NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HuizeMGL

HuizeMGL Lid

9 mei 2014
    68
    0
    6

Watttt leuk....! En wat lief van jou!

2. Gember

Gember Niet meer actief

@evy3000 en lilypie: wat balen... Sterkte en dikke knuffel voor jullie. :(
    @trutje89: spannend, ik kijk mee! :)
    @adriana: hoe gaat het met jou? Ga jij nog testen vandaag?
    @annelie: fijn van je knalovulatietest! Ik zou vanavond en morgenavond aan de slag gaan. :D Wij hebben het voor de positieve ovutest om de dag gedaan en vanaf positief 3 dagen achter elkaar.
    @biena: welkom en succes! Bedenk dat het bij iedereen anders loopt met testen, dus geef de hoop niet op!

Oooh het fladdert allemaal in m'n buik. Ben al lichtjes in de wolken! :) Verder beetje misselijk en hongerig tegelijk, heel moe en nog steeds wat licht menstruatieachtige kramp.

3. HuizeMGL

HuizeMGL Lid

9 mei 2014
    68
    0
    6

Ik ook wat misselijk en honger. Ik eet nooit drie broodjes tussen de middag. Ahja zIjn allemaal kwaaltjes. Verder voel ik ook licht menstruatieachtige kramp.

Op weg naar een goede en positieve uitslag, ik ga zondagavond testen.... Of maandagmorgen

Doei

4. Biena

Biena Lid

12 nov 2014
    47
    0
    6
    @Gember dankjewel! Bij mijn dochter testte ik pas 1 week na NOD positief dus ik ben erg benieuwd. Zag dat jij 12 November positief getest hebt, gefeliciteerd! :)

5. Gember

Gember Niet meer actief

@huizemgl: spannend zondag! Ben zo benieuwd wie er nog meer positief gaan testen. Hoop zoveel mogelijk!
    @biena: scheelt dat je dat weet dan inderdaad. Ben benieuwd! Hier inderdaad 2 dagen geleden een licht streepje, dus nog heel pril. Dubbel gevoel van zelfbescherming ("ik laat me nog niet teveel meeslepen!") en dromerigheid ("oh ik beh zo gek op dit spruitje!"). :)

6. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Dat heb ik hier ook. Al 2 dagen misselijk maar kan wel gewoon van alles eten. Alleen sommige dingen ruiken vreemd of gewoon vies.

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Missreddragon. Jij ook voorzichtig gefeliciteerd, er is duidelijk een tweede streep zichtbaar, en dat al op 9dpo!

Ik ben heel de ochtend misselijk geweest, blegh
    Iemand vroeg of ik nog getest heb? Nee gister 2x en 2x witter dan wit, dus ik wacht nu rustig mijn ongi af. Ik verwacht hem dit weekend ergens.

Ik ga de lijst bijwerken :D

8. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    kan ik zo'n kruidvat test wel doen middags met middag urine ,wand zit pas 3/4 dagen voor nod ??

X x

9. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Iedereen die zwanger is erg gefeliciteerd! En dan in het bijzonder iez!

Hier gaat het niet goed. Ik zit er helemaal doorheen. Ik vind het zo oneerlijk dat de gynaecoloog geen utrogestan wil voorschrijven! Iedere keer wordt het gezegd door de verpleegkundigen en arts assistenten (al vanaf augustus) en het wordt maar niet gedaan. De arts lijkt maar niet in te zien dat mijn luteale fase echt niet langer wordt mét clomid.

Ik moet steeds huilen. Ik voel me precies hoe ik mij voelde toen ik depressief was. Niet dat ik nu depressief ben, maar ik voel mij op dit moment wel erg ongelukkig.

Dan heb je altijd weer mensen die zeggen dat ik mij niet moet aanstellen omdat ik pas in ronde 7 zit. Pas na 2 jaar mag je zo denken hoe ik nu denk. En dat mens is zwanger geworden in ronde 2 :x
    En mijn man die mij vannacht niet wilde troosten, want ik kan toch niet iedere maand verdrietig zijn? Ja, als ik verdrietig wil zijn dan wil ik dat! Het gevoel kan ik niet uitzetten!

1 januari had ik gehoopt om in december zwanger te zijn. Precies 8 pogingen om dit 'doel' te bereiken. Al snel bleek mijn eisprong en luteale fase afwijkend te zijn. Eisprong is opgelost, laatste niet. Nu boort de gynaecoloog mijn allerlaatste hoop voor dit jaar door mijn neus om niks voor te schrijven. 7x een afwijkende luteale fase, dus waarom zou de 8e keer wel goed gaan?!

Aankomende maand ga ik teunisbloemolie erbij slikken en 4x daags tarwekiemolie ipv 3x daags. Hopelijk heeft dit meer resultaat.

Nu mag eerst die stomme menstruatie wel doorbreken. Met bruin/rode afscheiding en zo nu en dan een stolsel kom ik ook niet verder. En ja ik weet zeker dat dit geen innesteling is omdat mijn temperatuur blijft dalen.

