Ah kijk ben dus niet de enige was vanmorgen om half 6 wakker, nog voordat de wekker van mijn man ging.
Dit berichtje doet me goed. Echt lief dankje wel En het is echt heel fijn om steun en ervaring te vinden op dit forum, zeker nu ik het mmm traject in ga. Als ik jouw handtekening weer zie heb ik ook nog niet zoveel te klagen! Laten we gewoon op roze gaan in december, zwanger het jaar uit
NOD lijst 15 t/m 21 november 2014♥ 15: Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Bibaboe, 38 jaar, ronde 45, 3e kindje Paulin, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm Victoire, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje, mmm Bubblez, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje Loe, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 16: nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Lissy1986, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje HuizeMGL, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje kroelen, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Gember, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Screamxme, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje evy3000, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje Biena, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje 17: Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje mww, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 4 ronde na MK 16 weken, 2e kindje Vv88, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje lillypie, 33 jaar, ronde 1 na bbz en MA, ?e kindje Stephanie87, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje 18: Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje dees, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Delinda, 35 jaar, ronde 2 (via KID), 1e kindje LittleMeStphnie, 21 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje 19: papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Suze29, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje LadyT, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde ??, 2e kindje meeratje, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 20: Kabouter24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Pluisje82, 32 jaar, ronde 9, 3e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje Girlie12, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje Kimberly33, 33 jaar, ronde 4, 4de kindje Miich, ronde 2 IUI, 1e kindje MissCoat, 27 jaar, ronde 1 (ZI), 1e kindje 21: Tuutie, 22 jaar, ronde 5, 1e kindje Sabje373, 28 jaar, ronde 10, 1e kindje Datumloos: Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Tieken90, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Buiten de lijst: Arendje , 24 jaar, ronde 13, 1ste kindje Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Totaal: 54 Zwanger (8), Ongesteld (18), MMM (6), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Jaaaa weer roze nieuws! Gefeliciteerd dees en mww! @chats. Blijf maar lekker hier hoor, het scheelt maar een paar dagen. Ik heb je bij 'buiten de lijst' gezet @mww. Lastig verbergen als je in de horeca werkt. Weet er alles van
Ik mag op roze Geloof het nog niet helemaal maar de streep staat er en normaal test ik alleen maar omowit...
Wauw! Spannend kimberly! Zo raar om mezelf op roze te zien staan.... Heb wel last van het broekloer sydroom......
Ik mag op rood! Na mijn positieve test van afgelopen vrijdag begon ik gisteren met wat bruin verlies en nu met wat rood verlies. Tot nu toe alleen nog maar op het wcpapier en niet op het maandverband, maar ik ga er van uit dat ik een vroege miskraam heb. Zojuist nog een test gedaan en die is omowit... Weet iemand hoe lang het duurt voordat je lichaam een miskraam afstoot? Ik had verwacht dat ik dan gewoon een flinke menstruatie zou hebben, maar dit is het noemen niet waard. Ook geen buikpijn oid. Alle "zwanger symptomen" zijn wel voorbij. Voor nu even verdrietig, maar morgen weer met frisse moed verder. Op naar ronde 46! Alle zwangeren van harte! Alle dames op rood; wij gaan voor een kerstkadootje
Hallo dames: Dames op roze: van harte gefeliciteerd en geniet ervan. Dames op rood: balen...op naar december en hopelijk een mooi kerstcadeau! Bibaboe: wat jammer meid. Ik was 6 weken zwanger toen ik een miskraam kreeg en bij mij was het ook niet heel noemenswaardig veel..niet veel meer dan anders iig. Mijn testen werden daarna gewoon weer wit. Mijn cyclus was daarna ook weer normaal en 3 weken later was ik weer zwanger. Doe vandaag nog lekker rustig aan..en hopelijk is het snel weer raak. knuffel. Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb afgelopen vrijdag en zaterdag eindelijk positieve ovulatietests gehad(zo, werd tijd ook) en kreeg zaterdag heel erg buikpijn. paar uur later was het weg. Is het mogelijk dat je een eisprong hebt op de dag van je tweede positieve ovulatie test? zat wel 24 uur tussen maar tijdens mn vorige zwangerschap had ik pas een eisprong ná beide testen. nog even tempkaartje....ziet dit er goed uit? bedoel..de stijging is niet heel erg groot ofzo. wanndeer denken jullie dat eisprong was?
Gefeliciteerd alle dames op roze Damens op rood echt onzettend balen en hoop dat jullie alle volgende ronde zwanger zijn!!! Hier geen zwangerschapskwaaltjes hoor alleen een drukkend gevoel ik me buik en angste voor jullie weten wel gelukkig heb ik nooit een miskraam gehad en eigenlijk moet ik der ook nie aan gaan denken ma is gewoon spannend tot de 13 weken en ik ben pas 4 weken hihi eerste termijnecho staat vast 15 december in het ziekenhuis!! Spannend allemaal Xx
ik mag op rood !! Vandaag begonnen met bruinverlies denk dat morgen echt gaat beginnen !! Gefeliciteerd meiden op roze !! En meiden op rood balen succes iig volgende ronde X x
Hoi!! Wil iemand mij op 21 nov zetten? Ik sta al heel lang op 19 nov maar gok dat het 21 nov moet zijn. Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Alle dames op roze: Gefeliciteerd!!! Dames op rood: Jammer...op naar de volgende ronde!
Weten jullie of hcg kan verdampen? Ik had ochtendurine opgevangen rond 9.30 en net een test van de action gedaan... wel streepje maar echt licht.... Nu moet ik wel zeggen dat kv bij mij altijd heel goed reageert... 😊 nja we wachten af...