Mijn man wilde 3 maanden na de bevalling wel weer aan een tweede beginnen. Toen heb ik de rem er maar even op gezet haha. Het maakt hem niet uit wat voor fratsen ik uithaal als het maar zsm raak is . Ik heb echt een controle probleem.. Daarom vind ik dit ook lastig want het is iets waar je weinig controle op kunt uitoefenen. Bij de zwangerschap zelf was dat ook zo.. Vond dat heel erg moeilijk.. Dat je het maar op z'n beloop moet laten gaan. Ik heb ervaring met sensitest ovulatietesten maar dit is voor het eerst dat ik ze ergens anders besteld heb. Nu bij zwanger en kids want die waren toch een stuk goedkoper. Iemand daar ervaringen mee? Hopelijk worden ze vandaag nog bezorgd!
Ik heb altijd die van zwanger&kids! Ik vind het fijne testen, vind er mijn ei altijd mee en heb er altijd een flinke knaller mee (donkerder dan de controlestreep zeg maar)
Hm nou hoop dat die 123 ovulatie testen ook gewoon prima zijn. Bleh vind het een rot dag vandaag, heb last van moeheid en nergens zin in hebben
Ik heb de testen van 123thuistest en vind ze prima werken. Afgelopen maand mijn ei ermee gevonden Waarvoor gebruik je tarwekiemolie als ik vragen mag? Ik heb wel gelezen dat Maca ook helpt, maar dat is ook iets voor vrouwen met endometriose.....en aangezien ik er daar net een van ben wil ik dit eens gaan proberen....
Had trouwens vorige cyclus ei op cd17. Volgens internet moet ik al met ovulatietesten beginnen op cd9. Vind het zelf een beetje vroeg. Zou vanaf cd11 kunnen of heb ik dan kans dat ik te laat ben?
oh Gelukkig!! Dan ga ik het deze maand ook maar proberen met deze testen. Heb er namelijk 30 in huis haha. Tarwekiem zou voor een dikker bmslijmvlies zorgen zodat je eitje beter kan innestelen. Hopen dat het echt helpt
Oke het kan dus geen kwaad of zorgt er niet voor dat je eisprong later komt.....of is dat de teunisbloem? Haha snap er niks van...Ik durfde de teunisbloemolie niet meer te nemen omdat we zwanger willen worden...Maar zoals ik lees kan dat wel...
Nee kan geen kwaad, ze zeggen altijd wel dat je teunisbloem tot je eisprong moet slikken maar sommige doen ook hele cyclus door. Tarwekiem kan hele cyclus door. Tarwekiem kan je LF verlengen, en Teunisbloem zorgt door een regelmatige cyclus en stimuleert de eisprong. Heb net gelezen dat sommige meiden teunisbloem slikken om de eisprong te vervroegen dus denk niet dat je eisprong er later door komt.
Heel toevallig maar ik heb nu hetzelfde als jij! Vrijdagochtend ongesteld geworden, en daar straks wil ik mn tampon verwisselen en er zat helemaal niks meer aan (sorry) en het is pas 1.5 dag!? Nu al niks meer lijkt me erg snel....
Mag ik ook op lijsje? 32 jaar, 2e kindje, 4e ronde na MK 16wk Mijn ovulatie zal volgend weekend plaats vinden. Het altijd goede cyclus dus ga ovulatietesten doen pas woensdag ..
dacht dat ik na 3 dagen er vanaf was, kreeg ik nog 2 dagen lang bruinverlies na. Zo te zien ben ik er nu gelukkig vanaf. Nu maar mijn eisprong afwachten. Ik slik zelf wel zwangerschaps vitaminen voor vrouwen die zwanger willen worden en zijn van de kruidvat. Maar dus de teunisbloem olie en tarwekiem olie kan ook geen kwaad zie ik. Zal morgen ook eens gaan kijken bij de kruidvat. Als het niet schaad waarom niet proberen Kunnen we deze maand eindelijk een keer volledig voor gaan. Mijn man hoeft deze en komende 4 weken niet naar het buitenland en heeft ook geen storingsdienst dus we gaan er voor de volle 100% voor
Bedenk me net ineens dat ik gisteren vergeten ben mn davitamon pilletje in te nemen. 1x vergeten is toch niet zo erg?
Nou dat zal wel loslopen denk ik hoor, dat is echt geen ramp als je dat per ongeluk een keer vergeet. Nou, bij mij is t toch echt ongi geworden. Toch nog.... Toch net even een testje gedaan, maar negatief. Bij jou Kabouter24?
Ah toch nog ongesteld geworden? Of tenminste meer dan dat het was! Heb een test gedaan met 2e plas vanochtend maar negatief. Morgen zou mijn nod zijn en ik blijf het raar vinden. Misschien komt er bij mij ook nog meer aan maar als het uit blijft doe ik toch over paar dagen nog een test.. gewoon voor de zekerheid.
Mijn NOD is 17 november 32 jaar, 2e kindje, 4e ronde na MK 16wk Ik slik zelf zwangerworden vitaminen, in totaal 800mg foliumzuur en mijn man dagelijkse vitaminen 300%, zink extra, bdaddy De rest doe ik er niet aan want homeopatie helpt hier voor geeb meter(heb braaf framboosblas gedronken en vsm d6 maar toch 40.5 pas bevallen en juist geen ontsluiting gehad
Nee, vitaminen hebbdn minimaal 2mnd nodig om opgenomen in lijft te worden. Dus zelfs paar dagen vergeten is niet erg
Ha dames! Ik meld me ook weer. Aantal van jullie 'ken' ik al van vorige maand, hopelijk blijven we bij elkaar in een ander soort forum de komende negen maanden! Voor ons is het ronde 2 na een vmk met 5 weken vorige maand. Nod 17 nov mww, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Nu nog ff aan de chocola.