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    NOD lijst 15 t/m 21 november 2014♥

15:
    Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje
    Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Bibaboe, 38 jaar, ronde 45, 3e kindje
    Paulin, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje
    iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm
    Victoire, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje, mmm
    Bubblez, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje
    Loe, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje

16:
    nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Lissy1986, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje
    HuizeMGL, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje
    kroelen, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje
    Gember, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje

Screamxme, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje
    evy3000, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje
    Biena, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje

17:
    Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje
    mww, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje
    Piccolina, 32 jaar, 4 ronde na MK 16 weken, 2e kindje
    Vv88, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Goldfishie, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje
    lillypie, 33 jaar, ronde 1 na bbz en MA, ?e kindje
    Stephanie87, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje

18:
    Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje
    dees, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Delinda, 35 jaar, ronde 2 (via KID), 1e kindje
    LittleMeStphnie, 21 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje
    Trutje89, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje

19:
    papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Suze29, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje
    LadyT, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Kayleigh2007, 30 jaar, ronde ??, 2e kindje
    meeratje, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje

20:
    Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Kabouter24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Pluisje82, 32 jaar, ronde 9, 3e kindje
    rosalincke, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Girlie12, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Kimberly33, 33 jaar, ronde 4, 4de kindje
    Miich, ronde 2 IUI, 1e kindje
    MissCoat, 27 jaar, ronde 1 (ZI), 1e kindje

21:
    Tuutie, 22 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Sabje373, 28 jaar, ronde 10, 1e kindje

Datumloos:
    Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Tieken90, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje

Buiten de lijst:
    Arendje , 24 jaar, ronde 13, 1ste kindje

Totaal: 54

Zwanger (5), Ongesteld (7), MMM (6), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (1)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

11. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0

Hebben ze na eisprong bij je hormoon geprikt?
    Want als hormoon laag en je geen utrogestan krijg kan je die gewoon kopen vanuit buitenland. Als hormoon in orde is zou ik niet doen want zp bewaar je vruchtje die miss afwijking kan hebben of zwak is.

12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dank je wel meid.

Ik heb echt met je te doen, je wordt overgelaten aan een gyn die zijn/haar eigen weg wilt gaan. Echt balen. Kun je niet naar andere gyn/zkh? misschien second opinion?

Ik krijg ook clomid en in ronde 4 en 5 heb ik voor het eerst een LF van 14 dg gehad, daarvoor varieerde het tussen 8 en 12. Als je toch bij deze gyn blijft, hoop ik dat je LF idd alsnog langer wordt of dat hij/zij alsnog progesteron gaat toedienen. Sterkte meid, knuffel.

13. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Ze hebben 3x mijn progesteron geprikt na de eisprong. 2x gewone cyclus en 1x na clomid. Men zei dat het allemaal normaal was, maar bij de laatste keer bleek dat in mijn gewone cyclus mijn progesteron toch aan de lage kant was (20 en 21). Die keer met clomid was mijn progesteron 39.

Als utrogestan niet zo duur was geweest zou ik het zo kopen uit het buitenland. Maar voor 3 maanden zit je toch al snel op minimaal €150,- wat je zelf moet betalen.

14. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    iez!!!!! JEUJJJJJJJJ gefeliciteerd!

Ik zag nog meer roze, maar ik ben het even kwijt, jullie ook van harte hoor! :D

15. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dank je :)

16. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Iedereen op roze van harte gefeliciteerd en iedereen op rood sterkte gewenst en veel succes de volgende ronde!

Hier vanochtend maar weer een test gedaan in de hoop dat er nu wel wat zou verschijnen. In eerste instantie leek hij weer wit te blijven, dus ben gaan douchen. Na het douchen nogmaals gekeken en verrek, er lijkt een vaag lijntje te staan.

Vandaag 12 dpo, dus nog vroeg. Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik pas 5 dagen na nod positief.
    Ik durf nog niet te hopen, ook omdat hij pas wat later (ca 10 minuten) verscheen.

Wat denken jullie?

Het zou echt zo'n mooi cadeau zijn, juist nu! Zondag nog maar eens testen.

Bijgevoegde bestanden:

17. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    nou meiden net gelijk getest !! Ik zie er geen tweede streepje op helaas !! Oeps foto is gedraaid en erg donker ff opnieuw 1tje maken

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,1 KB
      Weergaven:
      4
  18. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    nieuwe poging !!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,3 KB
      Weergaven:
      7
  19. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @bibaboe ahh wat jammer ,ik heb net ook getest ook niks te zien bij mij !!

20. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Misschien dat je het niet goed kunt zien op mijn foto, maar bij mij verscheen toch wel een vaag streepje. Vandaar dat ik zondag nog maar eens ga testen.

Jammer dat er op jouw test geen streepje kwam. Maar geen bloed geeft moed!

Deel Deze Pagina