

4. Gember

Gember Niet meer actief

Dank suze en stephnie. Misschien is het nu nog niet verdubbeld en zie je morgen pas weer verschil. Hoop van wel. Het blijft spannend hoor! Na m'n NOD wil ik testen tot ik een redelijke knaller heb, daarna stop ik met testen. Wilde vandaag eigenlijk een cb indicator doen, maar dat durf ik nog niet met deze streep.

5. Gember

Gember Niet meer actief

Leuk meiden die pendelen. Hoop uiteraard dat jullie droom al eerder uitkomt!

6. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Oooh je bent zo een lekkerding jij

Je vertelde.mij nog dat om de dag dus.vandaag en dan pas zondag weer je hcg omhoog gaat...en dus bij jou is die morgen weer.omhoog en bij mij zondag
    GAAT HELEMAAL GOED MEIDDDD

7. Gember

Gember Niet meer actief

Dankjewel kroelen. :) Heel lief. Ik hoop het zo! Even tot morgenochtend wachten inderdaad... Wil trouwens graag een ticker aanmaken (die vind ik zo leuk!), maar durf het nog niet. Jij?

8. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Gewoon doen Gember! !! Positief blijven je bevalt in juli net als ik geloof me. .

9. Gember

Gember Niet meer actief

Heb jij nu ook 26 juli als datum? ;)

10. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    ....Victoire = ongesteld...

11. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Jaaaaaa ma ik denk dat ik eeeder beval. Haha dit word me 2de alleen zegt dat natuurlijk niks

12. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL

Jij had toch een tuurstreepje? Sterke de komende dagen hou moed voor volgende maand volgende ronde is jou ronde

13. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Echt heel erg jammer :(,, Duimen voor de volgende ronde :)

14. Gember

Gember Niet meer actief

Oh neeeee hoe kan dat nou toch verdomme?! :x Ik vind het zo kl*te voor je! :(

15. Gember

Gember Niet meer actief

Ok dat is heel raar... Ik had in plaats van "potverdrie" geschreven "verd*mme", maar dan zonder sterretje... Big Brother is watching you ;)

16. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Omg... Ik kan het nog steeds niet geloven. Mijn man zei vanochtend ach probeer toch eerst zo'n goedkope van de action. En wat is het geval, ik heb een tuurstreepje :$ normaal bleven ze bij mij altijd zoals jullie noemen OMOwit maar hen nu toch echt een tuurstreepje. Ik heb geprobeerd hem op de foto te krijgen hopelijk zien jullie m ook.

17. Gember

Gember Niet meer actief

#1257 Gember, 14 nov 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2014
    Ik zie 'm missreddragon! Gaaf! Hopen dat hij mooi donkerder wordt, maar zo'n soort streepje had ik ook op 10 dpo. Spannend!

18. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    En nog 1 keer maar dan opengemaakt

19. Gember

Gember Niet meer actief

Oh wacht je bent zelfs pas 9 dpo! Wow!

20. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Aaah nee dat meen je niet :( Ik had het zo voor je gehoopt.

Deel Deze Pagina