@missreddragon: he wat irritant en vervelend. Zie je wel een streep? Want dan is het een kwestie van kijken of die maandag donkerder is met dezelfde test. Geef de hoop nog niet op he! Tegelijkertijd is het heel goed dat je jezelf beschermt voor teleurstelling. Zet je straks een foto hier? Dan kijken we mee. Maak je geen zorgen.
Net mijn bericht aangepast. Kv test lijkt bijna wit. Zal straks ff kijken als hij ingedroogd is. Mijn man is nu ook al aan het kijken maar denk dat hij niets ziet. Action test zat weer zo'n hele lichte streep op.
Mijn man ging net naar de wc en zei dat de streepjes duidelijk zichtbaar zijn. Misschien heb ik wel niet lang genoeg gewacht. Hij kwam net in bed liggen geeft me een kus en zegt gefeliciteerd mama
oooh wat lief! mijn lichaam fuckt mij...check mijn temperatuur. Nu lig i al een uur wakker! Twijfel of ik zal testen of niet als mijn cup droog is. Nog maar 11dpo.
@gember: de testen zijn super positief, nu stoppen met testen en gewoon lekker gaan genieten @missreddragon: je bent nog ver voor nod, jouw testjes lopen straks gewoon mooi op! Ik zeg ook gefeliciteerd!! @papillons: oooh ziet er wel goed uit! Dan toch innestelingsdip en bloeding? Hoop het zo voor je. Hier mijn temp nog stabiel. Morgen 9 dpo dan daalt hij altijd en heb ik al spotting. Wordt dus een spannende ochtend morgen hahaha
Had gister al een daling verwacht in mijn temp, die niet kwam, nou vandaag dan, schrok toen ik de temperatuur zag, hij is gewoon gestegen. Hopelijk blijft het zo
Goedemorgen Dames, Hier weer een negatieve test.. Zit op 3 dagen voor Nod En geen symptomen.. Ik denk dat het niet gelukt is.. Maar nog even afwachten
Missredragon, correct me if i'm wrong, maar je lf betekent volgens mij dat een eitje 11 dagen de 'tijd' heeft om in te nestelen en dan zelf ongi tegen te gaan door de hcg productie enz. Volgens mij zijn de zwangerschapstesten berekend op een 'gemiddelde' lf van 14 dagen. Met een vroege test kun je dus ongeveer 10 dpo positief testen. Anders zou het beteken dat iemand met een hele korte lf, zeg 10 dagen, al op 6 dpo positief zou kunnen testen. Dan zijn de meeste eitjes nog niet eens ingenesteld en is er nog geen meetbare hcg productie. In jouw geval, 10 dpo, is echt nog heel vroeg meid. Je had gisteren al een streepje wat mega vroeg is. Rustig blijven en over twee dagen weer testen (I know, dat is makkelijker gezegd dan gedaan). Het komt helemaal goed meid, er wordt hard gewerkt in je bm!
@papillons, spannend! Hoop zo voor je dat het innesteling is geweest en je toch zwanger blijkt te zijn! Had Iez niet iets vergelijkbaars? Misschien toch een testje wagen vanochtend of anders morgenochtend als he temp dan nog hoog is? Ik duim voor je meid!
Hier is mijn temp weer 0,1 gestegen. Als hij morgen nog hoog is en er is geen spotting oid te bekennen doe ik misschien 's avonds een tesjte en anders maandagochtend. Ga ze iig vanmiddag halen. Vanmiddag ook gezellig naar de intocht van de sint hier in de buurt, samen met mijn kleine vriend.
Gember het is meer dan duidelijk cb bevestigd dat ook. Dus gewoon gaan genieten. Miijn test was ook 1 dag voor NOD vandaag weer getest net zo als gisteren dus ik laat het hierbij. Heb ook al een afspraak voor 1e echo 11-12, nu hoop ik dat de dagen voorbij vliegen
@laawra Menstruatiecyclus - Wikipedia Hier staat in dat de lf de 2e periode is van je cyclus en niet tot je ei is ingenesteld. Anders zou het heten dat ik een hele korte lf heb
Goedemorgen allemaal! @suze29; zou gezellig Zijn om woensdag samen op roze te gaan! Ben hier echter wel mijn hoop aan het verliezen; behoorlijk kramp in mijn rug...geen goed teken.. 😞 We blijven beetje hoop houden hoor, maar al wel minder dan gisteren! Succes allemaal vandaag met wachten/genieten/test-drang tegen te gaan/testen/balen/verdrietig zijn.. PDF wat een emoties toch in die wachttijd! Hier gelukkig wel een drukke dag voor de boeg vol met afleiding! Liefs!
Jeeejjj!! Deze is echt leuk, dan zie je ook daadwerkelijk hoe het is, ipv een streepje. Van harte hoor Lekker gaan genieten van t kleintje in je buik!
Wat balen zeg!! Maar je zit nog voor je NOD toch? Dus alles is nog mogelijk! Alhoewel ik echt de teleurstelling begrijp, want een klein tuurstreepje geeft natuurlijk toch al weer hoop. Gewoon na t weekend weer testen zoals je zegt, en wie weet is dat wel n mooie knaller!